MuscleMeat

Progressie topic + trainschema.

@marina1975 Ik ben op onderhoud gaan eten op 11 augustus en woog toen 78.4, ik weeg nu 80.1.

Ik ben dus in 1 maand en 2 dagen 1.7kg aangekomen. Is dit een normale progressie of is het verstandig om wat lager te gaan in calorieen of cardio te verhogen?

Of het gewoon zo te houden :D

Lijkt me prima streven om aan te houden zo!

@marina1975 Ik ben op onderhoud gaan eten op 11 augustus en woog toen 78.4, ik weeg nu 80.1.

Ik ben dus in 1 maand en 2 dagen 1.7kg aangekomen. Is dit een normale progressie of is het verstandig om wat lager te gaan in calorieen of cardio te verhogen?

Ik ben geen @marina1975 , maar lijkt me een voorbeeldige progressie als de spiegel en kracht hetzelfde zegt

Ook hier geen Marina maar dit lijkt me prima zo!

• Topic Starter Topic Starter
Ik luister alleen naar Marina. :bierbang: :D

Nee bedankt voor de reacties. Ik heb 2 weken geleden een gaatje moeten bij prikken in mijn riem en ik zie dat mijn armen groter worden en borst minder vet heeft.

Ziet eruit als prima progressie op een maand. Zeker ook gezien de meer kracht en het meer eten. Ik zou voor nu nog even zo doorgaan en kijken wat het verder doet.

Nee bedankt voor de reacties. Ik heb 2 weken geleden een gaatje moeten bij prikken in mijn riem en ik zie dat mijn armen groter worden en borst minder vet heeft.
:roflol:
Was wat afwezig :o excuus....
Maar het klinkt allemaal prima. Gaatje erbij en groter worden en minder vet. Wat wil je nog meer toch? :D

Prima @goestavo je gaat lekker! :thumb:

Goed bezig. Die extra spiermassa gaat je straks helpen niet te snel weer vet bij te krijgen.

d0376d2c8fa7e6ec0e0b96f206af89c5.png

https://gyazo.com/d0376d2c8fa7e6ec0e0b96f206af89c5

Leg curl 42.5
Leg press 120
Calf raise 100

Shoulder press 50
Side raise shoulder 8 max
Peck deck ish

Bicep curl 26 tot fail
One arm incline curl max 10
dumbell curl 2 armen max 10

Benchpress 50 max
Incline dumbell press 18 max
Incline press machine 40 max

Dips BW
Triceps pushdown 20 max
Lying triceps extension ez bar set met bench press close grip 23.5 max

Lat pulldown 55 max fail op 8
Seated chest supported row max 40
Deadlift max 55

Vandaag getraind met instelling van Greg doucette. Wat als je voor elke extra rep 1000€ zou krijgen hoeveel kan je dan extra doen. Heb er hele set deadlift mee gehaald :D en bij sommige oefeningen 9/10 reps ipv 8.

Today was harder than last time :D

Leg curl
Leg press
Calf raise 120 max
Leg extension superset 1 been om en om daarna 2 benen max 35

Shoulder press 40
Side raise shoulder 6 max
Reverse fly 7.5 max
Shrugs 24 max

Bicep curl 28.5
One arm incline curl max 12
Biceps met touw 17.5 max superset met schijf van 10

@marina1975 Ik heb een vraag.

Als ik een tosti bak, patat bak, aardappelen bak, veranderen dan de voedingswaarde qua macro's ?

Tosti is gewoon een boterham met ham en kaas. Bak je hem in een tosti ijzer ZONDER toevoeging van boter/vet dan blijft het gelijk.
Bak je patat in olie dan heb je meer kcal. Doe je het in de oven of in de airfryer dan bevat het evenveel of misschien wat minder. Bij bakken op de plaat en in de airfryer kan er ook olie op de plaat of in het apparaat achterblijven. Dan gewoon rekenen wat op de zak staat.
Bij aardappelen bakken verandert de voedingswaarde alleen bij toevoegen van Boter/vet. Dat moet je dan apart erbij rekenen.

Zolang je niets toevoegt verandert er niet echt wat. Tenzij je het aan laat branden. :o

Tosti is gewoon een boterham met ham en kaas. Bak je hem in een tosti ijzer ZONDER toevoeging van boter/vet dan blijft het gelijk.
Bak je patat in olie dan heb je meer kcal. Doe je het in de oven of in de airfryer dan bevat het evenveel of misschien wat minder. Bij bakken op de plaat en in de airfryer kan er ook olie op de plaat of in het apparaat achterblijven. Dan gewoon rekenen wat op de zak staat.
Bij aardappelen bakken verandert de voedingswaarde alleen bij toevoegen van Boter/vet. Dat moet je dan apart erbij rekenen.

Zolang je niets toevoegt verandert er niet echt wat. Tenzij je het aan laat branden. :o
Dus stel ik heb 1 tosti en smeer aan beide kanten 5 gram boter. Dan hoef ik alleen 10 gram boter toe te voegen?

Dank u voor de uitleg wederom :bierbang:

Weer is een keer fotos gemaakt. Zie zelf totaal geen verschil dus laat het over aan de mening van een ander.
990D5D29-7EA6-48CE-89ED-E7273F81ED9B.png
C1537893-C768-4C53-82EA-8A7D45C2851C.png
AD1E5A2F-31C3-45EB-8F62-B346C9C645A5.png
A35BAB6F-1917-4D27-952B-4B09E2EFFBD0.jpeg

Terug
Naar boven