MuscleMeat

Props trainingslog

Bezoekers in dit topic

Vandaag hetzelfde gedaan als woensdag... kom havermout en nog wat water. Redelijk geslapen, wat ook maar afwachten is met die warmte. Kom ik bij de gym aan, ALLES helemaal vol met auto's en fietsen. Ik was aan het hopen dat het allemaal tennisers waren, maar nee hoor. Niemand op de tennisbanen te bekennen :( Godse drukte in de fitnessruimte dus... Gelukkig hebben we alleen maar beachboys, dus kon er al snel bij:

Chins (bw) (heel dik volume pr :))
5
5
4
4
4

Front Squat
5x3x40 (pr)

Push Press
4x40
4x50
2x60
2x70 (pr)
2x70
1x80 (pr)
2x70
2x60

Crunches ss Side Crunches
20
20
20

Comments:
- Goede vooruitgang in chins, vorige maand was me pr 5, 3, 3, 2, 1. Belachelijk natuurlijk dus ben wel blij met me nieuwe pr :) Chins heb ik trouwens gedaan met me handpalmen naar elkaar toe, soort van hammer curl grip zeg maar :p
- Front Squat was de 1e keer. Niet onaardig maar kreeg kramp/pijn in me polsen, vandaar ook dat ik na 5 setjes ben gestopt :o
- Bij Push Press nog steeds last van me polsen, maar wilde sowieso 1x80 halen. Zit meer in, zeker weten :) Na de achtste set ben ik ermee gestopt... paar ecto's hadden me al 4 keer gevraagd of ik bijna klaar was bij het squatrek en keken nogal boos :D
- Kon geen hanging leg raises doen want alles waar ik aan kon hangen was bezet. Daarom maar wat crunches gedaan. Erg jammer :(
- Atm ga ik nog hard vooruit met de gewichten, dus heb niks te klagen verder :D Erg leuk trouwens als iedereen je staat aan te gapen als je (front)squats of push presses doet :D
 
goede pushpress jongen, goede vooruitgang opde chins ook
 
Tering, lekkere push press..
Waarom loopt die zo ver voor op al je andere stats?
 
Vandaag k*t getraint. Hopen dat morgen beter gaat.

Full squat
5x50
5x70
5x60
5x60

Overhead Press
5x50
3x60 wtf? :s
5x55
5x50

Clean Pull
4x60
2x2x80

Comments:
- Zat weinig energie in me bewegingen, ik denk te wijten aan slechte voeding afgelopen dagen, bier en warmte. Maar dat wil ik niet als excuus gaan gebruiken. Morgen moet beter. Vooral OHP viel me tegen. Heb al vaker 5x60 gedrukt en nu fail op de 4e rep :(
 
Jammer ja, naja, je kan niet altijd maar perfecte trainingen neerzetten. Gewoon zorgen dat je morgen lekker uitgerust bent en dan kan je er weer tegenaan.
 
iedereen traint wel eens k*t, gewoon vol houden kerel! Keep motivated! ;)
 
Vanmorgen gelopen met 2 vrienden, stukje door het bos gepakt. Heerlijk met dit weer, overmorgen weer :) Was wel aardig moe in de benen maar vanmiddag toch nog even getraint. Merkte vanmiddag dat 4 keer in de week fullbody to much is. Hoe ik het nu aan ga pakken weet ik nog niet. Waarschijnlijk word het een stuk minder volume en meer cardio. Als doel heb ik nog steeds een lager bf.

Vandaag niet veel gedaan. Zo'n 30 reps cleanpull, opgewerkt tot 80 kg, en zo'n 20 reps powercleans, opgewerkt tot singles met 70 kg. Afwijkende van me schema dus, maar daarom niet minder leuk :D Tussendoor nog 3 setjes chins gedaan, 5 reps per setje.
 
Hmm net even met bryan overlegd. Volgens hem is het aanstellerij en moet het kunnen omdat me lichaam zich na een paar weken aangepast zou hebben. Dus misschien dat ik het schema blijf volgen. Kijken hoe het over paar weken is. Als ik tegen die tijd niet 100 kg ripped ben stop ik ermee :D
 
Come on DUDE!!! WINNERS NEVER QUIT, AND QUITTERS NEVER WIN
 
Net terug van trainen:

Deadlift
5x60
4x5x110 (pr)

Push Press
2x3x70 (easy, pr)
3x75 (easy, pr)

Chins
2x5xbw

Comments:
- Niet zo veel tijd vandaar ook lage volume op pp en chins.
- Pr op deadlift was ik wel blij mee :)
 
korte training, maar net!
 
Echt een lekkere push press ja. Beetje korte training.. but when you gotta go, you gotta go.
 
Full Squat
10x10x50 (pr)

En toen was ik op. Stond te trillen op me benen na afloop :D
Gister ook nog 5 km hard gelopen dus me benen worden goed verwend deze week :rolleyes:
 
En dan bij mij komen bitchen om volume, haha.
 
Kom je geen assistance verzinnen/doen dude? dit lijkt me ook wel wat weinig.. was mooie gelegenheid om achterliggende spiergroepen te verwennen!
 
Mwoa, had nog wel wat kunnen doen. Maar de zin en motivatie was weg.

@adema: vuile flikker.

Gister trouwens 10 reps chinnen achter elkaar gehaald. Ik kon niet zo heel lang geleden maar 5 achter elkaar, dus gaat wel redelijk lekker :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven