Fitness Seller

Progressiefoto's?

Respect dames! Zo hoort dat!

Alleen zou kleding niet het eerste zijn waar ik mij druk om zou maken ha ha (ik blijf een man he...)

Ik kan me heel goed voorstellen dat het veel voldoening zou geven!
Nu we 't erover hebben, ik vind het ook leuk om oude kleding te passen. Maar sst, anders ben ik niet zo stoer meer... :)

hahaha... ja dat is leuk toch:) zo kan je het zelf zien en geloven :)

Respect dames! Zo hoort dat!

Alleen zou kleding niet het eerste zijn waar ik mij druk om zou maken ha ha (ik blijf een man he...)

Ik kan me heel goed voorstellen dat het veel voldoening zou geven!
Nu we 't erover hebben, ik vind het ook leuk om oude kleding te passen. Maar sst, anders ben ik niet zo stoer meer... :)

haha ik vind het alleen leuk bij oude shirts dat ik mijn armen er niet meer inkrijg :P maar zoals jij al zegt wij blijven mannen he ;) vrouwen vinden dat veel belangrijker dan wij dat vinden.

Skinny Mellie

Ik heb zelf een soort appel figuur. (en schaam me ervoor)
Ik heb hele skinny benen (zowel dijbenen als kuiten)en dat wil ik veranderen.
Mijn armen zijn vergeleken met mijn benen best wel dik.
Ik heb verder ook nog een klein buikje (incl lovehandles), dus kortom zie d'r niet uit!!:(
Maar daar komt hopelijk verandering in en snel.:)
Ik ga vanaf morgen 3 dagen in de week sporten.
Dus voorlopig zijn mijn doelen; mijn buikspieren, benen en kuiten.

Ik heb wel al eerder geprobeerd om wat aan mijn figuur te veranderen door te fitnessen, en met succes. Ik woog 3 jaar geleden 58 kg. Ik kwam aan, kreeg mooie buikspieren en mijn beenspieren werden groter.
Maar na een jaar niet fitnessen kwam mijn oude figuur langzaam weer tevoorschijn. De motivatie om te blijven fitnessen verdween op een gegeven moment, dus dat is wel jammer.

Is er toevallig een bepaalde oefening wat ik kan doen zodat mijn armen dunner worden, of zal ik daar voor moeten hardlopen ofzo?
En is het handig om van die pillen te slikken die helpen om je spieren sneller te laten groeien? (dit heb ik namelijk nooit gedaan!!)

p.s. Ik weeg nu 66 kg en ben 1.68!

Ik heb zelf een soort appel figuur. (en schaam me ervoor)
Ik heb hele skinny benen (zowel dijbenen als kuiten)en dat wil ik veranderen.
Mijn armen zijn vergeleken met mijn benen best wel dik.
Ik heb verder ook nog een klein buikje (incl lovehandles), dus kortom zie d'r niet uit!!:(
Maar daar komt hopelijk verandering in en snel.:)
Ik ga vanaf morgen 3 dagen in de week sporten.
Dus voorlopig zijn mijn doelen; mijn buikspieren, benen en kuiten.

Ik heb wel al eerder geprobeerd om wat aan mijn figuur te veranderen door te fitnessen, en met succes. Ik woog 3 jaar geleden 58 kg. Ik kwam aan, kreeg mooie buikspieren en mijn beenspieren werden groter.
Maar na een jaar niet fitnessen kwam mijn oude figuur langzaam weer tevoorschijn. De motivatie om te blijven fitnessen verdween op een gegeven moment, dus dat is wel jammer.

Is er toevallig een bepaalde oefening wat ik kan doen zodat mijn armen dunner worden, of zal ik daar voor moeten hardlopen ofzo?
En is het handig om van die pillen te slikken die helpen om je spieren sneller te laten groeien? (dit heb ik namelijk nooit gedaan!!)

