AndroidHealthClinic

Progressie topic + trainschema.

• Topic Starter Topic Starter
8d8e7028f54bdc7c2ecd26ed7517c6d8.png

https://gyazo.com/8d8e7028f54bdc7c2ecd26ed7517c6d8

SQUAT

8xbw opwarmen
8x20
8x30
8x40

LEG CURL

8x30
8x35
8x45

LEG PRESS

8x70
8x90
8x110

CALF RAISE

8x140
8x140
8x140

ONE ARM TRICEPS PULL DOWN

10x5
10x7.5
10x5

HAMMER CURL

8x8
8x8
8x8

FARMER WALK

3x20 tot fail

Daarnaast nog oefening voor onderarm, buikspier.. Weet de cijfers niet helemaal zeker want geen telefoon maar volgens mij klopt het meeste.

Mijn probleem is dat wanneer ik bezig ben ik bezig ben, dan neem ik nergens anders tijd voor. Dat is dus ook gebeurd de laatste 2 dagen.
Heb zak met cashewnoten en rijstenwafels altijd klaar staan maar zelfs dat neem ik dan niet. Ga er volgende keer wel opletten want kan mijzelf nog wellis voorbij gaan in dingen.
Alarm instellen op je telefoon een idee?

Beter laat dan nooit, in!

Wat voor schema volg je?

Vandaag weer vaste dinsdag schema gevolgd. Het gaat goed en merk dat ik langzaam omhoog ga. Wel ff lesje geleerd want gister heb ik extra dingen gedaan die ik vandaag ook weer moest doen en kon daardoor vandaag niet max kracht geven op dezelfde oefeningen.

Dus dit doe ik niet meer

Vandaag weer vaste dinsdag schema gevolgd. Het gaat goed en merk dat ik langzaam omhoog ga. Wel ff lesje geleerd want gister heb ik extra dingen gedaan die ik vandaag ook weer moest doen en kon daardoor vandaag niet max kracht geven op dezelfde oefeningen.

Dus dit doe ik niet meer
Herkenbaar. Ik deed dus veel te veel cardio en extra oefeningen dus was mooi halfbakken bezig. Nu ik dat aan het minderen ben gaat t stukken beter.
Goed te merken dat je langzaam omhoog gaat ! Voeding ook wat gelukt vandaag?

Herkenbaar. Ik deed dus veel te veel cardio en extra oefeningen dus was mooi halfbakken bezig. Nu ik dat aan het minderen ben gaat t stukken beter.
Goed te merken dat je langzaam omhoog gaat ! Voeding ook wat gelukt vandaag?
Ik doe het omdat ik zoveel mogelijk kracht wil opbouwen maar het werkt niet op deze manier :D Ja voeding gaat super

Af en toe eens een slippertje mag wel. Geniet nu maar van de rest van je avond.
Je bent niet in een wedstrijdprep.
Gewoon vanaf morgen weer herpakken.
Ja thanx idd maar toch baal ik dat ik me zo makkelijk laat verleiden. Was wel echt super lang geleden dat ik vanille ijs met slagroom heb gegeten en was echt serieus lekker :D

Vandaag standaard donderdag, niet extra veel dingen erbij gedaan want was 2 dagen kapot :D

Terug
Naar boven