AndroidHealthClinic

ProudPizza's first log

• Topic Starter Topic Starter
Kijk, dat zijn al leukere prijzen, €7. Ik ga er even overna denken, je hoort het van me @Zeenius :)

Wanneer moet ik doorgegeven hebben dat ik een groepsretour wil? En kan ik daarmee overal opstappen?

14/9/2016 - Dag 2, week 5 (B)
Pre: 1.18gr Taurine

DL (week 4)
2x5 35 kg
1x3 55 kg
1x2 80 kg
3x2 95 kg (VPR)
Deadlift even als eerste gedaan. Werksets met straps voor de zekerheid, geen zin in gripverlies door zweethanden oid.

BOR
Geen "extra" wu gedaan, gewoon na DL
3x6 40 kg (VPR)

BP paused
1x10 20 kg
1x3 30 kg
1x2 37.5 kg
1x5 42.5 kg
2x4 42.5 kg (VPR)
Had misschien 1 rep meer ingezeten bij de laatste set, maar durfde niet want had geen spotter.

Glute bridge
3x5 70 kg

Bicep curl ss rolling tricep extension
3x8 8 kg per kant

Enorm blij met alle PR's van vandaag!! Wellicht komt het door m'n birthday feast van gisteren en/of de hammam. Denk dat ik wel ruim 3500 kcals aangetikt heb. Waarvan 3 stukken kruimelgebak, 2 donuts en 's avonds tapas
biggrin.gif

Die thoracic bridges zijn echt heel fijn. Doe ze elke dag, 3x per kant. Schouders hangen relatief minder vaak/snel gedurende de dag & ik kon m'n scapulae beter stabilseren tijdens deadliften

Kijk, dat zijn al leukere prijzen, €7. Ik ga er even overna denken, je hoort het van me @Zeenius :)

Wanneer moet ik doorgegeven hebben dat ik een groepsretour wil? En kan ik daarmee overal opstappen?
Yessss! :D Uiterst een dag voordat je moet reizen, het liefst wat eerder; de groepen raken snel vol namelijk. Het idee van groepsretour is dat je met een heel groepje dus één eindbestemming hebt. In dit geval is het eindbestemming Nijmegen, dus je moet zelf handmatig het beginpunt aangeven. Het wordt dan verwerkt als e-ticket die je dan moet uitprinten :)

En GEFELI met je pr's :D

Yessss! :D Uiterst een dag voordat je moet reizen, het liefst wat eerder; de groepen raken snel vol namelijk. Het idee van groepsretour is dat je met een heel groepje dus één eindbestemming hebt. In dit geval is het eindbestemming Nijmegen, dus je moet zelf handmatig het beginpunt aangeven. Het wordt dan verwerkt als e-ticket die je dan moet uitprinten :)

En GEFELI met je pr's :D

Ahh op die fiets! Dat is sowieso wel handig om vaker te doen voor festivals ed, als het een eindje verderop is.

Dankjewel, ik was gisteren behoorlijk op m'n grind :D

Hoi Tara! Ik ga je OOK hier volgen :)

Heb je geen auto ofzo?

In eerste instantie alleen even meelezen. Wellicht later loggen.

Haha haal dan je rijbewijs

Is ideaal hoor.

Haha haal dan je rijbewijs

Is ideaal hoor.

Lol betaal jij? Vind dat altijd zo makkelijk van mensen om te zeggen: "wanneer haal je je rijbewijs nou eens een keer?"

En het is geen kwestie van ik heb het, maar geef het liever uit aan feesten of broodjes kebab :p

Dat bedoel ik.

Prioriteiten stellen.

Iets minder kebab en je kan lessen :D

Sssssssttttttt

Srs leven met rijbewijs is ideaal. En ja, heb het ook zelf betaald

Allemaal omdat het nu zo leeg is zonder jou :'(

Srs leven met rijbewijs is ideaal. En ja, heb het ook zelf betaald

Can understand. Lijkt me ook echt gemakkelijk om hem te hebben

Is ook alleen maar beter als je dingen zelf moet betalen.

Moet later ook als je volwassen bent :D :p

Helemaal mee eens :)

17/9/2016 - Dag 3, week 5 (C)

OHP

1x10 10 kg
1x2 20 kg
2x5 30 kg
1x4 30 kg
Is achteruit gegaan sinds ik de thoracic bridges doe (normaal lukt 3x6). Heb wel het idee dat ik minder hyperextend met m'n lower back sinds de bridges. Wellicht hierdoor? Omdat ik meer schouders gebruik en minder borst ofzo?

Squat
1x10 20 kg
1x3 35 kg
1x2 50 kg
5x5 60 kg

Chinups
1x4 bw
2x3 bw (PR)
Eerste setje zelfs vanuit deadhang :D

Walking lunges
4x6 10 kg per kant
Zwaaar pap in de benen

CGBP
1x10 20 kg
1x3 25 kg
3x8 32.5 kg

Hyperextension
3x8 bw
Onderrug erg tight vergeleken met andere keren dat ik deze oefening deed

Vandaag dus getraind ipv gisteren. Had relatief weinig gegeten van te voren, wellicht dat benen daardoor spaghetti was.

19/9/2016 - Dag 1, week 6 (A)
Leg press

1x10 60 kg
1x3 80 kg
1x2 90 kg
2x5 120 kg
1x7 110 kg
Alle plekken waar je kon squatten waren bezet dus maar even leg press gedaan.

RDL
1x10 20 kg
1x2 35 kg
3x8 45 kg (VPR)

T-bar row
3x8 20 kg aan gewichten

Incline bp
2x8 32.5 kg
1x4 32.5 kg :(
Eerste setje voelde al zwaarder dan normaal

Pulldown plate loaded
2x8 25 kg per kant (ipv 3x8)

Glute bridges
2x10 50 kg (ipv 3x10)

Tsja ik had weinig tijd en heb daardoor weinig rust genomen en die laatste setjes overgeslagen. Training duurde ~35 (max 40) min. Normaal heb ik echt wel 50 min nodig, als ik ook squat. Komt gewoon foor mezelf, zat thuis nog te netflixen...

Iemand die iets weet over de thoracic bridges ivm m'n ohp? Ik weet namelijk haast zeker dat m'n ohp daardoor minder sterk geworden is, maar waarom...?

Terug
Naar boven