Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Donderdagochtend is altijd weeg- & meetmoment.
Nou heb ik zondag wel iets meer dan 30 km. gelopen (hopelijk is het niet alleen maar vocht wat ik daarmee verloren zou kunnen hebben)...
Als dit écht zo snel zou kunnen gaan dan ben ik de komende paar maanden écht niet meer van m'n fiets af te slaan!
ik ga overal met men fiets naar toe (buiten naar school, want om 8 uur smorgens een uur fietsen is toch wel wat te veel gevraagd, zo vroeg!
). Maar voor de rest ga ik overal met de fiets naartoe! Zalig met dit lekker weer.. alhoewel het vandaag al terug regende hier in belgieDonderdagochtend is altijd weeg- & meetmoment.
Nou heb ik zondag wel iets meer dan 30 km. gelopen (hopelijk is het niet alleen maar vocht wat ik daarmee verloren zou kunnen hebben)...
Als dit écht zo snel zou kunnen gaan dan ben ik de komende paar maanden écht niet meer van m'n fiets af te slaan!
8 uur?!?! 

(Was zelfs meer dan 30...)30?!?!8 uur?!?!
Respect! Zo doen we dat, met deze instelling gaan jullie er zeker komen![]()
ik weeg overgens nog steeds hetzelfde misschien is er 1 kilo af :s
ik weeg overgens nog steeds hetzelfde misschien is er 1 kilo af :s

(Was zelfs meer dan 30...)
Ik heb besloten om tenminste eens in mijn leven de Nijmeegse Vierdaagse te lopen, en wel dit jaar. Ik ben al ingeschreven, nou mijn lijf ook nog overtuigen dat ik het kan (ofwel: trainen!).
Komend weekend loop ik een georganiseerde wandeling: 30 km (Aa en Hunzetocht).
Iemand die nog foto's met progressie heeft? Ik zou er al graag 1 willen posten, maar na 3 weken ga je nog niet veel zien denk ik![]()
volgende ronde zal ik het niet doen..Maar idd..mijn buik en lovedingetjes..ken der effe niet opkomen zijn een stuk minder..Toen ik de foto;s naast mekaar legde was mijn humeur een stuk beter als vanmorgen..was namelijk in een week tijd 1,5 kilo aan gekomen en 1.9 % vet (k*tweegschalen)