MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Om dit soort discussies in de toekomst te voorkomen doet dumba (zo beter Rob? ;)) er slim aan hier meer duidelijkheid in te verschaffen.

Volgens mij noem ik de beestjes over het algemeen wel bij de juiste namen. Fat db is gewoon 55mm grip net als mn Axle. Zet het erbij zodat jullie kunnen zien dat behalve de oefening er ook gripkracht in het spel zit.
En een db kickb zonder de knie op de bank te zetten is gewoon voor de ruimte. Er zitten toch 4 schijven van 15kg op de dumbbell en dan is de ruimte met de knie op de bank te beperkt en wordt de rom te klein.:)
 
Dat filmpje beloof je al twee jaar. Puntje bij paaltje heb je er telkens geen zin meer in. Maakt op zich niet uit want ieder zijn ding, dat meen ik ook nog, maar maak er niet telkens zo'n circus van jongen. Nu lijkt het gewoon of je onder invloed van drugs je roes aan het beleven bent hier. Getuige het gezwam iedere keer. En 1 dumba het zal wel, maar je hebt met jezelf gepraat in je eigen log en daar buiten met fictieve personen op accounts die jezelf hebt geregistreerd, en constant op zelfde ip zaten. Dan weer een wedstrijd, dan weer het zoveelste medische verhaal, dan weer hoop drama, dan weer zus dan weer zo en op begeven moment houdt het op snap je. Het is verder niet persoonlijk maar we zitten niet allemaal aan onze pik te trekken met een rode clown neus op en een waterpijp aan onze mond terwijl de ratten dansen op onze brutale delts van de kickbacks met 65 kg wanhopig op zoek naar diegene die aandacht wilt geven.

Zoals ik al schreef laat ik de kickb er vlpg uit en nee ik ben niet op zoek naar aand8, want die krijg ik buiten het loggen wel voldoende. ;)
 
Dus je doet deze staand ook nog? Dat is helemaal bijzonder.

Gaat om de stretching van de arm. Met zo´n db die erg breed is kan dat niet anders.
Het is weer ouderwets gezellig.
Linkerbeen staat voor, rechterbeen achter en lichte scheefstand.
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier!
Dit alles is naast volkomen flauwekul, ook machtig mooi amusement. :D

Een beetje entertainment ben ik nooit vies van geweest. Ga eens kijken of ik 10m kan verspringen en 20m hinkstapsprong.:o;):D

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 13:32 ----------

Heerlijk weertje op strand, lekker uitwaaien en beetje hinken en stappen. Geniet van je huisje man, kom tot rust en rustig aan met de:

http://www.youtube.com/watch?v=qI33q5cLoBg

;):)

Das lang geleden, maar wel een leuk idee.:o
 
Ah ik ga vanavond die variant wel proberen kijken of het met 15kg schijven beter gaat

thnx voor de tips dumba, ik heb trouwens ook 2 ratjes :) maar laat ze wel thuis altijd
 
Ah ik ga vanavond die variant wel proberen kijken of het met 15kg schijven beter gaat

thnx voor de tips dumba, ik heb trouwens ook 2 ratjes :) maar laat ze wel thuis altijd

Welke soort heb je? Die van mij vindt het leuk om op mn schouder te zitten en in het zand te lopen. ;)
OK ik ga ff lekker trainen...daar ging mn log over geloof ik;)
 
Dat filmpje beloof je al twee jaar. Puntje bij paaltje heb je er telkens geen zin meer in. Maakt op zich niet uit want ieder zijn ding, dat meen ik ook nog, maar maak er niet telkens zo'n circus van jongen. Nu lijkt het gewoon of je onder invloed van drugs je roes aan het beleven bent hier. Getuige het gezwam iedere keer. En 1 dumba het zal wel, maar je hebt met jezelf gepraat in je eigen log en daar buiten met fictieve personen op accounts die jezelf hebt geregistreerd, en constant op zelfde ip zaten. Dan weer een wedstrijd, dan weer het zoveelste medische verhaal, dan weer hoop drama, dan weer zus dan weer zo en op begeven moment houdt het op snap je. Het is verder niet persoonlijk maar we zitten niet allemaal aan onze pik te trekken met een rode clown neus op en een waterpijp aan onze mond terwijl de ratten dansen op onze brutale delts van de kickbacks met 65 kg wanhopig op zoek naar diegene die aandacht wilt geven.


zoiets?

http://www.youtube.com/watch?v=umKrhJBs_so
 
Alles wat op DBB word geplaatst is toch gewoon waar..? :dunno:
 
Welke soort heb je? Die van mij vindt het leuk om op mn schouder te zitten en in het zand te lopen. ;)
OK ik ga ff lekker trainen...daar ging mn log over geloof ik;)

ik heb 2 zwarte ratten :) ze vinden het leuk om aan elkaars staart te knagen hahaha
 
De rat in mij vind het ook leuk als er aan mijn staart word "geknaagd"... :D
 
ik heb 2 zwarte ratten :) ze vinden het leuk om aan elkaars staart te knagen hahaha

Leuk. Probeer maar eens om ze naar buiten te nemen. Ik heb gisteren nog gefietst met P op mn schouder. Daar zou ik eens een filmpje van moeten zien.:o
 
Maar goed, ga je vandaag nog knallen?
 
Marco is daarin zeer eigenzinnig en doet verder gewoon zijn ding en dat kan ik wel waarderen. Verder weet ook ik dat Marco niet iemand is die achter zijn toetsenbord dingen verzint. Hij heeft in het verleden wel bewezen ook de daad bij het woord te voegen. Van 2002 tot 2007 heeft hij aan meerdere sterkste man wedstrijden en highland games meegedaan.

Marco is gewoon een beetje vreemd maar wel... :D

Tja, respect voor het aantal wedstrijden die hij heeft gedraaid, maar uiteindelijk telt het resultaat. Als ik me inschrijf met mijn basketbalclubje in de NBA word ik ook telkens keihard laatste.....
 
Maar goed, ga je vandaag nog knallen?

Yep, een klein knalletje vandaag. Vond het best warm en daar kan ik niet zo goed tegen met buitentrainingen.:o

Tja, respect voor het aantal wedstrijden die hij heeft gedraaid, maar uiteindelijk telt het resultaat. Als ik me inschrijf met mijn basketbalclubje in de NBA word ik ook telkens keihard laatste.....

Ben wel eens wat hoger geeindigd.:) Maar ja mn BW en een ander iets hielp me ook niet echt tov de rest.

De sprint is wat uitgebreid.
3x40m sprint met hindernissen
Hop hop stick landing 2x
Plyometric push-up 10x
1 hand push-up 2x5
Snelwandelsprint 2x40m
Chin 2x8
1 hand chin 2x5
Side bends 2x30
vertical push-up 2x6

Thuis nog rug getraind
Axle bor
2x8x41
2x5x61

Fat db row
2x8x23
2x6x33
2x5x43

Crunch
3x20

Ik heb eindelijk internet thuis.:cheer::D
 
whaha, dus nu ben je nog vaker hier te vinden! Mooie training kerel!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven