XXL Nutrition

Progressie topic + trainschema. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Merk je al wat?
Ja, gewicht is aan het dalen :D en heb meer trek. Ga even wat meer vullende dingen eten :D Nu vrij veel hetzelfde elke dag. Vind het niet erg maar iets meer vol is wel beter
 
Ja, gewicht is aan het dalen :D en heb meer trek. Ga even wat meer vullende dingen eten :D Nu vrij veel hetzelfde elke dag. Vind het niet erg maar iets meer vol is wel beter
Groenten!!! Vooral vezelrijke groenten. Brocolli, spruitjes, pastinaak etc.
Maar denk ook aan je KH vervangen met pompoen. Kan je heel veel volume van eten :)
Er zijn zoveel mensen die elke dag hetzelfde eten. Hoeveel zie ej er niet op werk die standaard 2 broodjes kaas met de lunch eten. ;) Ach... als je iets eet wat ej lekker vind is het prima te doen.
 
Groenten!!! Vooral vezelrijke groenten. Brocolli, spruitjes, pastinaak etc.
Maar denk ook aan je KH vervangen met pompoen. Kan je heel veel volume van eten :)
Er zijn zoveel mensen die elke dag hetzelfde eten. Hoeveel zie ej er niet op werk die standaard 2 broodjes kaas met de lunch eten. ;) Ach... als je iets eet wat ej lekker vind is het prima te doen.
Ja, groenten gekocht net. Sla, tomaat, paprika. Niet zo'n fan van wat jij noemt.
Vandaag iets anders omdat het zaterdag is maar ben wel tevreden hoe ik het weer zo makkelijk op pak.
 
Ja, groenten gekocht net. Sla, tomaat, paprika. Niet zo'n fan van wat jij noemt.
Vandaag iets anders omdat het zaterdag is maar ben wel tevreden hoe ik het weer zo makkelijk op pak.
Probleem van de groente die jij noemt is geen vezels. Dus t vult maar kort.
Maar anders ook bonen voor kh. Ook veel vezel Maar je moet lusten.

T is ook echt top dat je t zo goed op pakt! Maar pas op he... het is wel volhouden. En dat is t lastigste. Maar dat kan jij wel!! :)
 
Ja, groenten gekocht net. Sla, tomaat, paprika. Niet zo'n fan van wat jij noemt.
Vandaag iets anders omdat het zaterdag is maar ben wel tevreden hoe ik het weer zo makkelijk op pak.
Wortels, zeker als je een beetje lekkere hebt zijn top. Vezels en best lekker. Nam voor de lockdown gewoon 400g mee naar werk. Als je die opeet heb je echt geen honger naast hé boterhammen en een stukske fruit.
 
b77577d16d69528f708bdb9a6efe9e04.png

https://gyazo.com/b77577d16d69528f708bdb9a6efe9e04
 
Al met al echt een super week. De totale calorieën op week basis zijn onder wat het mag zijn dus ben zeer tevreden. Heb wel momenten gehad waar ik echt serieus trek had dus misschien de aankomende week uitproberen om dagen te eten met 100/200/300 calorieën meer maar dat ga ik dan wel compenseren met hetzelfde aantal calorieën in cardio.
 
Je gaat lekker! De volhouder wint he! :thumb:
100 kcal in groenvoer oid vult wel.
Je kan ook van 1 ei een ommelet maken met eenshitzooi groente erin. Vult ook goed en variatie genoeg kruiden er n mogelijk (thais Japans Hongaar Korma kip etc)
 
Je gaat lekker! De volhouder wint he! :thumb:
100 kcal in groenvoer oid vult wel.
Je kan ook van 1 ei een ommelet maken met eenshitzooi groente erin. Vult ook goed en variatie genoeg kruiden er n mogelijk (thais Japans Hongaar Korma kip etc)
Was van plan om vandaag tortilla met eiwit, kaas en groente te maken :D
 
Beetje goed vol te houden?
 
Back
Naar boven