XXL Nutrition

Proteïne repen

Bezoekers in dit topic

RougeMonkey

King of the hill
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
6.263
Waardering
2
Eten jullie wel eens een reep als maaltijdvervanger?

Zo ja: Welk merk/voedingswaarden?

Zo nee: Waarom niet?

Bij de tuinen zijn de repen in de aanbieding. Het merk is Met-RX. Bevatten 32 gram eiwitten, 0 gram vet en 3 gram suiker. Met 50% korting zijn ze 1,50 euro! Ik ga ze straks halen.
 
ja deze heb ik ook gekocht voor t extra maaltijdje tijdens school... Maar die nest smaakt VIES, kheb roasted peanuts of zoiet *-) Met chocolade... bah :s
 
lang geleden ondertussen, wegens te duur, die korting is wel interressant :thumbs:
 
Ik heb 1 doos NutriBars van Nutrabolics ofzo liggen, voor gelegenheden waar ik niks kan eten. Als ik bijv snachts ga stappen, doe ik zo'n reep in mn jas :P

Alleen in noodgevallen dus
 
Ik heb ook 1 doos voor absolute noodgevallen: Universal Hi Protein Bar

Calories: 302
Fat Calories: 54
Total Fat: 6.5g 10%
Saturated Fat: 3g 15%
Cholesterol: 16mg 5%
Sodium: 224mg 9%
Potassium: 142mg 4%
Total Carbs: 31g* 10%
Fiber: <1g 3%
Sugars: 1g
Sugar Alc: 24g
Protein: 34g 68%
 
Ja het liefst die van Joe Weider maar die kan je tegenwoordig moeilijk krijgen.
 
Omdat ze enorm duur zijn en de proteinen bestaan meestal uit whey poeder, kan je evengoed een shake drinken met een stukje fruit en je hebt ook vitaminen en Kh binnen.
 
Omdat ze enorm duur zijn en de proteinen bestaan meestal uit whey poeder, kan je evengoed een shake drinken met een stukje fruit en je hebt ook vitaminen en Kh binnen.

Ok, maar je kan niet altijd je shakebeker meenemen. :)
 
Ok, maar je kan niet altijd je shakebeker meenemen. :)

Idd waar, die bars zijn voor mij enkel geschikt in noodzaken als je bv uren in de file staat zijn ze enorm geschikt, kan easy in the pocket ook. Om als tussendoor te nuttigen vind ik ze imo weggegooid geld.
 
laatst paar repen van maximize geprobeerd, de whey repen zijn wel lekker, maar nu de pro mass complex baren lekker 90gr, maar bevat ook kh en ze kosten iets van een 2.75 euris en dat vind ik wel veel... maar ze zijn verdomd lekker...eet ze intussen regelmatig, wanneer ik vd fitness naar huis ga, na m'n shake uiteraard. dan heb ik eens thuis ook geen zin meer in snacks :D
 
Hm je hebt ook van die repen van M double You, die zijn geloof ik 1.60 per stuk als je ze per 25 koopt. Volgens mij verkoopt XXLnutrition ze.
 
Hm je hebt ook van die repen van M double You, die zijn geloof ik 1.60 per stuk als je ze per 25 koopt. Volgens mij verkoopt XXLnutrition ze.

Ja 25 gram eiwit per reep... die zijn ook nog wel lekker.. die van weider hebben ze niet meer zie ik.
 
Die repen tegenwoordig zijn echt prima (vooral als lekker tussendoortje/belonig) , jammergenoeg zo schofterig duur.

Het lekkerste vind ik de repen van body attack (Body Attack Milk Bar ) in de smaak aardbei/yoghurt hmmmmm. (kosten 1 euro per stuk)
hebben 36% Proteine trouwens.

die gun ik me zelf 1 of 2 keer per week.
 
één van de betere protein bars qua profiel zijn sustain bars van designer supplements. Helaas blijven ze duur :(

grtz

bart
 
Heb vandaag die van MDY binnengekregen. Smaken goed moet ik zeggen. Neem een paar van die repen mee op werkweek, aangezien het voedsel daar niet uber zal zijn.
 
Heb vandaag die van MDY binnengekregen. Smaken goed moet ik zeggen. Neem een paar van die repen mee op werkweek, aangezien het voedsel daar niet uber zal zijn.

Waar besteld?

Zit ook soja-eiwit in zie ik:o.
 
Laatst bewerkt:
Waar besteld?

Zit ook soja-eiwit in zie ik:o.

Bijna alle proteinbars hebben deels een vorm van sojaeiwit.. ook die mammoth waar kale het over had... Ook zijn er veel repen met eiwit uit dierenresten(collageen) dat moet je dus niet hebben.

Die megabite repen van MDY geven veel eiwit voor zijn prijs en zijn erg lekker ik heb die white chocalade erg lekker 25 repen met 25 gram eiwit/st voor 39,50 geloof ik bij XXL Nutrition.
 
De XXL Bars van American Body Building.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voedingswaarden:

Calories 550
Calories from Fat 100
Total Fat 11 g
Saturated Fat 6 g
Cholesterol 20 mg
Sodium 360 mg
Total Carbohydrate 73 g
Dietary Fiber 2 g
Sugars 47 g
Protein 40 g
L-Alanine 1470 mg
L-Arginine 1600 mg
L-Aspartic Acid 3390 mg
L-Cysteine 620 mg
L-Glutamate 7390 mg
L-Glycine 1030 mg
L-Histidine 910 mg
L-Isoleucine (BCAA) 2230 mg
L-Leucine (BCAA) 3370 mg
L-Lysine 3080 mg
L-Methionine 840 mg
L-Phenylalanine 1680 mg
L-Proline 3920 mg
L-Serine 2010 mg
L-Threonine 1980 mg
L-Tryptophan 440 mg
L-Tyrosine 1720 mg
L-Valine (BCAA) 2320 mg
 
Back
Naar boven