goestavo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.468
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer elke dag iets onder onderhoud te eten maar vind het lastig. Ik merk dat als ik niet eet ik ook weinig trek heb maar als ik ga eten dan lijkt het wel alsof ik onverzadigbaar ben. Gewicht gaat wel ok. Zit elke week iets onder de week ervoor of gelijk.Goestavo, hoe ga je nu verder?
Ik heb even gezien dat er wat twijfel was tussen cutten of bulken.
Wat doe je nu precies?
Doel is laatste vet wegkrijgen. Body recomp.Ben je dan op onderhoud aan het eten met dat doel?
Of begrijp ik je verkeerd?

Dan heb je je toch netjes kunnen inhoudenPatat, frikandellen, oliebollen dag met vriend van me

Af en toe even los moet kunnen. Als je daarna weer gewoon terug kunt naar normaal doen. Dan kun je ook de rest van je leven op gezond gewicht blijven namelijkPatat, frikandellen, oliebollen dag met vriend van me
![]()
https://gyazo.com/5240c7b8e0224c6461d1dbf4bde023ab

Zo hoort het, af en toe genieten zonder tellenIk weet ook de cijfers niet helemaal precies want heb niks afgewogen daarkan zijn dat het minder was aangezien weegschaal weer netjes lager stond

Het tellen zit er wel echt heel erg in
probeer wellis een dag zonder te doen maar dan in de avond ga ik toch alles toevoegen. Bijna een soort verslaving.Tsja, her heeft je al wel serieus goede resultaten opgeleverd dus mss maar goed dat het erin zitHet tellen zit er wel echt heel erg inprobeer wellis een dag zonder te doen maar dan in de avond ga ik toch alles toevoegen. Bijna een soort verslaving.

Denk dat we allemaal als je een beetje BB doet een beetje getallen freak worden qua eten.Het tellen zit er wel echt heel erg inprobeer wellis een dag zonder te doen maar dan in de avond ga ik toch alles toevoegen. Bijna een soort verslaving.