- Waardering
- 10.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes!Dankzij mijn hubbie een foto van mijn rugDe komende maanden ligt de focus op mijn benen (toch wel moeilijk om ze droog te krijgen
dus nog een paar maanden en dan hoop ik genoeg moed op te kunnen brengen om een full body foto te plaatsen
![]()

Hele mooie rug Bibi!!!
Ik heb een vraag; Als je spierpijn hebt is het dan verstandig om 2 dagen later dezelfde spiergroepen weer te trainer ondanks je dan nog steeds spierpijn hebt?

, maar swat ga me er niet mee bemoeien ik hou gewoon van vrouwen waar er wat ''pak'' aan is zoals we hier zeggen.
( ze is 1.67 en weegt 57kg , vind ze imo totaal niet dik , ze heeft een mooie kont en billen , mrjah mss niet de stokjes die de meeste vrouwen willen , lol ik moet stoppen met praten ik ga ze wel overtuigen om niet te veel af te vallen xD )Hele mooie rug Bibi!!!
Ik heb een vraag; Als je spierpijn hebt is het dan verstandig om 2 dagen later dezelfde spiergroepen weer te trainer ondanks je dan nog steeds spierpijn hebt?

)
en daardoor erg veel spierpijn dan ga ik die spiergroep echt niet trainen. Netjes!
Enige tips om m'n armen droger te krijgen?
Die 22 mm triceps-huidplooi wil nog niet heel erg naar beneden...![]()

beter iets lichter maar echt contact met de spier dan te zwaar en de oefening dan niet correct uit voeren.
Dank voor het compliment
Ik ben geen expert maar ik denk er dus iets anders over... (maar we zijn allemaal verschillend en hebben ook andere leeftijd)
Ik laat een spiergroep 1 hooguit 2x per week voorbij komen (minimaal 3 dgn rust). En ik volg ook wat mijn lichaam me aangeeft, ben ik iets te enthousiast geweesten daardoor erg veel spierpijn dan ga ik die spiergroep echt niet trainen.
Pijn is fijn maar een blessure oplopen door niet te luisteren naar je lichaam is niet wat je wilt.
Probeer het anders met lichte gewichten, voelt het dan toch nog erg pijnlijk aan, dan zou ik een andere spiergroep pakken.
Suc6 met je training!
Dankzij mijn hubbie een foto van mijn rugDe komende maanden ligt de focus op mijn benen (toch wel moeilijk om ze droog te krijgen
dus nog een paar maanden en dan hoop ik genoeg moed op te kunnen brengen om een full body foto te plaatsen
![]()
Hele mooie V getraind bibi, petje af!
Ik ben jaloers dat sommige van jullie al zo ver geraakt zijn! Ik ben nog maar enkele weken bezig en ik heb echt geen geduld om resultaat te zien. Maar gelukkig train ik graag dus ik zal het niet opgeven! fitness is my study, my hobby and an obsession
Gelukkig is de zon flink aan het schijnen, dus straks eens uitvogelen of ik nog steeds niet van hardlopen houd.hoezo is je vet% weer aan het stijgen?
ps DvW mn ma heeft de harslagmeter gescoord hoor![]()

Dank je
Hoe train jij ze nu?
Ik had hetzelfde probleem, de afgelopen 5 mnd heb ik ze zo getraind:
minimaal 3 oefeningen
3 sets per oefening, 15 tot 20 reps
1e oefening 4 sets (1e set warming up)
Belangrijk is dat je het ook echt voeltbeter iets lichter maar echt contact met de spier dan te zwaar en de oefening dan niet correct uit voeren.
Nu ben ik een stuk sterker geworden en train ik ze steeds zwaarder![]()

kan je vet% ook niet een beetje aan hormonen liggen?
dat je mss een keer in de maand ietsje hoger gemeten wordt ofzo?
Ik heb een 5*5 schema (3x per week):
training 1: Squat: 5x5 Overhead Press: 5x5 Deadlift: 1x5
Pull/chinups:3x5
training 2: Squat: 5x5 Bench Press: 5x5 BOR: 5x5 Dips: 5x10
Daarnaast doe ik eens per week BodyPump (omdat het leuk is).
Met name na het dippen voel ik mijn triceps echt behoorlijk!
Gisteren was m'n tricep zelfs 25 mm![]()
Vanaf vandaag dus elke dag cardio, kijken wat dat doet voor m'n vetpercentage.

Okay je schema is gericht op spiergroei.
Ik weet niet wat je voedingsschema is (misschien heb je het al een keer gepost) maar gebruik je misschien veel melkproducten?
Ik heb namelijk een paar mnd de melkproducten beperkt. Ik gebruik bv de eiwit shakes van Syntrax, de Nectar en Essence en deze maak ik aan met water. Vooral de Nectar smaakt heel goed, lijkt net op een vruchtendrank. Een maal per dag gebruik ik een melkproduct bv griekse yoghurt 0% vet. Het heeft bij mij het resultaat gegeven wat ik wilde (VT verlaging)