Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet niet hoelang je al bezig bent dvw maar soms moet je indd na een tijdje je voedeings en/of trainings schema veranderen om weer verder te gaan.
Nog iets lager in de KH zitten 'n idee misschien?
Denk niet dat het zozeer aan de koolhydraten ligt,maar waarschijnlijk meer aan de totale inname qua kcals.
Niet alleen in koeken zit koolhydraten,ook in pasta,brinta ,groente etc.Koolhydraten vermijden? Dat is voor ieder persoon anders,want ik ga er goed op.koolhydraten meisje! De meeste bb's eten noten ipv koeken waar suikers in zitten. Noten bevat vetten.. dus je moet niet alleen kijken naar de kcal! Vermijd koolhydraten gewoon en eet zoveel mogelijk eiwitten. En vetten zo minimaal mogelijk
Niet alleen in koeken zit koolhydraten,ook in pasta,brinta ,groente etc.Koolhydraten vermijden? Dat is voor ieder persoon anders,want ik ga er goed op.
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen,in het 1e stukje zeg je:''De meeste bb's eten noten ipv koeken waar suikers in zitten. Noten bevat vetten.. '' .
En dan vervolgens bij de laatste zin:''En vetten zo minimaal mogelijk''.

Leuke discussie, ik ga kijken of het bij idd aan het totaal aantal Kcal - minder eten is onmogelijk vind zelf (ik eet nu op onderhoud), dus schroef ik het totaal terug door meer cardio te doen.
Komende donderdag is weer Meet&Weeg-dag, dus dan hoop ik enigzins resultaat te zien.
Hang meer aan de ijzers...Vanavond eten we lekker pizza (met teveel groente erop: jummie!)
Ik zat al te denken om morgen rijst met saus te eten, hij eet toch liever veel rijst en weinig saus - ik andersom.
Waarbij saus veel groente is, vlees / vleesvervanger en verder nogal weinig.

Ohh lekker....maar laat je dan de bodem weg??...of is dit een cheatdag![]()

koolhydraten meisje! De meeste bb's eten noten ipv koeken waar suikers in zitten. Noten bevat vetten.. dus je moet niet alleen kijken naar de kcal! Vermijd koolhydraten gewoon en eet zoveel mogelijk eiwitten. En vetten zo minimaal mogelijk

om weer ff terug te komen op de progressie foto's heb dr vanmiddag eentje gemaakt weer.
Het gaat langzaam maar wel de goede kant op.
Ik zal als ik in Nederland ben eens mn vet% laten opmeten want hier hebben ze dat niet op mn sportschool.
Qua gewicht weeg ik nog steeds hetzelfde maar vet% is wel zichtbaar gedaald. Mn zwemband die ik boven mn spijkerbroeken had is bijna verdwenen.
Geeft een goed gevoel hoor, maakt me nog gretiger om meer te trainen, en ik baal ervan dat ik vandaag niet kan
Maar goed ik moet ook even eens wat leuks doen op de zaterdag.
om weer ff terug te komen op de progressie foto's heb dr vanmiddag eentje gemaakt weer.
Ik zal als ik in Nederland ben eens mn vet% laten opmeten want hier hebben ze dat niet op mn sportschool.
Qua gewicht weeg ik nog steeds hetzelfde maar vet% is wel zichtbaar gedaald. Mn zwemband die ik boven mn spijkerbroeken had is bijna verdwenen.
Geeft een goed gevoel hoor, maakt me nog gretiger om meer te trainen, en ik baal ervan dat ik vandaag niet kan