XXL Nutrition

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Squat
5 x 130kg
5 x 130kg
5 x 130kg
5 x 130kg
5 x 130kg (Alle sets met sleeves + belt.) x ▼ PR ☑

Close grip bench press
5 x 95kg
5 x 95kg
5 x 95kg
5 x 95kg
5 x 95kg x ▼

Deadlift
5 x 180kg (Belt) x ▼ PR ☑


Goeie training! had het niet verwacht. Laat in men bed en wekker stond om 8uur, pas om 9u wakker geworden.... Eten en om 10u stond men neef aan de deur om te trainen. Heel erg blij met de squat, gaf wel wat last aan de onderrug (rechterkant). Close grip bench heb ik er bij gestoken omdat ik mijn upperbody training heb moeten skippen en zo toch iets gedaan heb. En doordat ik al wat squat/bench volume had heb ik gewoon een top set deadlift gedaan. Ging normaal gewoon een tripple doen maar ik was bezig en kon voor een erg mooi VPR gaan dusja, 3de en 4de rep onderrug lichtjes bol.

Laatste rep close grip bench iets raar gehad, toen ik volledig gelocked was kantelde mijn pols ineens helemaal naar voor... Als ik in false grip zou gezeten hebben had ik 95kg in men gezicht. Erg raar en nog nooit meegemaakt.

Filmpje 4de set squat

Filmpje deadlift
 
Denk dat men onderrug (rechterkant) toch wat overbelast geweest is bij dat volume op die squat ofzo. Heb er nog altijd last van wat anders direct verdwijnt. Duidelijk iets waar ik beter ga op moete letten. Heb ook wat butt wink mss heeft dat er mee te maken.
 
Die deadlifts gingen in eerste instantie gewoon een zware tripple zijn en daar had ik me beter aan gehouden. Die rpe 10 deadlift heeft me geen goed gedaan op mijn herstel. Rug en been spieren blijven echt goed vermoeid aanvoelen. Zo zie je dus dat je op zulk moment beter ff je ego aan de kant zet lol
 
Bench press
5 x 107.5kg
5 x 107.5kg PR
4 x 107.5kg (Te denken dat dit niet ging blijven duren op 5*5. Maar 3 sets gedaan, ging teveel worden anders. Verder bouwen vanaf hier)

Incline db bench press
6 x 35kg
6 x 35kg
6 x 35kg
6 x 35kg PR

Pull up
4 x 15kg (Overhand, wide grip)
4 x 15kg (Underhand, close grip)
4 x 15kg (Overhand, wide grip)

Cable tricep extention
10 x
10 x
10 x 2.5kg (De rom en stabiliteit en wrijving van mijn cable machine zorgen al bijna voor genoeg gewicht voor de eerste keer)
 
Drukke week weer deze week. Zal wss maar weer 3 trainingen halen. Volgende word weer 4 trainingen normaal.
Nieuw materiaal besteld ook
-Hex dumbells 5-40kg
-ironsports powerbar
-atx ssb
-atx gun rack
 
Waarom heb je nog een barbel besteld? Kan me voorstellen dat je nog een oude barbel tweedehans koopt voor oefeningen, waar je je rambar mee beschadigt, maar waarom nog een soortgeljke bar gekocht?
 
Waarom heb je nog een barbel besteld? Kan me voorstellen dat je nog een oude barbel tweedehans koopt voor oefeningen, waar je je rambar mee beschadigt, maar waarom nog een soortgeljke bar gekocht?
Mijn vrouwtje wil ook wat trainen. En mijn neef komt ook regelmatig eens trainen en daarom nja. Ik ben eigenlijk een erg slechte 2dehands koper xD meestal staat het me niet aan of is er iets teveel aan naar mijn goesting (hoewel dat met een nieuwe na een tijdje ook zo is).
 
Mijn vrouwtje wil ook wat trainen. En mijn neef komt ook regelmatig eens trainen en daarom nja. Ik ben eigenlijk een erg slechte 2dehands koper xD meestal staat het me niet aan of is er iets teveel aan naar mijn goesting (hoewel dat met een nieuwe na een tijdje ook zo is).

Ok duidelijk :) Ik heb jammer genoeg geen plaats voor een mooie set dumbells, maar jij alvast veel plezier ermee!
 
