goestavo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.468
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Herkenbaar... zo van eerst moet Dit even af en dat. En voor je t weet is de tijd weg....Mijn probleem is dat wanneer ik bezig ben ik bezig ben, dan neem ik nergens anders tijd voor. Dat is dus ook gebeurd de laatste 2 dagen.
Heb zak met cashewnoten en rijstenwafels altijd klaar staan maar zelfs dat neem ik dan niet. Ga er volgende keer wel opletten want kan mijzelf nog wellis voorbij gaan in dingen.
Als het voornamelijk kwaliteits vetbronnen zijn is dit meer dan voldoende.Ik blijf vetten wat laag vinden maar je hoort goed vol.
Al vooruitgang te zien/ merken?
Ik vind het serieus lastig om aan de hoeveelheid calorieen te komen en merk dat ik vaak echt moet vullen met voedsel. Ik denk dat ik moet gaan kijken naar het groter maken van maaltijden.Ik blijf vetten wat laag vinden maar je houdt goed vol.
Mijn vetten komen meestal uit lijnzaad, zonnebloempitten, bakboter, kaas, smeerkaas, vlees maar soms ook uit mayonnaise, een ijsje, brood beleg,Als het voornamelijk kwaliteits vetbronnen zijn is dit meer dan voldoende.
Waarom dan de goede vetten eruit halen? Ik zou dan juist eerder zeggen dan maar wat meer vetten (je hebt de ruimte qua hoeveelheid vet, qua kcal weet ik niet). Dan heb je in ieder geval je goede vetten ook binnen.Ik vind het serieus lastig om aan de hoeveelheid calorieen te komen en merk dat ik vaak echt moet vullen met voedsel. Ik denk dat ik moet gaan kijken naar het groter maken van maaltijden.
Hier een voorbeeld van ontbijt. Ik moet hier denk meer havermout doen. Normaal doe ik er lijnzaad en zonnebloempitten bij maar ik wil vandaag mijn vetten uit iets "ongezonder" voedsel halen.
![]()
Vooruitgang weet ik eerlijk gezegd niet. Maar wel meer acceptatie dat het nu is zoals het is en dat het vanaf hier alleen maar beter gaat wordenIk blijf vetten wat laag vinden maar je houdt goed vol.
Acceptatie is ook heel veel waard. Soms kan het gewoon doorgaan en accepteren dat het gaat zoals t gaat na een paar weken ineens zichtbaar zijn.Vooruitgang weet ik eerlijk gezegd niet. Maar wel meer acceptatie dat het nu is zoals het is en dat het vanaf hier alleen maar beter gaat worden
Ja viel allemaal wel mee. Heb me heel goed in kunnen houden. Vooral ook omdat ik ben gestopt toen ik vol zat. Normaal had ik er dan nog wat ingestopt maar verstand wint het nu over verlangen.