Fitness Seller

product voor 0 euro op bodyenfitshop. bestellen of heeft dat geen zin??????? [KDNIH]

Bezoekers in topic

pokerladron

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 aug 2010
Waarderingsscore
472
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Waarderingsscore
1.445
Lengte
1m89
Er is wel eens iemand geweest die een breedbeeld tv meekreeg , omdat er in de advertentie 'Voor een appel en een ei' stond. Dus die vent kwam daar mee aanzetten, heeft de rechter hem gelijk gegeven :roflol:

leuk verhaal, maar is het waar ?

bart866

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jan 2010
Waarderingsscore
54
Lengte
1m71
Massa
75kg
Vetpercentage
11%

suwardi

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2011
Waarderingsscore
401
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
als er in die folder niet staat ": drukfouten onder voorbehoud dan is het hoogstwaarschijnlijk waar. was ook keer in AH foldertje met aanbieding ofzo.

bart866

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jan 2010
Waarderingsscore
54
Lengte
1m71
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
als er in die folder niet staat ": drukfouten onder voorbehoud dan is het hoogstwaarschijnlijk waar. was ook keer in AH foldertje met aanbieding ofzo.
volgens mij staat er in de wet, dat het bij duidelijke fouten, de koop niet geldig is!?
zon zin staat er volgens mij meer in, om al die pannekoeken niet het idee te geven dat ze gelijk zouden kunnen hebben!

suwardi

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2011
Waarderingsscore
401
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
volgens mij staat er in de wet, dat het bij duidelijke fouten, de koop niet geldig is!?
zon zin staat er volgens mij meer in, om al die pannekoeken niet het idee te geven dat ze gelijk zouden kunnen hebben!
als te goeder trouw is. dat kan als argument aangehaald worden als er niet "drukfouten onder voorbehoud" staat. = profit.

waarom denk je anders dat het in folders staat?? ....

bart866

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jan 2010
Waarderingsscore
54
Lengte
1m71
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
als te goeder trouw is. dat kan als argument aangehaald worden als er niet "drukfouten onder voorbehoud" staat. = profit.

waarom denk je anders dat het in folders staat?? ....
ja, maar je quote op wazzup die het had, over een auto voor een appel en een ei!

en heeft die zin "onder voorbehoud" niks mee te maken toch? Iedereen weet, als hij eerlijk is, dat dit niet letterlijk bedoeld is!

Laatst bewerkt:

Unieque

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 mei 2010
Waarderingsscore
90
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
12%

Iedere zin over een wetsartikel die begint met "volgens mij" is het lezen niet waard. Dat geeft al aan dat je er niet zeker over bent.

De wet is iets wat je op kan zoeken. Lex dura, sed lex!

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waarderingsscore
704
Een vraag die wij dagelijks binnen krijgen. Natuurlijk zijn dat gewoon producten welke op verwacht staan. Dat weten de mensen ook wel.. maar ze hebben niks anders te doen. :D

-Leon

Walvis

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2009
Waarderingsscore
84
Lengte
1m70
Massa
70kg
Heb mijn pot binnen, thx b&f!

Primo Victoria

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
28 mrt 2011
Waarderingsscore
227
Lengte
1m92
Massa
85kg
Voor zover ik weet, ja. Een goede bron moet ik nog zoeken, maar zo gaat (ging) het toen wel. De prijs is misleidend en daardoor kreeg de klant hem mee. De prijs stond er ook als 'voor een koek en een ei'.

bart866

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jan 2010
Waarderingsscore
54
Lengte
1m71
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Iedere zin over een wetsartikel die begint met "volgens mij" is het lezen niet waard. Dat geeft al aan dat je er niet zeker over bent.

De wet is iets wat je op kan zoeken. Lex dura, sed lex!
Met die ene zin, ben je voor mij nu echt de saaiste persoon op heel dit forum!!!
De waarheid is hard, niet de wet!

Falcor

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 jun 2009
Waarderingsscore
129
Lengte
1m86
De waarheid is hard, niet de wet!

Denk dat een gummy-knuppel in der naam der wet toch wel hard is :D