Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mn schoonmoeder gaat niet echt goed nog, maar voor het herstel staat ongeveer een jaar. Ze heeft geen gevoel in haar rechterarm, mondhoek staat scheef en ze is flink stuk trager geworden. Immobiliteit troef en daardoor slaapt ze nogal wat. Ik hoop op een spoedige verbetering, maar ja dit soort dingen duren nogal lang. Mn pa had het vorig jaar 18-7, maar die is nog lang niet de oude.
Zwaar klote, een jaar lijkt enorm lang en zwaar. Maar gelukkig kan ze nog herstellen. Het klinkt misschien raar maar ik hoop dat jullie blij zijn dat het niet erger is afgelopen.
Lekker door blijven trainen zoals je nu doet. Dat is een goed medicijn. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.202
lekker jonge je gaat goed man

Bedankt Hendrie. Vanaf volgende week 3x per week sprint/sprongtrainingen. Pfffffffff.;)

Weer een typische dumba training... snap er geen donder van maar geloof best dat het pittig geweest is :D

Thanks mate. Er komen een paar leuke aan.:)

Nice traning man, maar wat is kogelstoot bp eigenlijk?

Thanks. Het is een medium grip BP waarbij je in 4-5 sec de halter laat zakken en op het moment dat je je borst raakt heel explosief uitstoot. Geen oefening om met zware gewichten te doen want dan kun je zo naar het ziekenhuis om je arm weer in de kom te laten zetten.;):)

Zwaar klote, een jaar lijkt enorm lang en zwaar. Maar gelukkig kan ze nog herstellen. Het klinkt misschien raar maar ik hoop dat jullie blij zijn dat het niet erger is afgelopen.
Lekker door blijven trainen zoals je nu doet. Dat is een goed medicijn. ;)

We zijn heel blij dat ze er allebei nog zijn ook al zijn zowel mn pa als mn moeders vriendin erg beperkt in hun doen en laten. Gewoon genieten van de momenten die we samen zijn.

De buitentraining (grrrr)
Bij de 5e sprint stapte ik in een kuiltje en klapte mn enkel dubbel. Die is nu een cm dikker als de andere. Ik heb er zelf ff een tapeje om gedaan.

Uphill-sprints (15% stijging ong)
Kniehefsprint 16,36km/u (pr=17,6)
Hakkebilsprint 16,08km/u
Sprint 20,33km/u

Hakkebillen 2x50
Knieheffen 2x20

Toen wou ik de vlakke stukken (waar het eigenlijk om ging:()klokken/meten, maar kon amper meer lopen. Beetje teleurgesteld naar huis gegaan en daar nog onderrug/hams gedaan.

Met de Axle wou ik vandaag 80% van mn 1rm totaal max halen en dat is wel gelukt.:D

Goodmorning
2x15x30

Onderhandse stiff ax DL/onderh Ax DL/Bovenhandse stiff ax DL/bovenh ax dl
5x51/5x51/5x51/5x51
2x81/2x81/2x81/2x81

Leg curlzzz met db tussen de voeten
5x10x10

Onderhandse Axle DL 111
Bovenhandse Axle DL 121
Mixed Axle DL 131

Totaal 363/452=80,3%

Ach, ik kan morgen op mn werk weer lekker alles laten rusten en daar lekker een tukkie doen.:zzz::yawn::eyebrow:

hij gaat hard

goede training bro! succes met je enkel

hard gewerkt kijk uit voor je enkel man! volgende week dus helemaal havy training!

• #3.206

Thanks, mss ff te hard. (mn wil dan;))

goede training bro! succes met je enkel

Bedankt maat. Ik was erg blij met de axle. Had niet durven dromen die stokoude PRs (uit mn griptijd) weer enigszins te kunnen benaderen.:)

hard gewerkt kijk uit voor je enkel man! volgende week dus helemaal havy training!

Thanks mate.Volgende week begint het eigenlijk echt. Enkeltje komt wel weer goed. Dagje laten rusten en dan vrijdag op 70%.
Trouwens 20+km/u betekent wsl wel dat ik regulier (vlak) rond de 28km/u zou zitten. Toch wel een feel good training geweest.:)

weer lekker bezig geweest!

goodmornings :fire: Verder lekkere training bro!

Succes met je enkel.

typisch dumba training:D, mooie uitgebreid beschreven met de snelheden erbij afgerond op 2 decimalen:p:p

Het geeft maar weer es aan wat voor een karakter je hebt als je gewoon verder gaat met je workout terwijl je een blessure oploopt.
Jammer van je enkel idd. hopen dat je snel hersteld.
Nice Axle training (squeeze baby squeeze) :D

klote van je enkel, maar gezien de training die je er nog mee hebt gedaan valt de schade erg mee.

