Fitness Seller

Progressiefoto's?

om weer ff terug te komen op de progressie foto's heb dr vanmiddag eentje gemaakt weer.
Het gaat langzaam maar wel de goede kant op.
Ik zal als ik in Nederland ben eens mn vet% laten opmeten want hier hebben ze dat niet op mn sportschool.
Qua gewicht weeg ik nog steeds hetzelfde maar vet% is wel zichtbaar gedaald. Mn zwemband die ik boven mn spijkerbroeken had is bijna verdwenen.
Geeft een goed gevoel hoor, maakt me nog gretiger om meer te trainen, en ik baal ervan dat ik vandaag niet kan :(
Maar goed ik moet ook even eens wat leuks doen op de zaterdag.

Tjonge Ceska jij bent goed vooruit gegaan
Mooie slip ook trouwens (jaaaa daar letten de mannen weer op)

Zie ik daar een beginnend lijntje bij je abs ceska? :cool:

Netjes meid! Ga zo door. :)

Jij hebt ook niets te klagen loca, ziet er ook goed uit ;) Nou is het wachten op recente pics :p

super goede vooruitgang ceska ;)
en ik moet grosje gelijk geven :P

Hi Ceska, je ziet voouitgang! Lekker door gaan zo :thumbs:

Uhhh, aan je Avatar te zien heeft je dieet & training eerlijk gezegd wel wat invloed op je kaaklijn en beharing.....:p

:roflol:

Gaat goed hè Ceska!
Lekker doorgaan voor je bikini lichaam :)

Nice going Ceska .

Ben je me nou aan het inhalen met je progressie?!

*DW gaat de strijd aan*

Schandalig, ik had een tijdje dit topic niet meer gelezen en wist niet meer waar ik gebleven was, vanaf het begin dan maar. Ik heb behoorlijk wat progressie gemist zie ik!

Je gaat lekker Ceska, je buik is mooi strakker geworden.

@DW, metingen zijn bij hetzelfde interval gedaan?
Als je gaat stijgen in VP zou ik toch als eerste naar je voedingsschemagrijpen. Niet tè veel met je VP bezig zijn hè! Ik heb ook wel eens dat ik een dag of week minder zwaarder ben dan anders, niet zoveel van aantrekken. Kijk liever naar een langere periode (alhoewel ik nu al sinds begin dit jaar niet meer op de weegschaal gestaan heb).

Super gedaan!! Waar een wil is, is een weg zeg ik altijd maar.. Een goed gebouwd lichaam komt niet aanwaaien, daar moeten we heel wat voor doen. Ik zie aan je foto's dat je je huiswerk goed gedaan hebt!

Lekker blijven bouwen (doe ik ook weer tot juli ) en over 1 jaar weer progressie pics posten!
Sorry, ik had nog niet gereageerd! Thanks! Ik doe mijn best. Als ik met een jaartje of 2, 3 wat bigger ben wil ik sowieso een keer met je op de foto :D Ik blijf denk ik dit hele jaar doorbouwen om de 90kg te bereiken voor het einde van dit jaar (alhoewel ik de lat dan misschien wel te hoog leg)...

Schandalig, ik had een tijdje dit topic niet meer gelezen en wist niet meer waar ik gebleven was, vanaf het begin dan maar. Ik heb behoorlijk wat progressie gemist zie ik!

Je gaat lekker Ceska, je buik is mooi strakker geworden.

@DW, metingen zijn bij hetzelfde interval gedaan?
Als je gaat stijgen in VP zou ik toch als eerste naar je voedingsschemagrijpen. Niet tè veel met je VP bezig zijn hè! Ik heb ook wel eens dat ik een dag of week minder zwaarder ben dan anders, niet zoveel van aantrekken. Kijk liever naar een langere periode (alhoewel ik nu al sinds begin dit jaar niet meer op de weegschaal gestaan heb).

Sorry, ik had nog niet gereageerd! Thanks! Ik doe mijn best. Als ik met een jaartje of 2, 3 wat bigger ben wil ik sowieso een keer met je op de foto :D Ik blijf denk ik dit hele jaar doorbouwen om de 90kg te bereiken voor het einde van dit jaar (alhoewel ik de lat dan misschien wel te hoog leg)...

Dan wil ik ook wel een keertje met je op de foto... :rolleyes::D
Metingen gaan elke donderdagochtend, en twee metingen achter elkaar gestegen vetpercentage - dus tijd om actie te nemen vind ik zo.

Keep you posted 'bout that!

Edit

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik wou dat ik hier ook al zo een prachtige progressie foto kon plaatsen... maar spijtig genoeg moet ik nog geduld uitoefenen. Ik voel me wel al beter sinds ik train, maar na 2 a 3 weken valt er helaas nog niet veel te zien

Vanochtend woog ik 1,4 kilo minder dan afgelopen donderdag - dus ik ben benieuwd wat mijn vetpercentage doet met die dagelijkse cardio... (net nog 700 weggefietst).

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik ben ook benieuwd :) Als je op een week tijd meer dan een kilo afvalt moet dit toch ook iets aan je vet% veranderen. Goed bezig!

Terug
Naar boven