- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Huh noem je mij nou een vrouw?Oh oke. Dan zie ik jou gelukkig zaterdag nog in actie ja
(ik ben er alleen zaterdag)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh noem je mij nou een vrouw?Oh oke. Dan zie ik jou gelukkig zaterdag nog in actie ja
(ik ben er alleen zaterdag)

Yessss!Kijk, dat zijn al leukere prijzen, €7. Ik ga er even overna denken, je hoort het van me @Zeenius
Wanneer moet ik doorgegeven hebben dat ik een groepsretour wil? En kan ik daarmee overal opstappen?
Uiterst een dag voordat je moet reizen, het liefst wat eerder; de groepen raken snel vol namelijk. Het idee van groepsretour is dat je met een heel groepje dus één eindbestemming hebt. In dit geval is het eindbestemming Nijmegen, dus je moet zelf handmatig het beginpunt aangeven. Het wordt dan verwerkt als e-ticket die je dan moet uitprinten 

Yessss!Uiterst een dag voordat je moet reizen, het liefst wat eerder; de groepen raken snel vol namelijk. Het idee van groepsretour is dat je met een heel groepje dus één eindbestemming hebt. In dit geval is het eindbestemming Nijmegen, dus je moet zelf handmatig het beginpunt aangeven. Het wordt dan verwerkt als e-ticket die je dan moet uitprinten
En GEFELI met je pr's![]()

Ga jij ook loggen of alleen lezen?

Dat bedoel ik.
Prioriteiten stellen.
Iets minder kebab en je kan lessen![]()

In eerste instantie alleen even meelezen. Wellicht later loggen.

Bedoelde dus dat ik dat niet doe. Gewoon een kwestie van te weinig geld
En geen rijke pappie en mammie die supporten.

Srs leven met rijbewijs is ideaal. En ja, heb het ook zelf betaald
Is ook alleen maar beter als je dingen zelf moet betalen.
Moet later ook als je volwassen bent![]()
![]()