XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heel netjes hoor de front en back squat. Mooi laag in reps, zijn ze ook explosief? Je zou wel eens baat kunnen hebben bij het sprinten met deze schema. Aparte opbouw voor bb row, train je meer voor kracht of massa?
 
Goede training bro! nette squats.
Ben benieuwd naar die leuke training van morgen :p
 
Heel netjes hoor de front en back squat. Mooi laag in reps, zijn ze ook explosief? Je zou wel eens baat kunnen hebben bij het sprinten met deze schema. Aparte opbouw voor bb row, train je meer voor kracht of massa?

Bedankt. Die squats en presses zijn heel explosief en zeer goed voor mn snelheid, kracht en soepelheid. Ik train nu vooral voor kracht en snelheid. Massa heb ik eigenlijk wat te veel. Straks gaan ze op een wedstrijd vragen of ik de baan kom opvreten.;) (hoewel ik niet dik ben hoor)

Goede training bro! nette squats.
Ben benieuwd naar die leuke training van morgen :p

Bedankt Sky. Morgen schouders en buitentraining. Voor schouders ken ik wel 40 oefeningen. Mss doe ik ze wel allemaal achter elkaar.:o;):)
 
Bedankt. Die squats en presses zijn heel explosief en zeer goed voor mn snelheid, kracht en soepelheid. Ik train nu vooral voor kracht en snelheid. Massa heb ik eigenlijk wat te veel. Straks gaan ze op een wedstrijd vragen of ik de baan kom opvreten.;) (hoewel ik niet dik ben hoor)



Bedankt Sky. Morgen schouders en buitentraining. Voor schouders ken ik wel 40 oefeningen. Mss doe ik ze wel allemaal achter elkaar.:o;):)

Als je alle 40 achter elkaar doet bel ik Van Dale op om DumbaSet in het woordenboek op te nemen :p
 
aparte trainingen Dumba...,wel leuk om te lezen!
 
Als je alle 40 achter elkaar doet bel ik Van Dale op om DumbaSet in het woordenboek op te nemen :p

:roflol: Ik zal ze eerst allemaal ff opschrijven.;)

aparte trainingen Dumba...,wel leuk om te lezen!

Bedankt man. Vindt het heerlijk om zo met een beoogd doel te trainen. Vooral de maandagtraining met plyometrics vind ik machtig om te doen.:)

Ik had trouwens een foutje gemaakt. Ik had een Arabische tekst op mn facebook gezet. Was ff vergeten dat mn vriendin die ook meeleest. Leuke situatie.:D Andere dame komt uit Jemen en ik had een paar Arabische woorden geleerd.;)
 
Laatst bewerkt:
prima workout man! lekker bezig doe je ook trouwens aan wedstrijden ofzo?
 
zeker is dit een goede rug training !
 
Je hebt weer alles gegeven zie ik, rug gesloopt:)
 
Wait whut?? 3 x 170 fuark! jij bent sterker dan mij :P
 
.......Ik had trouwens een foutje gemaakt. Ik had een Arabische tekst op mn facebook gezet. Was ff vergeten dat mn vriendin die ook meeleest. Leuke situatie.:D Andere dame komt uit Jemen en ik had een paar Arabische woorden geleerd.;)

Hahahaha lullo :p
 
prima workout man! lekker bezig doe je ook trouwens aan wedstrijden ofzo?

Bedankt. Ik april begint het Schadenbergcircuit. Ik doe mee in Hoorn en wsl Heerhugowaard en Purmerend of Alkmaar of Grootebroek.:)

zeker is dit een goede rug training !

Bedankt. Was killing, maar wel binnen een kwartier klaar.:D

Je hebt weer alles gegeven zie ik, rug gesloopt:)

Zeker weten. Bedankt man.:)

Wait whut?? 3 x 170 fuark! jij bent sterker dan mij :P

Haha. Het zijn maar kwartjes en halfjes. Als ik dieper ga dan stort ik in.;)

1 setje schouders:o
1 hand gestrekte lateral pinchblock raise 2x7
1 hand upright pinchblock row 2x7
1 hand pinchblock shrugs 5x7
1 hand gestrekte Rolling Thunder side raise 2x10
1 hand upright Rolling Thunder row 2x10
1 hand RT shrug 6x10
2 handen upright RT row 2x10 per hand
2 h gestrekte RT side raise 1x10
2 h RT shrug 6x10
2 h RT front raise 4x10
1 h plate press 3x5
1 h plate shrug 5x5
2 h plate press 4x15
2 h plate shrug 4x15
Discusbeweging 1x5
Kogelstootbeweging 1x7,5
Kogelslingerbeweging 2x7,5
1 h db upright row 4x10
1 h db press 4x10
1 h db shrug 5x10
1 h db hangclean 2x10
1 h gestrekte lateral side raise 2x10
2 h db front raise 4x10
2 h db gestrekte lateral side raise 1x10
2 h db front raise 2x10
2 h db press 2x10
2 h db upright row 2x10
BB front raise 1x30
MP 2x30
NP 2x30
PP 2x30
BB upr row 2x30
BB front shrugs 4x30
BB fr sq + press 1x30
BB sq + press 1x30
Axle front raise 1x17
Axle upright row 1x17
Axle front shrugs 3x17

En toen was ik gaar... en klaar in 10 minuutjes.:D Kostte meer tijd om het op het schrijven en klaar te zetten.;)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 15:53 ----------

Hahahaha lullo :p

Haha:D.
 
Bro, na 2 keer natellen kom ik uit op 38 verschillende oefeningen en niet 40 zoals je zei, valt me tegen.






Kidding, ben onder de indruk fokking 38 schouder oefeningen :D:D Nicely done bro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
fuark! tijd teveel ofzo? :p nice train man!
 
haha mooie training dumba, zo ken ik je weer:D
 
epic training kerel!
 
vreemd maar lekker:)
 
Je verrast ons elke training dumba! Verveelde je haha? Maar zou vast een lekkere training zijn geweest!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven