MuscleMeat

Progressiefoto's?

Met regelmaat meten & wegen helpt... Ik sta eens in de week op de weegschaal en laat dan ook meteen mijn vet% meten, en ondanks dat het hele kleine stapjes zijn: het zijn hele duidelijke stapjes!

Wij worden ook nog wel zo gespierd & slank als de voorbeelden die hier voorbij komen ;)

Vinden ze dat bij jou op de sportschool geen probleem dat je dat zo vaak doet..Of teminste..krijg je dan geen commetaar? Bij ons op de sportschool reageren ze van dat ik me niet zo moet richten daarop en dat het niet goed is bla bla bla..dingen die ik eigenlijk niet wil horen..Ze bedoelen het goed denk ik,alleen ik wil juist daarin graag positief commetaar..;)

Gr Mel

Vinden ze dat bij jou op de sportschool geen probleem dat je dat zo vaak doet..Of teminste..krijg je dan geen commetaar? Bij ons op de sportschool reageren ze van dat ik me niet zo moet richten daarop en dat het niet goed is bla bla bla..dingen die ik eigenlijk niet wil horen..Ze bedoelen het goed denk ik,alleen ik wil juist daarin graag positief commetaar..;)

Gr Mel

Ik heb een weegschaal en een huidplooimeter thuis, en een vriend die ik heb geleerd te meten. En ja: hij vind het wel wat vaak, maar weet ook hoe gemotiveerd ik ben om een beter figuur te krijgen. Ook hij ziet (door het meten) de langzame en gestage progressie, dus hij heeft het wel over voor me.
Mijn sportschool biedt me niks anders dan gewichten, apparaten, douches en een sauna...

Ik wilde er alleen graag een foto bij doen van toen ik echt nog een jonkie was (16 jaar). Ik was namelijk echt enorm skinny vroeger, men dacht zelfs dat ik anorexia had. Door het trainen icm goede voeding was ik echt goed aangekomen. Ik woog eerst 56kg, op de foto in 2004 woog ik ca. 64kg, in 2007 (op het NK) was dat 64kg droog (ca. 6% bf) en in 2008 was het 69kg droog (ca. 5% bf). Nu zit ik op 79kg off season.

Erg netjes aimee! Haha, je zou ook van mij kunnen denken dat ik anorexia had, ik heb een tijdje op 54kg gestaan met de lengte 1m85, toen ben ik naar de 58kg gegaan en voordat ik begon met trainen stond ik rond de 58~60kg :P

Goede progressie gemaakt Loca (tot mei 2008), nu willen we inderdaad maart 2009 zien.

Om gemotiveerd te blijven... Geen idee, ik zeg altijd "Je gelooft wat je jezelf aanpraat". Vind jij jezelf vandaag dun en je kijkt in de spiegel, dan zie je jezelf dun zijn. In jezelf geloven is het enige dat je kan motiveren.

Met andere woorden, niet meer slecht praten jullie!

@aimee, jij moet eens ophouden met groeien... Je hebt al veel dikkere armen dan ik, je moet me wel een kans geven je in te halen...

Bij deze karma voor alle dame's en hun foto's en progressie's (zodat ik niet iedereen persoonlijk hoef te berichten ;) )

Die foto's van jou - wát een progressie!
't Is dat je een man bent, anders was ik spontaan jaloers. (ik wil bepaalde soorten definitie wel houden ;))

Erg netjes aimee! Haha, je zou ook van mij kunnen denken dat ik anorexia had, ik heb een tijdje op 54kg gestaan met de lengte 1m85, toen ben ik naar de 58kg gegaan en voordat ik begon met trainen stond ik rond de 58~60kg :P

Goede progressie gemaakt Loca (tot mei 2008), nu willen we inderdaad maart 2009 zien.

Om gemotiveerd te blijven... Geen idee, ik zeg altijd "Je gelooft wat je jezelf aanpraat". Vind jij jezelf vandaag dun en je kijkt in de spiegel, dan zie je jezelf dun zijn. In jezelf geloven is het enige dat je kan motiveren.

Met andere woorden, niet meer slecht praten jullie!

@aimee, jij moet eens ophouden met groeien... Je hebt al veel dikkere armen dan ik, je moet me wel een kans geven je in te halen...

Die foto's van jou - wát een progressie!
't Is dat je een man bent, anders was ik spontaan jaloers. (ik wil bepaalde soorten definitie wel houden )
Thanks! Er is wel wat te zien, maar ik had er meer uit kunnen halen gezien mijn testosteron gehalte hehe (ik weet mij overigens op het forum prima te beheersen! )

Succes met het behouden (en wellicht verkrijgen van meer) definitie, gaat je ongetwijfeld lukken! Erin geloven en ervoor gaan, that's all.

• Topic Starter Topic Starter
Ja vrouwen, we zijn echt goed bezig !!

Al vele mooie progressie's gezien. Knap gedaan dames

Thanks! Er is wel wat te zien, maar ik had er meer uit kunnen halen gezien mijn testosteron gehalte hehe (ik weet mij overigens op het forum prima te beheersen! )

Succes met het behouden (en wellicht verkrijgen van meer) definitie, gaat je ongetwijfeld lukken! Erin geloven en ervoor gaan, that's all.

Super gedaan!! Waar een wil is, is een weg zeg ik altijd maar.. Een goed gebouwd lichaam komt niet aanwaaien, daar moeten we heel wat voor doen. Ik zie aan je foto's dat je je huiswerk goed gedaan hebt! ;)

Lekker blijven bouwen (doe ik ook weer tot juli :) ) en over 1 jaar weer progressie pics posten! :D

Ik stel voor dat sommigen van ons eerder pics posten ;)
Ook al zitten de meeste vrouwen hier om gewicht kwijt te raken ipv te gainen (heb ik zo het gevoel).

Ik om te trainen :) Gewicht wil ik niet persé kwijt geraken.. tenslotte wegen spieren meer dan vet. Dus door echt te trainen zal je toch meer gaan wegen

Ik ben meega trots op mijn eigen! Ik heb daarjuist gesquat met 60 kilo, 15x... voor sommige is dit wss niet veel, maar voor mij wel. En ik ben er fier op!
Op 1 maand tijd ben ik van 28% bf naar 25% bf gegaan. Maar ik vind alleen niet dat je dat ziet aan mijn lichaam

O dat is goed hoor.
Dat jij het niet ziet wil niet zeggen dat een ander dat niet ziet.
Je lichaam zal echt wel veranderen en dat gaat voor jouw ogen erg langzaam want jij ziet je zelf elke dag in de spiegel.
iemand die jou een maand of langer niet gezien heeft ziet misschien wel verschil.
Vandaar de foto's die je kan gebruiken om te vergelijken.
ga lekker door en je bent binnenkort een echte fitness babe ;)

Ik ben meega trots op mijn eigen! Ik heb daarjuist gesquat met 60 kilo, 15x... voor sommige is dit wss niet veel, maar voor mij wel. En ik ben er fier op!
Op 1 maand tijd ben ik van 28% bf naar 25% bf gegaan. Maar ik vind alleen niet dat je dat ziet aan mijn lichaam

Goed zeg!!
Anderen mensen zullen het wel zien!....beetje bij beetje, maar als je foto's heb dan zie het echt wel:o... heb soms wel als je in een winkelruit kijkt en dan zie je zelf in eens... en dan is het,.. HE BEN IK DAT!! hahahaha... in je hoofd denk je dan nog steeds dat je anders bent zeg maar.... denk dat het meer voor mensen zijn die heeel erg zwaar zijn geweest.. :D
Goed van je dat je 60KILO:eek: gesqaut heb ik doe je niet na, wees er ind trot op!!;)

Ik heb geen idee of het in "vrouwenland" een zwaar gewicht is. Ik vind het heul veul in ieder geval. Ik zit op 40kg (5*8) dus van mijn kant uit petje af :thumbup:

ik squat lekker met 10 of 15kg vind het wel prima voorlopig, maar ik doe dan ook meestal 4 of 5 keer 15 reps. Dat ga ik niet trekken met meer gewicht ;)
Buiten dat doe ik het zonder smith rek dus teveel gewicht wordt een beetje gevaarlijk anders ;)

ik squat lekker met 10 of 15kg vind het wel prima voorlopig, maar ik doe dan ook meestal 4 of 5 keer 15 reps. Dat ga ik niet trekken met meer gewicht ;)
Buiten dat doe ik het zonder smith rek dus teveel gewicht wordt een beetje gevaarlijk anders ;)

Ik doe het ook zonder smith rek maar wel in een powerrack. Ik heb ooit zonder powerrack gefaild, achteraf lachwekkend maar op het moment zelf niet. :eek:

Ik doe het voorlopig met een smith rek... Dan kan ik de veiligheid opzetten voor moest ik het eens niet meer volhouden. Ik begin met 40 kg te squatten (dit kan ik juist 15x), dan neem ik een iets zwaarder gewicht dat ik eigenlijk geen 15 keer meer kan doen, en dan nog een zwaarder gewicht. Dat laatste was 60 kilo en bij wonder hield ik het 15x vol :) Ik ben vandaag wel heel stijf, maar dat voelt echt goed :) Ik begin me steeds beter in mijn vel te voelen.. zo mag het nog wel blijven door gaan! Ondertussen heb ik ook de motivatie gekregen om mijn bovenlichaam te trainen. Bench press is nu 35 kilo...ik heb zwakke armen, maar net als mijn benen zal dat wel opbouwen hoop ik

Terug
Naar boven