Fitness Seller

Progressiefoto's?

Mooi hoor bibi!

Dankzij mijn hubbie een foto van mijn rug ;) De komende maanden ligt de focus op mijn benen (toch wel moeilijk om ze droog te krijgen :( dus nog een paar maanden en dan hoop ik genoeg moed op te kunnen brengen om een full body foto te plaatsen :o
Netjes!
Enige tips om m'n armen droger te krijgen?
Die 22 mm triceps-huidplooi wil nog niet heel erg naar beneden... :(

Hele mooie rug Bibi!!!

Ik heb een vraag; Als je spierpijn hebt is het dan verstandig om 2 dagen later dezelfde spiergroepen weer te trainer ondanks je dan nog steeds spierpijn hebt?

Hele mooie rug Bibi!!!

Ik heb een vraag; Als je spierpijn hebt is het dan verstandig om 2 dagen later dezelfde spiergroepen weer te trainer ondanks je dan nog steeds spierpijn hebt?

Het is niet omdat je spierpijn hebt dat je spier niet hersteld is , dat heeft met andere factoren te maken. Spierpijn is wel een goede indicator voor een goede training.

Maar 48u rust en weer knallen. Zelfs al heb je spierpijn :)

ohjah en respect voor de vrouwen , heb het topic even doorgenomen en jullie boeken echt enorme vooruitgang.

Alleen streven de meesten van jullie naar een doel dat iets te mager is denk ik :P , maar swat ga me er niet mee bemoeien ik hou gewoon van vrouwen waar er wat ''pak'' aan is zoals we hier zeggen.

Maar mijn vriendin begint nu ook al met lopen gvd :( ( ze is 1.67 en weegt 57kg , vind ze imo totaal niet dik , ze heeft een mooie kont en billen , mrjah mss niet de stokjes die de meeste vrouwen willen , lol ik moet stoppen met praten ik ga ze wel overtuigen om niet te veel af te vallen xD )

Hele mooie rug Bibi!!!

Dank voor het compliment :D

Ik ben geen expert maar ik denk er dus iets anders over... (maar we zijn allemaal verschillend en hebben ook andere leeftijd ;))

Ik laat een spiergroep 1 hooguit 2x per week voorbij komen (minimaal 3 dgn rust). En ik volg ook wat mijn lichaam me aangeeft, ben ik iets te enthousiast geweest :rolleyes: en daardoor erg veel spierpijn dan ga ik die spiergroep echt niet trainen.
Pijn is fijn maar een blessure oplopen door niet te luisteren naar je lichaam is niet wat je wilt.

Probeer het anders met lichte gewichten, voelt het dan toch nog erg pijnlijk aan, dan zou ik een andere spiergroep pakken.

Suc6 met je training!

Netjes!
Enige tips om m'n armen droger te krijgen?
Die 22 mm triceps-huidplooi wil nog niet heel erg naar beneden... :(

Dank je :D

Hoe train jij ze nu?

Ik had hetzelfde probleem, de afgelopen 5 mnd heb ik ze zo getraind:

minimaal 3 oefeningen
3 sets per oefening, 15 tot 20 reps
1e oefening 4 sets (1e set warming up)

Belangrijk is dat je het ook echt voelt :eek: beter iets lichter maar echt contact met de spier dan te zwaar en de oefening dan niet correct uit voeren.

Nu ben ik een stuk sterker geworden en train ik ze steeds zwaarder :D

Dank voor het compliment :D

Ik ben geen expert maar ik denk er dus iets anders over... (maar we zijn allemaal verschillend en hebben ook andere leeftijd ;))

Ik laat een spiergroep 1 hooguit 2x per week voorbij komen (minimaal 3 dgn rust). En ik volg ook wat mijn lichaam me aangeeft, ben ik iets te enthousiast geweest :rolleyes: en daardoor erg veel spierpijn dan ga ik die spiergroep echt niet trainen.
Pijn is fijn maar een blessure oplopen door niet te luisteren naar je lichaam is niet wat je wilt.

Probeer het anders met lichte gewichten, voelt het dan toch nog erg pijnlijk aan, dan zou ik een andere spiergroep pakken.

Suc6 met je training!

Zoals eerder vermeld is spierpijn een indicator voor een goede training maar het wil niet zeggen dat als je spierpijn hebt je spieren nog niet hersteld zijn... Zoek het hier zelf maar op :P

je moet wel 48u rust tussenlaten. Maar na die 48u is je spier hersteld , als je dan nog spierpijn hebt en je traint toch doet dat niets verkeerd.

Je moet luisteren naar je lichaam , maar dan gaat dat meer over vermoeidheid, je interpreteerd spierpijn verkeerd..