Wat jij moet doen is highrep squatten

Bedankt voor je reactie, Phenochef!!

ik zal het onthouden:D

ook onthouden... dat jij je niet moet schamen ;)

Ik heb zelf een soort appel figuur. (en schaam

Ik had hetzelfde probleem met mijn armen. Ik haal het snelst resultaat met Fitness, mijn tip is om minimaal 3 oefeningen triceps uit te voeren in hoog tempo en ong. 15x tot 20x herhalingen met licht gewicht (het moet natuurlijk wel gaan "branden" bij rep 13.
Mijn huidplooimeter gaf aan per 16 sep 2008 2.2 en per 7 mrt 2009 1.5. Ik ben er erg blij mee, zeker omdat het vrouwen vaak een echt "probleem" gebied is. Nu gaan de gewichten omhoog en merk ik dat mijn triceps echt sterker geworden zijn.

Heel veel suc6 enne, je NOOIT schamen voor je figuur;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook niet echt tevreden over mijn figuur.. maar ik schaam me ook niet. Ik weet dat ik er hard voor train.. en ooit worden we allemaal wel beloond voor die trainingen!

Bedankt allemaal voor al jullie reacties.
Het zal me in ieder geval helpen, als ik aan het trainen ben.

En aan Bibi, thanks voor je tip.

Zo'n 11 jaar... Ik vond het zo zonde om 'm weg te gooien, want het was (en is!) een hele gave broek - heeft ook al heel wat doorstaan (o.a. toner uit een kopieerapparaat overheen geweest en heeft mijn moeder er uit gekregen!).
Het heeft me bijna 20 kilo gekost en ruim 10% vetpercentage (ik zat een paar jaar geleden op de 40(!)%), maar nu past 'ie gelukkig weer!

Zo das een mooi resultaat zeg, in een jaar 10% vet eraf, nice!

Zo das een mooi resultaat zeg, in een jaar 10% vet eraf, nice!

Met de kennis die ik nu heb zou ik het toen anders gedaan hebben (maaltijdvervangers van een diëtiste - kostte een hoop doorzettingsvermogen met de hoeveelheid honger die ik op een dag had) - nu hard aan de slag op een gezonde manier om een mooi en gespierd lijf te krijgen!

Met de kennis die ik nu heb zou ik het toen anders gedaan hebben (maaltijdvervangers van een diëtiste - kostte een hoop doorzettingsvermogen met de hoeveelheid honger die ik op een dag had) - nu hard aan de slag op een gezonde manier om een mooi en gespierd lijf te krijgen!

Ja precies!!! het gaat je lukken!!:o als je in een dip zit mail me maar:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Maar je heb wel mooie strake benen;)

neen helemaal niet ! :) Mss dat je dat op mijn foto's niet echt ziet.. maar als ik mijn vet vastneem aan de binnenkant van mijn benen heb ik ook last van celulitis enzo :) slap vet.. maar door te trainen gaat dit op den duur wel weg. We komen er wel.. allemaal op de tandjes bijten

neen helemaal niet ! :) Mss dat je dat op mijn foto's niet echt ziet.. maar als ik mijn vet vastneem aan de binnenkant van mijn benen heb ik ook last van celulitis enzo :) slap vet.. maar door te trainen gaat dit op den duur wel weg. We komen er wel.. allemaal op de tandjes bijten

Lijkt mij wel eens lekker om in de zomer met een rokje (zonder panty) te lopen zonder dat je bovenbenen kapot lopen... Is me in jaren al niet meer gelukt! :(

Dankzij mijn hubbie een foto van mijn rug ;) De komende maanden ligt de focus op mijn benen (toch wel moeilijk om ze droog te krijgen :( dus nog een paar maanden en dan hoop ik genoeg moed op te kunnen brengen om een full body foto te plaatsen :o

rug 17 mrt 2009 1 ZW.jpg

Dankzij mijn hubbie een foto van mijn rug ;) De komende maanden ligt de focus op mijn benen (toch wel moeilijk om ze droog te krijgen :( dus nog een paar maanden en dan hoop ik genoeg moed op te kunnen brengen om een full body foto te plaatsen :o

Netjes hoor! :thumb:

Terug
Naar boven