AndroidHealthClinic

Progressiefoto's?

Ik wil met max. 25% BF op vakantie - en dat is eind mei.
Eind van dit kalenderjaar max. 20% BF, dat is mijn streven.
Verder prijs ik mezelf gelukkig dat ik nog geen kilo in heb hoeven leveren, ofwel: VVM wordt hoger! Ik ben benieuwd hoe lang ik dat ga volhouden trouwens...

ja ja gevonden :-) Je moet je helemaal niet schamen... ben zelf ook van 34% begonnen... met doorzettings vermogen... gaat er steeds een beetje af... je moet helaas veel geduld hebben... maar je komt er wel!!!

Ik wil met max. 25% BF op vakantie - en dat is eind mei.
Eind van dit kalenderjaar max. 20% BF, dat is mijn streven.
Verder prijs ik mezelf gelukkig dat ik nog geen kilo in heb hoeven leveren, ofwel: VVM wordt hoger! Ik ben benieuwd hoe lang ik dat ga volhouden trouwens...
Heel veel succes ermee :-). Aan je motivatie zal het niet liggen zo te zien! Blijf je om de zoveel tijd progressiefoto's posten?

hoe word je vet gemeten dan?
huidplooi...kan het me niet voorstellen dat dit 24% is...lijkt me minder!

Het is met zo'n vetmeter opgemeten en niet met de huidplooimeter. Ik weet dat ze een beetje onbetrouwbaar zijn, ivm met je vochtgehalte etc. Maar ik heb rekening gehouden met mijn cyclus en hetzelfde tijdstip gekozen voor de meting. Het gaat mij erom dat ik inderdaad in vetpercentage daal, en of dit nu van 40% naar 31 % is of van 33 naar 24...

Ik geloof wel dat het rond de 24 zit, ik moet nog wat vet kwijt bij mijn triceps :( Mijn doel is om 20% over 4 mnd te hebben, dus nog even er hard tegenaan :D

buikje op je avatar ziet er iig erg goed uit hoor...doet wel wat met me!
dus kan alleen maar beter worden idd...
en tja..triceps in is nou een maal vrouwen probleempje...word vanzelf minder...
weet niet hoe de rest van je traings programma er uit ziet(kwa KT)
maar ik zou voor tri alleen maar massa schema gebruiken...dat vult de huid lekker op dan...is het sneller strak...
dus 5x6 en dan zwaar ...(mening word niet door iedereen gedeeld hoor maar geeft mij goeie progressie!)

Ik zal dan ook maar eens foto's posten.

Zomer 2005, hier was ik net begonnen met boksen:
67dr0b9.jpg

Mei 2007 na ongeveer 8 maanden krachttraining:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ Miss Deadlift: Hoe is het gegaan op het NK? :)

nu nog 1 van maart 2009 loca :)
die andere is wel goede vooruitgang al :)

hee een foto van loca....... dat is echt uniek
Ziet er goed uit meisie ;)

buikje op je avatar ziet er iig erg goed uit hoor...doet wel wat met me!
dus kan alleen maar beter worden idd...
en tja..triceps in is nou een maal vrouwen probleempje...word vanzelf minder...
weet niet hoe de rest van je traings programma er uit ziet(kwa KT)
maar ik zou voor tri alleen maar massa schema gebruiken...dat vult de huid lekker op dan...is het sneller strak...
dus 5x6 en dan zwaar ...(mening word niet door iedereen gedeeld hoor maar geeft mij goeie progressie!)

Dank je:D
Ik ben begonnen met hoge reps (3 x15), lichte gewichten en natuurlijk voeding aangepast, zeker omdat mijn metabolisme op mijn leeftijd een ander standje heeft dan die van jou ;)

Nu dat ik mijn eerste doelstelling heb gehaald is het tijd om mijn trainingsschema aan te passen. Ik heb besloten om nu zwaarder te gaan trainen en mijn reps worden 12, 10 & 8. Ik ben afgelopen zondag al met mijn benen begonnen en vandaag rug & achterkant schouders. Morgen biceps/triceps/buik & cardio.

Ik ben ook niet vies van spieren (liever spier dan vet:D ), het is alleen erg jammer dat je er als vrouw dubbel zo hard voor moet trainen..

67dr0b9.jpg

mooi progressie :thumbs:
halen er niet veel

WOW! Loca dat ziet er goed uit :eek: Mooie V shape en schouders! daar ben ik jaloers op :o...Op wat voor % zit je als ik vragen mag? En hoe train jij je schouders?

67dr0b9.jpg

ZO! echt knap!!! je ziet er echt cool uit!!!

nu nog 1 van maart 2009 loca :)
die andere is wel goede vooruitgang al :)
Maart duurt nog even he? :D Bedankt.
hee een foto van loca....... dat is echt uniek
Ziet er goed uit meisie ;)
Haha, heb je eindelijk een foto! ;) bedankt.

mooi progressie :thumbs:
halen er niet veel
Thanks!
WOW! Loca dat ziet er goed uit :eek: Mooie V shape en schouders! daar ben ik jaloers op :o...Op wat voor % zit je als ik vragen mag? En hoe train jij je schouders?
Bedankt! :o
Op die foto zat ik ongeveer op 23%.
Ik heb gebokst, doe (momenteel) niet echt speciale oefeningen voor mijn schouders.
ZO! echt knap!!! je ziet er echt cool uit!!!
Bedankt! :D

Jullie zijn zo te zien en lezen ook allemaal lekker bezig, dames! :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben jaloers op al die foto's! Ik heb al geen geduld meer tot ik eindelijk eens resultaat heb :) !!

Ik ben jaloers op al die foto's! Ik heb al geen geduld meer tot ik eindelijk eens resultaat heb :) !!
Met regelmaat meten & wegen helpt... Ik sta eens in de week op de weegschaal en laat dan ook meteen mijn vet% meten, en ondanks dat het hele kleine stapjes zijn: het zijn hele duidelijke stapjes!

Wij worden ook nog wel zo gespierd & slank als de voorbeelden die hier voorbij komen ;)

Terug
Naar boven