Dankzij mijn hubbie een foto van mijn rug ;) De komende maanden ligt de focus op mijn benen (toch wel moeilijk om ze droog te krijgen :( dus nog een paar maanden en dan hoop ik genoeg moed op te kunnen brengen om een full body foto te plaatsen :o

:cool: Hele mooie V getraind bibi, petje af!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben jaloers dat sommige van jullie al zo ver geraakt zijn :)! Ik ben nog maar enkele weken bezig en ik heb echt geen geduld om resultaat te zien. Maar gelukkig train ik graag dus ik zal het niet opgeven! fitness is my study, my hobby and an obsession

Ik ben jaloers dat sommige van jullie al zo ver geraakt zijn :)! Ik ben nog maar enkele weken bezig en ik heb echt geen geduld om resultaat te zien. Maar gelukkig train ik graag dus ik zal het niet opgeven! fitness is my study, my hobby and an obsession

Same here... kwam er gisteren achter dat er meer cardio in m'n schema moet aangezien m'n vet% weer aan het stijgen is... :mad: Gelukkig is de zon flink aan het schijnen, dus straks eens uitvogelen of ik nog steeds niet van hardlopen houd.
Daarentegen begint er wel wat omhoog te komen wanneer ik mijn biceps aanspan, en dat alleen al vind ik best lekker!

hoezo is je vet% weer aan het stijgen?

ps DvW mn ma heeft de harslagmeter gescoord hoor :D

hoezo is je vet% weer aan het stijgen?

ps DvW mn ma heeft de harslagmeter gescoord hoor :D

Huidplooimeting zat vorige week weer op 'oude niveau' (29,4%) - Nu zelfs een klein procentje hoger :mad:
Cardio eens omhoog gooien, mijn gevoel zegt dat ik niet minder kan gaan eten... (ik eet op onderhoud, en erg netjes vind ik zelf).

Dank je :D

Hoe train jij ze nu?

Ik had hetzelfde probleem, de afgelopen 5 mnd heb ik ze zo getraind:

minimaal 3 oefeningen
3 sets per oefening, 15 tot 20 reps
1e oefening 4 sets (1e set warming up)

Belangrijk is dat je het ook echt voelt :eek: beter iets lichter maar echt contact met de spier dan te zwaar en de oefening dan niet correct uit voeren.

Nu ben ik een stuk sterker geworden en train ik ze steeds zwaarder :D

Ik heb een 5*5 schema (3x per week):
training 1: Squat: 5x5 Overhead Press: 5x5 Deadlift: 1x5
Pull/chinups:3x5

training 2: Squat: 5x5 Bench Press: 5x5 BOR: 5x5 Dips: 5x10

Daarnaast doe ik eens per week BodyPump (omdat het leuk is).
Met name na het dippen voel ik mijn triceps echt behoorlijk!
Gisteren was m'n tricep zelfs 25 mm ??? :mad:
Vanaf vandaag dus elke dag cardio, kijken wat dat doet voor m'n vetpercentage.

kan je vet% ook niet een beetje aan hormonen liggen?
dat je mss een keer in de maand ietsje hoger gemeten wordt ofzo?

kan je vet% ook niet een beetje aan hormonen liggen?
dat je mss een keer in de maand ietsje hoger gemeten wordt ofzo?

2 weken achter elkaar? Dat geloof ik niet zo...
Ben bang dat wanneer ik nog een week doorga met hoe ik bezig was ik weer een procentje hoger zit, en dat wil ik absoluut niet!
Zometeen eerst even boodschappen doen (ook een soort krachttraining, voorraadkast is zo goed als leeg) en dan eens een rondje gaan hardlopen (kijken of ik er nog steeds zo'n hekel aan heb!).

Ik heb een 5*5 schema (3x per week):
training 1: Squat: 5x5 Overhead Press: 5x5 Deadlift: 1x5
Pull/chinups:3x5

training 2: Squat: 5x5 Bench Press: 5x5 BOR: 5x5 Dips: 5x10

Daarnaast doe ik eens per week BodyPump (omdat het leuk is).
Met name na het dippen voel ik mijn triceps echt behoorlijk!
Gisteren was m'n tricep zelfs 25 mm ??? :mad:
Vanaf vandaag dus elke dag cardio, kijken wat dat doet voor m'n vetpercentage.

Okay je schema is gericht op spiergroei. :D
Ik weet niet wat je voedingsschema is (misschien heb je het al een keer gepost) maar gebruik je misschien veel melkproducten?

Ik heb namelijk een paar mnd de melkproducten beperkt. Ik gebruik bv de eiwit shakes van Syntrax, de Nectar en Essence en deze maak ik aan met water. Vooral de Nectar smaakt heel goed, lijkt net op een vruchtendrank. Een maal per dag gebruik ik een melkproduct bv griekse yoghurt 0% vet. Het heeft bij mij het resultaat gegeven wat ik wilde (VT verlaging)

Okay je schema is gericht op spiergroei. :D
Ik weet niet wat je voedingsschema is (misschien heb je het al een keer gepost) maar gebruik je misschien veel melkproducten?

Ik heb namelijk een paar mnd de melkproducten beperkt. Ik gebruik bv de eiwit shakes van Syntrax, de Nectar en Essence en deze maak ik aan met water. Vooral de Nectar smaakt heel goed, lijkt net op een vruchtendrank. Een maal per dag gebruik ik een melkproduct bv griekse yoghurt 0% vet. Het heeft bij mij het resultaat gegeven wat ik wilde (VT verlaging)

Melk ben ik al drastisch mee verminderd - shakes en havermout doe ik ook met water...
Ik eet op onderhoud en sport de rest er af - deze week kijk ik eens of elke dag cardio wel 'spontaan' helpt, dan weet ik iig wat ik kan doen om BF% te verlagen...

Terug
Naar boven