XXL Nutrition

Progressiefoto's?

Eigenlijk moet ik de laatste foto overdoen want ik hield mijn buik iets wat in..;) volgende ronde zal ik het niet doen..Maar idd..mijn buik en lovedingetjes..ken der effe niet opkomen zijn een stuk minder..Toen ik de foto;s naast mekaar legde was mijn humeur een stuk beter als vanmorgen..was namelijk in een week tijd 1,5 kilo aan gekomen en 1.9 % vet (k*tweegschalen) ;)
Vetmeting dmv een weegschaal is het meest onnauwkeurige wat je kunt doen...
Je ziet er al beter uit - en dat is veel belangrijker! Wat is je doel ook al weer?

Lovehandles of zoals iemand het laatst noemde: doeteugels :o.

Vetmeting dmv een weegschaal is het meest onnauwkeurige wat je kunt doen...
Je ziet er al beter uit - en dat is veel belangrijker! Wat is je doel ook al weer?

Ik weet het..Roep al een tijdje dat ik een huidplooimetertje moet kopen maar komt er maar niet van..Tot die tijd kijk ik wel in de spiegel..das beter denk ik..;)
Mijn doel...Heb eigenlijk gezegt geen idee,want weet nu zelf niet zo goed op hoeveel % ik zit..dat ding geeft vandaag aan 21,8 %..Voor mijn gevoel wil ik dan naar de 17a 18%...Ik zie wel waar het schip strand..Iig droog en mooi gespierd :D

Super dames die hier hun foto hebben geplaatst.Mijn complimenten voor het harde trainen.Misschien durf ik binnenkort ook een foto te posten ook al heb ik nog een lange weg te gaan.

Mel74, Je ziet er goed uit.
Ga zo door!!
Je buik is echt een stuk strakker, echt een verschil!!
WauW en dat in 3 weken.

Ik wil mijn foto over ongeveer 6 mnd posten!!
Nu maar hopen dat ik er ook veel beter uit ga zien.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vandaag een fotootje gemaakt..Had op de weegschaal gestaan op de sportschool waar ik effe helemaal niet goed van werd..dus heb ik een foto gemaakt om te kijken wat er nu veranderd aan mijn lichaam in 3 weekjes tijd..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je ziet toch al een progressie! zou ik na 3 weken ook al resultaat zien? ik ben nu 3 weken bezig :) Maar ik durf nog geen foto nemen, want als ik nog niets verschil zie ben ik een beetje teleurgesteld

Ik heb vandaag een fotootje gemaakt..Had op de weegschaal gestaan op de sportschool waar ik effe helemaal niet goed van werd..dus heb ik een foto gemaakt om te kijken wat er nu veranderd aan mijn lichaam in 3 weekjes tijd..

Wow, wat een geweldig verschil zeg, topprestatie!
Voor de zomer ben je droog :)

Thx iedereen! :)

Ziet er goed uit
je middel is duidelijk smaller en droger
ga zo door

Dank je wel Grosje!

Gaat goed Mel, hou vol, jij gaat er zeker komen.
Veel succes

mijn doel was om deze skivakantie terug in mijn skibroek te passen zonder dat de knop open springt.. wel bij deze heb ik hem gisteren gepast.. en en!!!! de knop blijft toe:) en de broek zit terug beter aan mijn billen :p

mijn doel was om deze skivakantie terug in mijn skibroek te passen zonder dat de knop open springt.. wel bij deze heb ik hem gisteren gepast.. en en!!!! de knop blijft toe:) en de broek zit terug beter aan mijn billen :p
Netjes!
Gezien de topictitel moet daar wel een foto van komen :P

Netjes!
Gezien de topictitel moet daar wel een foto van komen :P

ik zou er graag een willen posten.. maar volgens mij is er gwn een kleine verandering al aan mijn billen waardoor mijn broek terug past. Volgens mij merk je het gewoon niet op een foto (ik zie het toch niet bij mijn eigen:p). binnen 2 maand wil ik pas een foto posten:)

Jeetje, dit ziet er wel erg netjes uit voor 3 weken! Mag ik vragen hoe je dit getraind hebt?

Ben zelf sinds een paar maandjes ook bezig met fitness, maar ik geloof dat ik lang zo fanatiek niet ben als de rest hier, haha.

Melletje ziet er gewoon helemaal top uit,dit gaat gewoon alleen nog maar mooier worden.

Terug
Naar boven