AndroidHealthClinic

Progressie topic + trainschema.

• Topic Starter Topic Starter
2830eb9ffd4817dea7d52d31a79e7542.png

https://gyazo.com/2830eb9ffd4817dea7d52d31a79e7542

Zit in een dip. Gister niet geweest en nu ook geen zin 😕

Zit in een dip. Gister niet geweest en nu ook geen zin 😕
Een training zonder er zin in te hebben zijn vaak de beste. Meestal kom je daarna voldaan thuis.
En gaat t een keer niet...voel jezelf nier schuldig en spreek met jezelf af morgen ga ik. Schrijf t op een post-it en hang die op een plek waar je t morgen ochtend meteen ziet. ;)

borst, triceps, rug en 45 min cardio

Borst, benen, biceps, abductor en 30 minuten cardio. Was moe op het einde dus gestopt met cardio

Maar wel weer getraind!! Moe zijn mag he.
Lekker uitrusten nu. Ga jezelf niet over de rand pushen. Een beetje push mag en is prima. Maar maak het niet zo een push en moeten dat je met de tijd met tegenzin heengaat. Dan hou je t niet vol. :kiss:

Ik heb dinsdag en woensdag getraind en heb nu ook cardio extra toegevoegd. Normaal was ik dan in de avond kapot moe en wilde vroeg slapen maar dit kwam woensdag niet. Ik merkte dat ik er pas gister de hele dag last van had. Moe, loom, geen zin in dingen. Misschien is het weer ff wennen :D

Heb voor mezelf ook besloten dat mijn focus toch echt op vet verliezen gaat liggen. Ik vind dit belangrijker dan spiermassa hebben op dit moment. Ik blijf wel hard trainen en op 2900 kcal eten maar zal dus op 2600 ongeveer uitkomen op dagen dat ik ook cardio doe.

Soms komt de weerslag wat later. Dus even aankijken.
Je hebt in ieder geval een duidelijk doel.
Hoop dat je met die moeheid gewoon wel lekker slaapt. Slaap = herstel. :)

2x benen, 3x triceps, 2x rug, abductor 40 min cardio

Terug
Naar boven