• #3.212

Bedankt. Ging weer aardig.

goodmornings :fire: Verder lekkere training bro!

Succes met je enkel.

Bedankt. Ik was vergeten dat je een hekel aan de GM hebt.

typisch dumba training:D, mooie uitgebreid beschreven met de snelheden erbij afgerond op 2 decimalen:p:p

Bedankt. Morgen kijken of ik al weer kan rennen. Minimaal 2 decimalen.:D

Het geeft maar weer es aan wat voor een karakter je hebt als je gewoon verder gaat met je workout terwijl je een blessure oploopt.
Jammer van je enkel idd. hopen dat je snel hersteld.
Nice Axle training (squeeze baby squeeze) :D

De Axle gaat steeds beter. thanks. Een beetje karakter tonen mag best; ik weet wat ik wil en wat ik er voor moet doen...en een beetje laten.;)

klote van je enkel, maar gezien de training die je er nog mee hebt gedaan valt de schade erg mee.

Ja, de enkel is ff dubbelgeklapt/verzwikt, maar dat is me wel vaker gebeurd. Weet ook hoe snel ik als ouwe lul van dat soort dingen herstel.:)

Vandaag stond een lekker eenvoudig bi-tri traininkje op het programma

Concentration curlzzz
3x5x7,5
2x5x10
2x5x12,5
1x6x15
1x4x20
1x2x27,5 vpr:)

Tri-dips
2x10
2x15 (laatste 5 reps langzaam/negatief uitgevoerd)

2 handed seated extension
2x8x15
2x8x20
1x8x27,5

Nog wat schouderwerk (technisch) en buik gedaan
Kogelstootbeweging
2x1x12,5

Kogelslingerbeweging
2x2x7

Discusbeweging
2x3x2,5
2x2x5

Platepress
8x20
6x30

Axle backshrugs
5x81 pff
20x51

Platepinch + shrugs
2x8x15

BB front raise
8x10
10x15
5x25

Wallcrunch
6x15
2x20
2x25

Morgen sprinttraining+rug. Morgen 12.00 weekend.:D

Dumba ik zou oppassen met low reps op concentration curls je brachialis kan zich gemakkelijk blessuren of overtraining dreigt waardoor je rugtraining ook slecht gaat.

Nice training verder. is plate pinch voor grip?

• #3.214
Dumba ik zou oppassen met low reps op concentration curls je brachialis kan zich gemakkelijk blessuren of overtraining dreigt waardoor je rugtraining ook slecht gaat.

Nice training verder. is plate pinch voor grip?

Bedankt. Ik denk dat ik beter idd tot max 20kg kan gaan bij de conc curl. Plate pinch is grip. Per hand 1 schijf knijpen + shruggen.:)

Zou zelf minimaal 8 doen, is meer voor de pomp geen massabouwer (vraag maar aan arnold :d).

Die Wallcrushes van je. Te gek, ik kan ze niet hoor.

Sterke c.curl top gedaan goeie training

Mooi uitgebreide training bro!

• #3.219
Zou zelf minimaal 8 doen, is meer voor de pomp geen massabouwer (vraag maar aan arnold :d).

Ik heb het ff aan Arnold gevraagd en die zei idd 5-10 reps.;):o:o:)

Die Wallcrushes van je. Te gek, ik kan ze niet hoor.

Is best makkelijk; voeten tegen de muur en crunchen maar.:)

Sterke c.curl top gedaan goeie training

Bedankt. Ik wil nog wel eens een PR proberen om te kijken of ik niet te veel achteruit ben gegaan t.o.v. het verleden.:D Moet zeggen dat het verval nog niet zo groot is gelukkig.

Vandaag een paar sprongetjes gemaakt om ff te kijken hoe het met de enkel staat. Gewoon goed...zit nog wel een tape om, maar die gaat er vanavond weer af.

Rug
Reverse Axle T-bar row/Axle T-bar row/db row
5x66/5x66/10x25
4x71/4x71/10x30
2x86 vpr/3x86/10x45

Quads
Jumpsquat/Leaping sq
3x3x50/3x3xbw

Leg ext met db tussen de voeten
3x12x10
2x20x15

Morgen laatste dag van mn oude schema oftewel lekker gek doen morgen en dit is de nieuwe. Nog meer op atletiek gericht.

1. Bic Tri sch (medleys)
2. Sprinttraining + Plyo
3. Sprint-/Sprongtraining
4. Bo Bu
5. Rug OR
6. Sprint-/Sprongtraining

Ik heb er zin.:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven