XXL Nutrition

Progressiefoto's?

60kg is tot nogtoe ook mijn max. gewicht, was wel meer dan een driekwart jaar terug toen de schouder nog een normale rotatie kon maken.
Gewoon met een losse Olympische stang, krijg nl altijd pijn in m'n rug bij de Smith machine.
Durfde het niet altijd aan.
Soms voel je gewoon of je die dag sterk :) bent of niet!

je bent ook geen 18 meer Jernet:)

Tuurlijk :-)

hoewel voor mezelf progressie nog niet heel erg zichtbaar is.. 3 weken geleden ongeveer zag ik een mooie grijze spijkerbroek in de aanbieding, zo eentje die je eigenlijk niet kan laten liggen, maar die broek was ern niet in mijn maat alleen kleiner.. dus ik op dat moment het "grootste" maatje gepakt en toch maar proberen en ook al hield ik mn adem in ik kreeg m niet dicht.. maar ik had um toch wel gekocht omdat ik dacht naja ik ben toch aan het afvallen... gister wou ik um aandoen, ik durfde eerste niet maar toch gedaan, kreeg m makkelijk dicht en kan er goed in ademen ook :D

hoewel voor mezelf progressie nog niet heel erg zichtbaar is.. 3 weken geleden ongeveer zag ik een mooie grijze spijkerbroek in de aanbieding, zo eentje die je eigenlijk niet kan laten liggen, maar die broek was ern niet in mijn maat alleen kleiner.. dus ik op dat moment het "grootste" maatje gepakt en toch maar proberen en ook al hield ik mn adem in ik kreeg m niet dicht.. maar ik had um toch wel gekocht omdat ik dacht naja ik ben toch aan het afvallen... gister wou ik um aandoen, ik durfde eerste niet maar toch gedaan, kreeg m makkelijk dicht en kan er goed in ademen ook :D

Het zou wat zijn als je er niet goed in kon ademen.
Stel je voor dat je diep inademd en dan schieten de knopen ineens door de ruimte (pauwwww).
Mooi hoor ceska dat je strakker begint te worden, oooo dan kunnen wij er later ook van genieten ;) :)

• Topic Starter Topic Starter
Het zou wat zijn als je er niet goed in kon ademen.
Stel je voor dat je diep inademd en dan schieten de knopen ineens door de ruimte (pauwwww).
Mooi hoor ceska dat je strakker begint te worden, oooo dan kunnen wij er later ook van genieten ;) :)

Mijn skibroek was in de kerstvakantie te klein geworden. deze paasvakantie ga ik terug skieën. mijn doel was en is dat de knop van mijn skibroek toeblijft tijdens het skieën :d! Hopelijk lukt het me...

Mijn skibroek was in de kerstvakantie te klein geworden. deze paasvakantie ga ik terug skieën. mijn doel was en is dat de knop van mijn skibroek toeblijft tijdens het skieën :d! Hopelijk lukt het me...

Is knap lullig als je broek af zakt op de zwarte piste:eek:

Ik pas mijn witte broek weer die ik 13 jaar geleden heb gekocht!
(En toen vond ik mezelf al te dik!) - jammer alleen dat het lipje van de rits is afgebroken, te oud geworden...

Goed zeg!Hoelang had je die broek al niet meer aan gehad?

Zo'n 11 jaar... Ik vond het zo zonde om 'm weg te gooien, want het was (en is!) een hele gave broek - heeft ook al heel wat doorstaan (o.a. toner uit een kopieerapparaat overheen geweest en heeft mijn moeder er uit gekregen!).
Het heeft me bijna 20 kilo gekost en ruim 10% vetpercentage (ik zat een paar jaar geleden op de 40(!)%), maar nu past 'ie gelukkig weer!

Leuk is dat, he! echt goed van je:)

eigenlijk jammer dat ik heel veel kleding heb weggegooid - maar ja, zoveel verschillend maten bewaren is ook niet handig. Had nooit gedacht dat ik weer zoveel slanker zou worden (nou de spieren nog, maar daar ben ik hard voor aan het werk!).

eigenlijk jammer dat ik heel veel kleding heb weggegooid - maar ja, zoveel verschillend maten bewaren is ook niet handig. Had nooit gedacht dat ik weer zoveel slanker zou worden (nou de spieren nog, maar daar ben ik hard voor aan het werk!).

wilde het ook allemaal bewaren... geeft een veilig gevoel... en als ik maar weer dik wor enzo.... dus heb ik alles weg geven... nu moet je wel:o ach van broek maat 46 naar 36/38 ... dan is dat wel te groot:D

Terug
Naar boven