AndroidHealthClinic

Progressie over twee-drie jaar, van 77 kg naar 94.

Er komt een mooi lichaam voorbij en er word gelijk weer over AAS gesproken. Jammer dat er altijd mensen zijn die hier weer over moeten beginnen als ze zien dat iemand anders een beter lichaam heeft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

natural as two men kissing :rolleyes:

whahahahahahahha :D

Jep ik ben naturel, en eigenlijk zou ik me niet moeten verdedigen maargoed.
Ik vind het gewoon jammer dat mensen altijd maar gelijk vanuit gaan dat iemand niet naturel is als die er gewoon goed uit ziet....
ik leef er 24/7 voor ik hou me strikt aan mijn dieet en ik train zo hard als ik kan... en ik heb mijn genen dan ook nog is mee.

en ik snap best dat iemand ervan overtuigd is dat ik gebruik al diegene met een hoop zooi dit nog niet eens kan bereiken.

sorry dat ik je topic bevuil.

Ik vind het wel bijzonder dat er gesuggereerd wordt dat ik aan middelen zoals clen en tren zit. Ik vat het op als compliment! No offense taken. :thumb:

Ho Ho, ik suggereer iig niets he ;) Ik geef alleen aan dat het een zeer nette prestatie is, ongeacht hoe je daar bent gekomen ;)

• Topic Starter Topic Starter

Ik vind het gewoon jammer dat mensen altijd maar gelijk vanuit gaan dat iemand niet naturel is als die er gewoon goed uit ziet....
ik leef er 24/7 voor ik hou me strikt aan mijn dieet en ik train zo hard als ik kan... en ik heb mijn genen dan ook nog is mee.

en ik snap best dat iemand ervan overtuigd is dat ik gebruik al diegene met een hoop zooi dit nog niet eens kan bereiken.

Ziet er goed uit man! Ik hoop ooit ook +100 te wegen met hetzelfde vetpercentage! Ik snap hem verder ook niet, ik dacht dat hij een grapje maakte over m'n fysiek, aangezien ik weet dat ik beter kan. Maar volgens mij is hij serieus, dus vat ik het maar op als compliment.

Ho Ho, ik suggereer iig niets he ;) Ik geef alleen aan dat het een zeer nette prestatie is, ongeacht hoe je daar bent gekomen ;)

Excuses bij deze, maar erg motiverend om te horen. :thumb:

13% moet eerder 11% zijn lijkt mij

Ik heb het nog nooit gemeten! Het was enkel een schatting van een hele tijd terug. :p

het eerste wat mensen altijd zeggen is dat ie niet naturel is,verder ziet wel goed uit ensucces met je doel

Ik geloof dat dit haalbaar is natural. Haters gonna hate;
Je hebt keihard getraind; je had een goede basis, je hebt goed op je voeding gepast.
RESPECT!

Ik verkies in een lichaam iets meer borst maar moest ik mogen kiezen tussen jouw lichaam en het mijne, dan neem ik het jouwe met beide handen! Great job.
Zou graag eens je schema zien. Hoe vaak je traint, wat je trainde, hoe je het trainde,...
Doe zo verder!!!

hoe oud ben je als ik vragen mag en wat is je afkomst?

goed fysiek voor de rest.

Goed fysiek! Gelijkaardig met het mijne, we zijn even groot, wegen zo goed als het zelfde.
Wat zijn jouw stats BP/DL/SQ ?

Trainde je nog niet op 77 kilo? Want die armen en schouders zien er daar al goed uit, het zijn nog steeds je beste punten.

Hoe gaat het met de benen?

Goed fysiek! Gelijkaardig met het mijne, we zijn even groot, wegen zo goed als het zelfde.
Wat zijn jouw stats BP/DL/SQ ?

Ik doe het hier met een RDL aangezien ik nog extra gewicht moet kopen als ik in m'n home gym een fatsoenlijke DL wil doen. Ik heb ook geen idee wat m'n 1 RM voor de oefeningen zijn.

Bench Press: 8 reps, 3 tot 5 sets met 120 kg
Romanian Deadlift: 8 reps 3 tot 5 sets met 150 kg
Back squat: 20 reps met 130 - 140 kg en afbouwen naar sets van 5 reps met 160.

Trainde je nog niet op 77 kilo? Want die armen en schouders zien er daar al goed uit, het zijn nog steeds je beste punten.

Hoe gaat het met de benen?

Thanks! Deed toen enkel bodyweight oefeningen. Ik merk wel dat ik mijn schouders teveel gebruik tijdens oefeningen zoals de bench presss, vandaar misschien de groei. Ik probeer de laatste tijd m'n chest dus meer te gebruiken. Met de benen gaat het wat groei in kracht betreft super, maar grootte en definitie betreft vallen ze tegen! Ik train ze sinds een tijd twee keer per week, dus zal er binnenkort een foto van plaatsen.

Huge back, respect! :)

Damn, goed fysiek, goede prestatie, en ook monsterlijke aanleg. Succes met je wedstrijd plannen man. Zeer goed gedaan

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 00:39 ----------

Naturel of niet, lekker boeie. Ik geloof je wel, en er zijn zat die kuren en dit niet halen. Veel jaloezie imo

Damn, goed fysiek, goede prestatie, en ook monsterlijke aanleg. Succes met je wedstrijd plannen man. Zeer goed gedaan

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 00:39 ----------

Naturel of niet, lekker boeie. Ik geloof je wel, en er zijn zat die kuren en dit niet halen. Veel jaloezie imo

Thanks! Hoop m'n thread goed bij te houden met meer foto's, heb ik later nog wat leuks om op terug te kijken.

Top fysiek! Ziet er goed uit. Alle haters die hier reageren over AAS , dat ze dit eerst zelf maar eens bereiken!

Er komt een mooi lichaam voorbij en er word gelijk weer over AAS gesproken. Jammer dat er altijd mensen zijn die hier weer over moeten beginnen als ze zien dat iemand anders een beter lichaam heeft.
idd jammer dat dit gebeurt terwijl hij er toch hard voor gewerkt heeft

Jason M, doe zo verder je bent lekker bezig :) mooie vooruitgang!

goed resultaat. Altijd zo droog geweest of zijn die laatste fotos na een cut?

Goed bezig!

Terug
Naar boven