Fitness Seller

Psycomantje's log

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift
3 x 170kg
3 x 170kg
3 x 170kg (Alles met belt / straps . Blijkbaar al 2 weken geleden dat ik nog gedeadlift heb (tijd vliegt) door mijn onderrug. Dat voelde ik wel, miste wat echte kracht en groove) x ▼

Seated cable row
8 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg x ▼

Pin squat
5 x 80kg
5 x 80kg
5 x 80kg x ▼
5 x 90kg x ▼
5 x 100kg (Beltless, goed en geen last van onderrug (op hier en daar en repje na)) x ▼ PR ☑

Glute ham raise
8 x x ▼ PR ☑
5 x (Wow, eerste keer dat ik dit doe! Damn de feel in de hamstrings is hard!! Die blijft er zoiezo in. Dit zal goed doen voor men weak hammies) x ▼

Hanging knee raise
8 x
8 x x ▼

Goeie training, erg weinig last gehad van mijn onderrug 'blessure'. Bij deadlift miste ik wat kracht/groove omdat het al ff geleden was maar alle sets @8 ongeveer. Mijn squat de laatste tijd wat geanaliseerd en filmpjes bekeken van bryce/silent mike enzo. Mijn stand ietsje smaller gemaakt, tenen iets minder ver naar buiten en de bar iets meer lowbar gelegd. Voeld erg goed zo, barbell en knieen zaten meer over mid-foot dan voorheen... Voelde ik vooral omdat ik nu bij het duwen gelijke druk had over heel mijn voet. Ook minder last van heupen/knieen. Dit was natuurlijk wel pin squat (net boven parallel) en light weight dus we zullen zien wat het geeft.

Filmpjes
5*100 squat
]

5* GHR
]

Goeie training, hoor. GHR's zijn zwaar, he? :p

Is je bestelling van bij FS nog niet binnen?
Ben benieuwd wat je van de SSB vindt.
Had je ook dumbbells besteld?

btw: Vreemd dat bij jou de pijltjes en alles meekomen met kopiëren, maar de links naar de grafieken niet. Of copy/paste je voordat je op "save training" klinkt?

Is je bestelling van bij FS nog niet binnen?
Ben benieuwd wat je van de SSB vindt.
Had je ook dumbbells besteld?

btw: Vreemd dat bij jou de pijltjes en alles meekomen met kopiëren, maar de links naar de grafieken niet. Of copy/paste je voordat je op "save training" klinkt?
Dumbells ook besteld ja. Levertijd was ca. 2 weken. Vandaag is net 2 weken dus ik verwacht ze volgende week hopelijk want anders ben ik op reis :p
Ik klik eerst op bewerk en kopieer dan alles

Close grip bench press
8 x 80kg
8 x 80kg
8 x 80kg
8 x 80kg

Dumbbell press
10 x 17.5kg
10 x 17.5kg
10 x 17.5kg PR

Pull up
8 x
8 x
8 x

Vroeg opgestaan om nog een snelle trainin te doen voor ik ging werken. Want vanavond geen tijd.

Dumbells ook besteld ja. Levertijd was ca. 2 weken. Vandaag is net 2 weken dus ik verwacht ze volgende week hopelijk want anders ben ik op reis :p
Ik klik eerst op bewerk en kopieer dan alles
Ha, ja dan hoop ik voor jou dat ze er volgende week zijn.
Ik kopieer gewoon na het posten. Ik zie dat je dat nu ook gedaan hebt. :)

Ha, ja dan hoop ik voor jou dat ze er volgende week zijn.
Ik kopieer gewoon na het posten. Ik zie dat je dat nu ook gedaan hebt. :)
Jep nu ook. Als de pijltjes erbij staan is het omdat er een filmpje in men text staat en bij bewerk kan ik de link mee kopiëren

Jep nu ook. Als de pijltjes erbij staan is het omdat er een filmpje in men text staat en bij bewerk kan ik de link mee kopiëren
Ik doe het dan in 2 keer. Eerst de training en dan de URLs naar de filmpjes er nog eens in zetten.

Anyway, zo ff lekker pompen voor je gaat werken ... ik zou het niet kunnen. En ik heb een kantoorbaan.

Nice!
Weer nieuw speelgoed! :)

Nice!
Weer nieuw speelgoed! :)

Facepull
10 x 22.5kg
10 x 22.5kg
10 x 22.5kg x ▼ PR ☑

Bench press
3 x 110kg
3 x 110kg
3 x 110kg
3 x 110kg
3 x 110kg (Alle setjes @8 ongeveer (laatste set paused en gefilmd)) x ▼

Incline db bench press
5 x 35kg x ▼
6 x 30kg
6 x 30kg
6 x 30kg (Wauw dit was raar met de nieuwe dumbells) x ▼

Pull up
4 x 20kg
4 x 20kg
4 x 20kg x ▼ PR ☑

Skullcrushers
8 x 42.5kg
8 x 42.5kg
8 x 42.5kg x ▼ PR ☑

Ez bar curl
8 x 42.5kg
8 x 42.5kg
8 x 42.5kg x ▼ PR ☑
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Bench ging heerlijk, setup was mooi. Incline dumbell press was echt helemaal anders met de dumbells. Ze zijn veel compacter dus gewicht zit/voelt anders, de greep is dikker en kan een veel betere ROM maken.

5de set 3*110 bench
]

2de setje pull ups
]

Deadlift
1 x 180kg
1 x 180kg
1 x 190kg
1 x 190kg
1 x 180kg
5 x 160kg (Alles met belt, weinig zin in volume dus wat singles en een backoff)

Seated cable row
5 x 80kg
5 x 80kg
5 x 80kg (Lekker knallen)

Dan nog wat zitten rommelen met men nieuwe SSB bar. Wat setjes squat met +-80 en wat goodmornings met +-50. Zalig ding om goodmornings mee te doen! Ik zou ze nog leuk beginnen vinden damn.
Was weer goed warm en de zin was er niet echt dus niet teveel gedaan vandaag

Facepull
10 x 25kg
10 x 25kg
10 x 25kg x ▼ PR ☑

Close grip bench press
5 x 100kg
5 x 100kg
5 x 100kg x ▼ PR ☑
3 x 110kg x ▼ PR ☑
1 x 120kg (Kont beetje van bank) x ▼ PR ☑
5 x 100kg (Allemaal easy buiten de 120 was redelijk zwaar. Wel een 10Kg pr na al wat sets NICE!) x ▼

Dumbbell press
10 x 15kg x ▼
10 x 17.5kg x ▼
10 x 20kg (zalig met de nieuwe dumbells :) eindelijk normal size dumbells om dit te doen) x ▼ PR ☑

Pull up
8 x
8 x
8 x x ▼

Dips
8 x x ▼
12 x 10kg
12 x 10kg x ▼

Dumbbell curls
10 x 12.5kg
10 x 12.5kg
10 x 12.5kg (alle sets seated) x ▼

Goeie training, bench ging heerlijk. Alle setjes met 100 @8 / 110 @8.5 en 120 @9
120 bench filmpje
]

Je staat tegenwoordig echt wel buffer dan ooit tevoren. :D
Mooi CGBP PR!!

Je staat tegenwoordig echt wel buffer dan ooit tevoren. :D
Mooi CGBP PR!!
Thanks! :) weeg nu zo'n 86.5/87. Tegenover 83 is er echt een duidelijk verschil. Ben een beetje vetter geworden maar echt niet veel. Heel veel mensen die me opeens aanspreken dat mijn armen een pak zwaarder zijn en ik een pak buffer ben geworden. En dan de trolls die vragen of ik iets genomen heb xD

Het silent mike off season heeft me erg goed gedaan in combinatie met een bulk en prs :)

Ah, OK. Ik had niet door dat je nog steeds dat Kizen schema aan het volgen was.
Dat werkt precies goed. :)

Ah, OK. Ik had niet door dat je nog steeds dat Kizen schema aan het volgen was.
Dat werkt precies goed. :)
Niet strikt meer. Ben zo begonnen tot ik aan de 5*5 zat en dan kan je opnieuwe beginnen met hogere %. Maar ik heb de oefeningen behouden en de repranges en sets naar mijn goesting veranderd afhankelijk van de dag zelf (hitte, vermoeidheid,etc..) maar wel met progressie natuurlijk.

Terug
Naar boven