MuscleMeat

Progressie topic + trainschema.

Had je wat goed te maken? Zo laag in kcal deze keer? 😁

• Topic Starter Topic Starter
Had je wat goed te maken? Zo laag in kcal deze keer? 😁
Nee beetje doorgeslagen. Laatste keer geweest dat ik dit doe. Ik kan het niet in de hand houden als ik eenmaal dat soort eten in huis heb. Compenseer het deze week wel met paar dagen -100/200 kcal

Nee beetje doorgeslagen. Laatste keer geweest dat ik dit doe. Ik kan het niet in de hand houden als ik eenmaal dat soort eten in huis heb. Compenseer het deze week wel met paar dagen -100/200 kcal
Welk soort eten?

Misschien "dat soort eten" wat regelmatiger inplannen. Dan wordt de hunkering om door te slaan ook vaak minder. "omdat het mag" zeg maar. Verbied jezelf iets en je wil het steeds erger hebben en als je het dan hebt sla je door...

Maar heb dus even niet op mijn netvlies welk soort eten je bedoeld.

Welk soort eten?

Misschien "dat soort eten" wat regelmatiger inplannen. Dan wordt de hunkering om door te slaan ook vaak minder. "omdat het mag" zeg maar. Verbied jezelf iets en je wil het steeds erger hebben en als je het dan hebt sla je door...

Heb 3x patat gegeten, kroket, macaroni, ijs. Het gaat eigenlijk niet om soort eten maar hoeveelheid.

Weegschaal gister sportschool gaf 12.5% lichaamsvet aan en 66.4kg spieren van 79.6 totaal. Weet niet hie accuraat het is

Voel het wel dat ik slecht heb gegeten. Buikpijn etc., dus goeie motivatie

Welk soort eten?

Geen enkel woord aan toe te voegen. Uit ervaring. Gewoon geen restricties en met mate.

b517d8914b1883e30830860a89e7d0b9.png

https://gyazo.com/b517d8914b1883e30830860a89e7d0b9

Ik ga vanaf morgen ander schema trainen. Squat gaat er uit omdat ik een rot oefening vind en vaak moeite heb zwaarder te trainen door mijn rug.

Plan is Maandag: Benen, rug, biceps. Dinsdag: Borst, triceps, schouders. en dit herhalen op donderdag en vrijdag.

Ben benieuwd wat anders trainen je gaat brengen.
Succes! :thumb:

Ik ga niet meer benen en rug op dezelfde dag doen. Deadlift ging opzich wel prima maar denk dat het beter is op dagen waar ik geen benen train.

Standing Bicep curl max 28.5
Dumbell curl max 10
Rope bicep curl max 20

Pulldown max 55
Seated chest supported row max 45
Upper back machine max weet ik niet meer
Deadlift max 45

Leg press max 110
Leg curl max 45
Leg extensions max 40 (niet zeker)

Side lateral raises max 8
Seated overhead press machine max 60
Reverse peck deck (2x 2.5 schijf omdat ze deze machine niet hebben)

Dips bw
Triceps pushdown max 15
Superset Skull crusher + close grip benchpress ez bar alleen de stang

Bench press max 50
Incline dumbell press max 16
Machine press (vergeten)

Ik merk dat ik vandaag minder kracht heb dan normale weken. Ik denk dat ik vanaf nu Borst/biceps/benen en Rug/triceps/schouders ga doen.

Gister vergeten maar gewoon getraind :D

Dips
Triceps pushdown
Skullcrusher combo met close grip benchpress

Low row chest supported
Lat pull down
Deadlift

Bench press machine
Incline dumbell press
Chest press machine

VRIJDAG

548be46ca9c775b903c2f6cdc5619814.png

@marina1975 Ik ben op onderhoud gaan eten op 11 augustus en woog toen 78.4, ik weeg nu 80.1.

Ik ben dus in 1 maand en 2 dagen 1.7kg aangekomen. Is dit een normale progressie of is het verstandig om wat lager te gaan in calorieen of cardio te verhogen?

Of het gewoon zo te houden :D

Terug
Naar boven