XXL Nutrition

Progressiefoto's?

Gaat goede kant op Cesk

keep it going

Donderdag doet ze de meting (gok ik)!

Gaat goed zo te horen DW.

Sanne, geduld meid! Ook jij geraakt er wel!

Donderdagochtend is altijd weeg- & meetmoment.

Nou heb ik zondag wel iets meer dan 30 km. gelopen (hopelijk is het niet alleen maar vocht wat ik daarmee verloren zou kunnen hebben)...
Als dit écht zo snel zou kunnen gaan dan ben ik de komende paar maanden écht niet meer van m'n fiets af te slaan!

hoelang heb je over die 30km gedaan?

• Topic Starter Topic Starter

Nou heb ik zondag wel iets meer dan 30 km. gelopen (hopelijk is het niet alleen maar vocht wat ik daarmee verloren zou kunnen hebben)...
Als dit écht zo snel zou kunnen gaan dan ben ik de komende paar maanden écht niet meer van m'n fiets af te slaan!

Ik heb nu al dat gevoel.. ook al heb ik nog niet veel resultaat na 2à 3 weken.
Het voelt gwn zalig om zo te trainen

Ik heb precies de zelfde

3e week had ik ook gevoel dat er niets veranderde

maak je niet druk

lekker hoor!

ik heb laatst, toen het lekker weer was, ook buiten gefietst:$

Ik fiets altijd buiten:) ik ga overal met men fiets naar toe (buiten naar school, want om 8 uur smorgens een uur fietsen is toch wel wat te veel gevraagd, zo vroeg!:p). Maar voor de rest ga ik overal met de fiets naartoe! Zalig met dit lekker weer.. alhoewel het vandaag al terug regende hier in belgie

30?!?! :eek: 8 uur?!?! :eek:

Respect! Zo doen we dat, met deze instelling gaan jullie er zeker komen :D

ik weeg overgens nog steeds hetzelfde misschien is er 1 kilo af :s

30?!?! :eek: 8 uur?!?! :eek:

Respect! Zo doen we dat, met deze instelling gaan jullie er zeker komen :D
(Was zelfs meer dan 30...)
Ik heb besloten om tenminste eens in mijn leven de Nijmeegse Vierdaagse te lopen, en wel dit jaar. Ik ben al ingeschreven, nou mijn lijf ook nog overtuigen dat ik het kan (ofwel: trainen!).
Komend weekend loop ik een georganiseerde wandeling: 30 km (Aa en Hunzetocht).

Hoe langer je traint hoe langzamer het proces gaat. Laat je er niet door ontmoedigen meisje! Beetje bij beetje kom je er wel, je hebt al een super goede vooruitgang geboekt trouwens

spiermassa heeft een hogere dichtheid dan vet. Dus als je bijv. 4 kg vet verliest en 3 kg spiermassa aankomt, ben je dus nog steeds flink in omvang afgenomen ;)

Mooie progressie iig

Iemand die nog foto's met progressie heeft? Ik zou er al graag 1 willen posten, maar na 3 weken ga je nog niet veel zien denk ik :p

(Was zelfs meer dan 30...)
Ik heb besloten om tenminste eens in mijn leven de Nijmeegse Vierdaagse te lopen, en wel dit jaar. Ik ben al ingeschreven, nou mijn lijf ook nog overtuigen dat ik het kan (ofwel: trainen!).
Komend weekend loop ik een georganiseerde wandeling: 30 km (Aa en Hunzetocht).

:thumbup:

Ik heb vandaag een fotootje gemaakt..Had op de weegschaal gestaan op de sportschool waar ik effe helemaal niet goed van werd..dus heb ik een foto gemaakt om te kijken wat er nu veranderd aan mijn lichaam in 3 weekjes tijd..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou,ik zie wel verschil!Zeker bij je buik.

Eigenlijk moet ik de laatste foto overdoen want ik hield mijn buik iets wat in..;) volgende ronde zal ik het niet doen..Maar idd..mijn buik en lovedingetjes..ken der effe niet opkomen zijn een stuk minder..Toen ik de foto;s naast mekaar legde was mijn humeur een stuk beter als vanmorgen..was namelijk in een week tijd 1,5 kilo aan gekomen en 1.9 % vet (k*tweegschalen) ;)

Terug
Naar boven