XXL Nutrition

Progressie over twee-drie jaar, van 77 kg naar 94.

Jason M

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Hi all,

Ik ben nu al een tijd bezig met trainen, maar wil nu toch eigenlijk wel serieus aan de slag gaan aangezien ik er over nadenk om mogelijk in de toekomst een wedstrijd mee te draaien. Feedback en vragen zijn daarom dus erg welkom!

Thanks en hoop op deze manier m'n progressie mooi bij te houden!

aux1ti4xrgfe.jpg

Lichaamsgewicht van 77 kilogram op deze foto.

dphx3pzp6b.gif

kmso3y1jbm4.png

mag2934fne.jpg

35sfo3ak6h7r.jpg

En inmiddels op de laatste drie weeg ik zo rond de 94 kilogram.

Laatst bewerkt:
Cant see shit :dunno:

Dikke schouders en rug man!

Beest! Respect!

Netjes resultaat, mijn progressie valt hier bij in het niet

Super lichaam!

op hoeveel kcal zit je nu?

• Topic Starter Topic Starter

Sorry, ik heb geen idee, ik let er namelijk niet echt op! Ik probeer alleen m'n eiwitten binnen te krijgen en blijkbaar werkt dat een beetje. Ik wil het wel binnenkort even allemaal vastleggen zodat ik daar beter rekening mee kan houden. Nog genoeg kilo's die ik kan winnen als ik er wat harder voor ga op het gebied van voeding denk ik.

Ziet er goed uit man

Mooi man, staat er goed droog bij

Netjes man, wel clen eten? of tren je alleen heel hard?

en doe je gewoon six meals of if ofsow

Ziet er goed uit brah! En die lui die denken dat dit niet naturel behaald kan worden in die tijd zijn echt ****ing triest...
maybe iets meer aandacht naar de borst?

• Topic Starter Topic Starter

Sterke tweede post sinds 2005.

Netjes man, wel clen eten? of tren je alleen heel hard?

en doe je gewoon six meals of if ofsow

Ja beter nu.

Mooi droog gebleven zeg, knappe prestatie wel hoor. Al dan niet met hulp, maar eenieder doet het op zijn manier ;)

Ik vind het wel bijzonder dat er gesuggereerd wordt dat ik aan middelen zoals clen en tren zit. Ik vat het op als compliment! No offense taken. :thumb:

Ik let verder niet op de hoeveelheid maaltijden per dag, dat is ook waarom het een aandachtspunt voor mij is. Ik denk dat ik daar nog wel genoeg verbetering in kan aanbrengen. Ik sla mijn ontbijt over en ik eet vaak pas na m'n lessen een maaltijd bestaande uit leftovers van de vorige dag (vaak kip/eiwitrijk) gevolgd door eieren, kwark, tonijn en ander eiwitrijk voedsel. Misschien dat dit als Intermittent Fasting beschouwd kan worden?

Ziet er goed uit brah! En die lui die denken dat dit niet naturel behaald kan worden in die tijd zijn echt ****ing triest...
maybe iets meer aandacht naar de borst?

Thanks bro! Aandachtspuntje inderdaad. Ik probeer nu meer incline werk te doen en en meer met dumbbells te werken. Ik activeer m'n borst zo wel beter merk ik.

Laatst bewerkt:
Sterke tweede post sinds 2005.

Ik vind het wel bijzonder dat er gesuggereerd wordt dat ik aan middelen zoals clen en tren zit. Ik vat het op als compliment! No offense taken. :thumb:

Ik let verder niet op de hoeveelheid maaltijden per dag, dat is ook waarom het een aandachtspunt voor mij is. Ik denk dat ik daar nog wel genoeg verbetering in kan aanbrengen. Ik sla mijn ontbijt over en ikk eet vaak pas na m'n lessen een maaltijd bestaande uit leftovers van de vorige dag (vaak kip/eiwitrijk) gevolgd door eieren, kwark, tonijn en ander eiwitrijk voedsel. Misschien dat dit als Intermittent Fasting beschouwd kan worden?

Thanks bro! Aandachtspuntje inderdaad. Ik probeer nu meer incline werk te doen en en meer met dumbbells te werken. Ik activeer m'n borst zo wel beter merk ik.

om dit te bereiken moet je echt wel fatsoenlijk eten. of je moet verschrikkelijk goede aanleg hebben.

Terug
Naar boven