lekker jonge je gaat goed man
Bedankt Hendrie. Vanaf volgende week 3x per week sprint/sprongtrainingen. Pfffffffff.
Weer een typische dumba training... snap er geen donder van maar geloof best dat het pittig geweest is
Thanks mate. Er komen een paar leuke aan.
Nice traning man, maar wat is kogelstoot bp eigenlijk?
Thanks. Het is een medium grip BP waarbij je in 4-5 sec de halter laat zakken en op het moment dat je je borst raakt heel explosief uitstoot. Geen oefening om met zware gewichten te doen want dan kun je zo naar het ziekenhuis om je arm weer in de kom te laten zetten.

Zwaar klote, een jaar lijkt enorm lang en zwaar. Maar gelukkig
kan ze nog herstellen. Het klinkt misschien raar maar ik hoop dat jullie blij zijn dat het niet erger is afgelopen.
Lekker door blijven trainen zoals je nu doet. Dat is een goed medicijn.
We zijn heel blij dat ze er allebei nog zijn ook al zijn zowel mn pa als mn moeders vriendin erg beperkt in hun doen en laten. Gewoon genieten van de momenten die we samen zijn.
De buitentraining (grrrr)
Bij de 5e sprint stapte ik in een kuiltje en klapte mn enkel dubbel. Die is nu een cm dikker als de andere. Ik heb er zelf ff een tapeje om gedaan.
Uphill-sprints (15% stijging ong)
Kniehefsprint 16,36km/u (pr=17,6)
Hakkebilsprint 16,08km/u
Sprint 20,33km/u
Hakkebillen 2x50
Knieheffen 2x20
Toen wou ik de vlakke stukken (waar het eigenlijk om ging

)klokken/meten, maar kon amper meer lopen. Beetje teleurgesteld naar huis gegaan en daar nog onderrug/hams gedaan.
Met de Axle wou ik vandaag 80% van mn 1rm totaal max halen en dat is wel gelukt.
Goodmorning
2x15x30
Onderhandse stiff ax DL/onderh Ax DL/Bovenhandse stiff ax DL/bovenh ax dl
5x51/5x51/5x51/5x51
2x81/2x81/2x81/2x81
Leg curlzzz met db tussen de voeten
5x10x10
Onderhandse Axle DL 111
Bovenhandse Axle DL 121
Mixed Axle DL 131
Totaal 363/452=80,3%
Ach, ik kan morgen op mn werk weer lekker alles laten rusten en daar lekker een tukkie doen.