- Waardering
- 3.030
Maar Bryce trekt ook ruim 300kg conventional. Dan mag het wel.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar Bryce trekt ook ruim 300kg conventional. Dan mag het wel.

Thx, ja man die zijn echt niet normaal. Ga ze er zeker inhouden. Men beentjes kunnen zo iets gebruiken. En als ik men ssb heb ook goodmornings weer
Dumbells ook besteld ja. Levertijd was ca. 2 weken. Vandaag is net 2 weken dus ik verwacht ze volgende week hopelijk want anders ben ik op reisIs je bestelling van bij FS nog niet binnen?
Ben benieuwd wat je van de SSB vindt.
Had je ook dumbbells besteld?
btw: Vreemd dat bij jou de pijltjes en alles meekomen met kopiëren, maar de links naar de grafieken niet. Of copy/paste je voordat je op "save training" klinkt?

Ha, ja dan hoop ik voor jou dat ze er volgende week zijn.Dumbells ook besteld ja. Levertijd was ca. 2 weken. Vandaag is net 2 weken dus ik verwacht ze volgende week hopelijk want anders ben ik op reis
Ik klik eerst op bewerk en kopieer dan alles

Jep nu ook. Als de pijltjes erbij staan is het omdat er een filmpje in men text staat en bij bewerk kan ik de link mee kopiërenHa, ja dan hoop ik voor jou dat ze er volgende week zijn.
Ik kopieer gewoon na het posten. Ik zie dat je dat nu ook gedaan hebt.![]()
Ik doe het dan in 2 keer. Eerst de training en dan de URLs naar de filmpjes er nog eens in zetten.Jep nu ook. Als de pijltjes erbij staan is het omdat er een filmpje in men text staat en bij bewerk kan ik de link mee kopiëren
Net email ontvangen. Eerstevolgende werkdag word het geleverdHa, ja dan hoop ik voor jou dat ze er volgende week zijn.
Ik kopieer gewoon na het posten. Ik zie dat je dat nu ook gedaan hebt.![]()

eindelijk normal size dumbells om dit te doen) x ▼ PR ☑Thanks!Je staat tegenwoordig echt wel buffer dan ooit tevoren.
Mooi CGBP PR!!
weeg nu zo'n 86.5/87. Tegenover 83 is er echt een duidelijk verschil. Ben een beetje vetter geworden maar echt niet veel. Heel veel mensen die me opeens aanspreken dat mijn armen een pak zwaarder zijn en ik een pak buffer ben geworden. En dan de trolls die vragen of ik iets genomen heb xD
Niet strikt meer. Ben zo begonnen tot ik aan de 5*5 zat en dan kan je opnieuwe beginnen met hogere %. Maar ik heb de oefeningen behouden en de repranges en sets naar mijn goesting veranderd afhankelijk van de dag zelf (hitte, vermoeidheid,etc..) maar wel met progressie natuurlijk.Ah, OK. Ik had niet door dat je nog steeds dat Kizen schema aan het volgen was.
Dat werkt precies goed.![]()