Deadlift
5 x 165kg
5 x 165kg
5 x 165kg (Met belt. Ging goed maar zwaar. Direct na het werk zonder meal.)

Ez bar curl
8 x 37.5kg
8 x 37.5kg
8 x 37.5kg (East)

Rug deed nog altijd erg lastig bij squat dus zo gelaten. Bij deadlift weinig tot geen last. Mss even laten rusten toch gezien het nog altijd niet zoveel beter is.

5×5 begint op alle lifts op zijn einde te lopen. Nog een 3tal weken zo verder bouwen. Dan 10 dagen op trekreis met de tent. En dan met een specifiek kracht schema (wss 4daagse sheiko) pr's knallen voor het einde van het jaar. Zit nu al lekker in de vprs dus hopelijk dit omzetten!
 
Facepull
12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg

Close grip bench press
8 x 80kg
8 x 80kg
8 x 80kg
8 x 80kg

Dumbbell press
10 x 15kg
10 x 15kg
10 x 15kg (Alle sets seated) PR

Pull up
8 x
8 x

Dips
8 x
8 x

Hammer curl
5 x 15kg
5 x 15kg

Laatste 3 oefeningen in giant set.
Had weinig tijd dus snel een pomp training. Opstaan, eten en 30min later trainen... training duurde 30-35 min
 
Facepull
10 x 15kg
10 x 20kg
10 x 20kg

Bench press
2 x 100kg
2 x 105kg
2 x 110kg
2 x 115kg
2 x 115kg
2 x 115kg
8 x 100kg (Allemaal goeie reps, te warm om hoog volume of reps te gaan dus wat doubles gedaan en een backoff setje) PR

Incline db bench press
6 x 35kg
6 x 35kg
6 x 35kg
8 x 35kg PR

Pull up + Skullcrushers
7 x 10kg + 8 x 37.5kg
7 x 10kg PR + 8 x 37.5kg
6 x 10kg + 8 x 37.5kg (Alle set/reps zakken tot achter mijn hoofd)

Ez bar curl + Ab roller
8 x 37.5kg + 7 x
8 x 37.5kg + 7 x

Bodyweight vandaag 86.2Kg

Mijn garage was als een sauna! Erg warm dus... Tijdens de opwarming bench opeens serieuze darmkrampen en 10 minuutjes op de wc gespendeerd met de schijterij xD Gisteren ook de nacht gehad om 05u lag ik in men bed en om 09u smorgens was er een van het stad het gras aan het afrijden met zo'n zware LUIDRUCHTIGE zitmaaier in de straat. 20min wakker gelegen en dan terug kunnen slapen voor eventjes. Maar trainen gaat altijd beter dan ik me voel eens ik er aan begin. Maar deze keer was het dus een erg slechte start haha.
Al bij al wel lekker kunnen trainen toch, maar wel opt gemakje.
 
Facepull
8 x 20kg
8 x 20kg
8 x 20kg (Tussen de sets actieve rust om de geblesseerde onderrug te stretchen. Squat met lege barbell, in bottom positie blijven zitten)

Bench press
1 x 100kg
1 x 110kg
1 x 120kg (paused)
1 x 120kg (paused)
1 x 120kg (paused)
5 x 110kg PR
8 x 100kg (Bench ging lekker, wrist wraps vanaf 120Kg)

Incline db bench press
7 x 35kg
7 x 35kg
7 x 35kg
7 x 35kg (Weer elke set een extra rep :))

Pull up + Skullcrushers
7 x 10kg (Alle sets close grip/onderhands) + 8 x 40kg
6 x 10kg + 8 x 40kg
6 x 10kg + 8 x 40kg PR

Ez bar curl + Ab roller
8 x 40kg + 8 x
8 x 40kg PR + 8 x

Goeie training, zoals vermeld de onderrug wat proberen stretchen. Voelt al een pak beter, doet niet echt pijn meer maar voel wel nog dat er iets is. Deze week ga ik terug voorzichtig beginnen squatten en deadliften en kijken wat het geeft, zoiezo goed opwarmen en eerst terug wat in deep squat stretchen en warm maken
 
Heerlijk, kan ik je log 2x bekijken. 't Is net alsof je 2x zo hard traint nu! :roflol:
 
Back
Naar boven