Fitness Seller

Progressie topic + trainschema.

• Topic Starter Topic Starter
@marina1975

Ik volg het nieuwe aantal kcal nu 18 dagen. Ik ben ongeveer nog steeds op hetzelfde gewicht als toen ik startte.
Kan jij hier iets uit afleiden? Doorgaan/verhogen?

Wat zie je in de spiegel? Zie je verandering en zo ja wat?
Merk je iets aan je kleding?
Merk je iets aan je kracht?

Als je die vragen op een voor jou positieve manier kan antwoorden (dus je ziet dat het wat strakker wordt, kleding anders of beter zit en kracht lekker gaat) en je wil verder massa bouwen dan zou ik er een kleine verhoging ingooien. Gewoon een 200-250 kcal.

Wat zie je in de spiegel? Zie je verandering en zo ja wat?
Merk je iets aan je kleding?
Merk je iets aan je kracht?

Als je die vragen op een voor jou positieve manier kan antwoorden (dus je ziet dat het wat strakker wordt, kleding anders of beter zit en kracht lekker gaat) en je wil verder massa bouwen dan zou ik er een kleine verhoging ingooien. Gewoon een 200-250 kcal.
Ik heb voor het eerst een gaatje bij moeten prikken in mijn riem. Dus ja ik merk in mijn kleren. Ik ben sterker aan het worden langzaam aan.

faece0ba4963439bfe8d826ec12ea96b.png

https://gyazo.com/faece0ba4963439bfe8d826ec12ea96b

Standaard zaterdag.

Tijd dat ik me telefoon weer terug krijg :D

Wel 5kg zwaarder met lat pul. Rest goed en zwaar getraind.

Standaard maandag + leg extensions en split squat toegevoegd om wat meer oefeningen te doen :D

9ddfd59eae98ab6a017272f062e78cd4.png

Ik te eet te weinig groente en ga dit vanaf morgen veranderen :D Wil wat hoger in vezels gaan eten. Merk dat ik vandaag de hele dag trek heb.

Wat noem.je te weinig groente?

Insane workout weer vandaag :D word tijd dat ik 5/6x per week kan gaan.

Blijft lekker gaan zo te zien?

Standaard donderdag met dit keer voor eerst weer deadlift. Lang uitgesteld omdat ik bang was voor me schouder.
En 1ste keer 120 op bench press. 8ste keer met hulp maar wel goeie vooruitgang.

Lekkere zaterdag sessie :D
Ga het steeds leuker vinden om naar de gym te gaan ook al blijf ik vaak van te voren de gedachten hebben zal ik wel of niet gaan. Ik wil het echt uit gaan breiden naar 5/6x en dus ook mijn schema aan gaan passen uiteindelijk.

Terug
Naar boven