- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
natural as two men kissing![]()

Ik vind het wel bijzonder dat er gesuggereerd wordt dat ik aan middelen zoals clen en tren zit. Ik vat het op als compliment! No offense taken.![]()
Ik geef alleen aan dat het een zeer nette prestatie is, ongeacht hoe je daar bent gekomen 
whahahahahahahha
Jep ik ben naturel, en eigenlijk zou ik me niet moeten verdedigen maargoed.
Ik vind het gewoon jammer dat mensen altijd maar gelijk vanuit gaan dat iemand niet naturel is als die er gewoon goed uit ziet....
ik leef er 24/7 voor ik hou me strikt aan mijn dieet en ik train zo hard als ik kan... en ik heb mijn genen dan ook nog is mee.
en ik snap best dat iemand ervan overtuigd is dat ik gebruik al diegene met een hoop zooi dit nog niet eens kan bereiken.
sorry dat ik je topic bevuil.
Ho Ho, ik suggereer iig niets heIk geef alleen aan dat het een zeer nette prestatie is, ongeacht hoe je daar bent gekomen
![]()

whahahahahahahha
Jep ik ben naturel, en eigenlijk zou ik me niet moeten verdedigen maargoed.
Ik vind het gewoon jammer dat mensen altijd maar gelijk vanuit gaan dat iemand niet naturel is als die er gewoon goed uit ziet....
ik leef er 24/7 voor ik hou me strikt aan mijn dieet en ik train zo hard als ik kan... en ik heb mijn genen dan ook nog is mee.
en ik snap best dat iemand ervan overtuigd is dat ik gebruik al diegene met een hoop zooi dit nog niet eens kan bereiken.
sorry dat ik je topic bevuil.
hoe oud ben je als ik vragen mag en wat is je afkomst?
goed fysiek voor de rest.
Thanks! Ik ben 21 en m'n afkomst is Nederlands-Jamaicaans.
Goed fysiek! Gelijkaardig met het mijne, we zijn even groot, wegen zo goed als het zelfde.
Wat zijn jouw stats BP/DL/SQ ?
Trainde je nog niet op 77 kilo? Want die armen en schouders zien er daar al goed uit, het zijn nog steeds je beste punten.
Hoe gaat het met de benen?
Damn, goed fysiek, goede prestatie, en ook monsterlijke aanleg. Succes met je wedstrijd plannen man. Zeer goed gedaan
---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 00:39 ----------
Naturel of niet, lekker boeie. Ik geloof je wel, en er zijn zat die kuren en dit niet halen. Veel jaloezie imo
idd jammer dat dit gebeurt terwijl hij er toch hard voor gewerkt heeftEr komt een mooi lichaam voorbij en er word gelijk weer over AAS gesproken. Jammer dat er altijd mensen zijn die hier weer over moeten beginnen als ze zien dat iemand anders een beter lichaam heeft.
mooie vooruitgang!