Fitness Seller

Progressiefoto's?

ik weet niet hoelang je al bezig bent dvw maar soms moet je indd na een tijdje je voedeings en/of trainings schema veranderen om weer verder te gaan.

Nog iets lager in de KH zitten 'n idee misschien?

ik weet niet hoelang je al bezig bent dvw maar soms moet je indd na een tijdje je voedeings en/of trainings schema veranderen om weer verder te gaan.

Nog iets lager in de KH zitten 'n idee misschien?

Is een idee, maar met name 's avonds moet ik dan wat anders verzinnen want vriendlief (de ecto) en ik 2 verschillende maaltijden vind ik niet echt handig...

ik eet niet echt KH in de avond. Je kan overschotels maken met vlees en groentes ofzo.
Gister heb ik bijv. gevulde paprika's gemaakt heerlijk :)

Vanavond eten we lekker pizza (met teveel groente erop: jummie!)
Ik zat al te denken om morgen rijst met saus te eten, hij eet toch liever veel rijst en weinig saus - ik andersom.
Waarbij saus veel groente is, vlees / vleesvervanger en verder nogal weinig.

Denk niet dat het zozeer aan de koolhydraten ligt,maar waarschijnlijk meer aan de totale inname qua kcals.

• Topic Starter Topic Starter
Denk niet dat het zozeer aan de koolhydraten ligt,maar waarschijnlijk meer aan de totale inname qua kcals.

koolhydraten meisje! De meeste bb's eten noten ipv koeken waar suikers in zitten. Noten bevat vetten.. dus je moet niet alleen kijken naar de kcal! Vermijd koolhydraten gewoon en eet zoveel mogelijk eiwitten. En vetten zo minimaal mogelijk

koolhydraten meisje! De meeste bb's eten noten ipv koeken waar suikers in zitten. Noten bevat vetten.. dus je moet niet alleen kijken naar de kcal! Vermijd koolhydraten gewoon en eet zoveel mogelijk eiwitten. En vetten zo minimaal mogelijk
Niet alleen in koeken zit koolhydraten,ook in pasta,brinta ,groente etc.Koolhydraten vermijden? Dat is voor ieder persoon anders,want ik ga er goed op.

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen,in het 1e stukje zeg je:''De meeste bb's eten noten ipv koeken waar suikers in zitten. Noten bevat vetten.. '' .
En dan vervolgens bij de laatste zin:''En vetten zo minimaal mogelijk''.

Niet alleen in koeken zit koolhydraten,ook in pasta,brinta ,groente etc.Koolhydraten vermijden? Dat is voor ieder persoon anders,want ik ga er goed op.

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen,in het 1e stukje zeg je:''De meeste bb's eten noten ipv koeken waar suikers in zitten. Noten bevat vetten.. '' .
En dan vervolgens bij de laatste zin:''En vetten zo minimaal mogelijk''.

Ja dat weet ik.. maar dan kan je beter noten eten dan koeken (of al de rest waar suikers in zitten) Begrijp je? En ik weet ook dat koolhydraten bijna overal in zitten ;)

En je hebt trouwens 'goede' koolhydraten die in groenten en fruit zitten (natuurlijke suikers)... En ge hebt de 'slechte' die in snoep, koeken, (toegevoegde suikers). En het zijn die slechte die je vooral moet vermijden. Dat bedoelde ik :)

Leuke discussie, ik ga kijken of het bij idd aan het totaal aantal Kcal - minder eten is onmogelijk vind zelf (ik eet nu op onderhoud), dus schroef ik het totaal terug door meer cardio te doen.
Komende donderdag is weer Meet&Weeg-dag, dus dan hoop ik enigzins resultaat te zien.

Leuke discussie, ik ga kijken of het bij idd aan het totaal aantal Kcal - minder eten is onmogelijk vind zelf (ik eet nu op onderhoud), dus schroef ik het totaal terug door meer cardio te doen.
Komende donderdag is weer Meet&Weeg-dag, dus dan hoop ik enigzins resultaat te zien.

Ik heb net onder training dagboeken de volgende topic gepost:
bibi's eetschema

Ik ben zelf 1.65 (ik begon met 62,5 en weeg nu 59,5 - VP was 33 nu rond 24).
Misschien kan jij je eetschema ernaast leggen en bekijken of er een opmerkelijk verschil in zit? Misschien helpt het...

Ik beken eerlijk dat ik weinig doe aan cardio:o Hang meer aan de ijzers...

Suc6!

Vanavond eten we lekker pizza (met teveel groente erop: jummie!)
Ik zat al te denken om morgen rijst met saus te eten, hij eet toch liever veel rijst en weinig saus - ik andersom.
Waarbij saus veel groente is, vlees / vleesvervanger en verder nogal weinig.

Ohh lekker....maar laat je dan de bodem weg??...of is dit een cheatdag:D

Ohh lekker....maar laat je dan de bodem weg??...of is dit een cheatdag:D

Heb alle Kcal van de pizza vanmiddag 'weggefietst' (hometrainer). Dus denk dat het wel in orde is - en anders alsnog cheatdag ;)
Bodem laat ik niet weg hoor - eet zo rommelig :p

Cashewnoten zijn vooral goed - het zijn plantaardige vetten dames en dat is niet zo slecht voor je.
Daarom eten BB ook wel broodjes pindakaas - Vet heeft iedereen nodig maar het gaat er om dat je goede vetten binnen krijgt (nee niet de snacksvetten die gaan alleen maar op je kont en buik zitten)

Het totaal aantal kcal is echt wel van belang hoor.

om weer ff terug te komen op de progressie foto's heb dr vanmiddag eentje gemaakt weer.
Het gaat langzaam maar wel de goede kant op.
Ik zal als ik in Nederland ben eens mn vet% laten opmeten want hier hebben ze dat niet op mn sportschool.
Qua gewicht weeg ik nog steeds hetzelfde maar vet% is wel zichtbaar gedaald. Mn zwemband die ik boven mn spijkerbroeken had is bijna verdwenen.
Geeft een goed gevoel hoor, maakt me nog gretiger om meer te trainen, en ik baal ervan dat ik vandaag niet kan :(
Maar goed ik moet ook even eens wat leuks doen op de zaterdag.

Picture0018.jpg

om weer ff terug te komen op de progressie foto's heb dr vanmiddag eentje gemaakt weer.
Ik zal als ik in Nederland ben eens mn vet% laten opmeten want hier hebben ze dat niet op mn sportschool.
Qua gewicht weeg ik nog steeds hetzelfde maar vet% is wel zichtbaar gedaald. Mn zwemband die ik boven mn spijkerbroeken had is bijna verdwenen.
Geeft een goed gevoel hoor, maakt me nog gretiger om meer te trainen, en ik baal ervan dat ik vandaag niet kan :(

Goed bezig Ceska! :thumb:

Heel goed bezig! volhouden zo...
En ik baal er ook van dat ik vandaag niet kan. Normaal moet ik gaan trainen vandaag, maar ik heb een heel zware verkoudheid te pakken. Ik moet echt om de 5 seconden hoesten, niezen.. vreselijk. Als ik dan gewichten in men handen heb gaat dat niet zo goed vrees ik. Ik hoop echt morgen te kunnen gaan dan ipv vandaag

Goed bezig Ceska.Mooi schilderij trouwens haha.

Hi Ceska, je ziet voouitgang! Lekker door gaan zo :thumbs:

Uhhh, aan je Avatar te zien heeft je dieet & training eerlijk gezegd wel wat invloed op je kaaklijn en beharing.....:p

Terug
Naar boven