AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
* Walks towards BB
* Picks it up
* 3 sets of MP
* End of training

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
aardig wat oefeningen gedaan marco
 
fuark! tijd teveel ofzo? :p nice train man!

Haha. Dit gaat vrij rap hoor.;)

haha mooie training dumba, zo ken ik je weer:D

Bedankt. dit lijkt er idd weer op.:)

epic training kerel!

vreemd maar lekker:)


Bedankt. Voelde goed.

Je verrast ons elke training dumba! Verveelde je haha? Maar zou vast een lekkere training zijn geweest!

Haha. Zo trainde ik vroeger mn grip.:D

* Walks towards BB
* Picks it up
* 3 sets of MP
* End of training

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yep, maar dit is leuker.;)

aardig wat oefeningen gedaan marco

Bedankt big J.:)

Morgen weer een 'serieuze' training met joggen, plyometrie en 3 lange sprints. Ik ben ff een plannetje aan het bedenken hoe ik meer met de ene dame en minder met mn eigen vriendin in contact kom. Het is toch een hele andere cultuur.:o:)
 
Gewoon een huis- tuin en keukentraining vandaag.

Interval 20 minuten

4 lange sprints
180 graden boxjumps 3x
Boxjumps 3x
Hop hop stick landing + sprint
Hakkebillen 20x
Knieheffen 20x
Schaatspas 20x
Hss

Ik begin nu met periodiseren.:)
 
goed werk man!
 
Pfff ik wil ook, ik wil ook. Maar mag nog niet ivm knie. Nog een paar weken en dan mag ik proberen te lopen. Mag nu met wandelen beginnen.
 
Weer lekker bezig geweest bro!
 
lekkere training bro!
 
echte Dumba bazen training weer! Hakke man! haha nice
 
hakke is kicke :dance:
 
Ik doe toch wel wat andere dingen in m'n huis, tuin en keuken.
Even wat anders... door m'n eigen misery heb ik nooit tijd gehad om alles terug te lezen, maar ik lees net toevallig wat over je schoonmoeder. Sorry to hear main.. Hoe gaat het nu?
 
Heb je wedstrijden binnenkort aangezien je gaat periodiseren ?
Goede trainingen btw , maar dat is niets nieuws ;)
 
H-A-K-K-E-B-I-L-L-E-N! Lekkere training dumba!

Bedankt maat. hakke met die billehhh.:D

goed werk man!

Thanks mate. Als het warmer wordt ben ik constant buiten aan het trainen met mn stopwatch en meetlint.:)

Pfff ik wil ook, ik wil ook. Maar mag nog niet ivm knie. Nog een paar weken en dan mag ik proberen te lopen. Mag nu met wandelen beginnen.

Ff geduld nog. Ga eerst maar lekker wat kms vreten met wandelen.:)

Weer lekker bezig geweest bro!

lekkere training bro!

Thanks. Ging wel weer lekker.:)

echte Dumba bazen training weer! Hakke man! haha nice

hakke is kicke :dance:

Bedankt. Hakkehhhh.

Ik doe toch wel wat andere dingen in m'n huis, tuin en keuken.
Even wat anders... door m'n eigen misery heb ik nooit tijd gehad om alles terug te lezen, maar ik lees net toevallig wat over je schoonmoeder. Sorry to hear main.. Hoe gaat het nu?

Mn schoonmoeder gaat niet echt goed nog, maar voor het herstel staat ongeveer een jaar. Ze heeft geen gevoel in haar rechterarm, mondhoek staat scheef en ze is flink stuk trager geworden. Immobiliteit troef en daardoor slaapt ze nogal wat. Ik hoop op een spoedige verbetering, maar ja dit soort dingen duren nogal lang. Mn pa had het vorig jaar 18-7, maar die is nog lang niet de oude.

Heb je wedstrijden binnenkort aangezien je gaat periodiseren ?
Goede trainingen btw , maar dat is niets nieuws ;)

Bedankt. half april begint het seizoen. Hoorn en Alkmaar staan vast (datum nog niet) en dan nog 3 omlopen in Hoorn. Alles bij elkaar ga ik minimaal 6 wedstrijden draaien. 3 atletiekwedstrijden en 3 omlopen van 2,5km...veels te lang voor me, maar dan doe ik bv bij de start een sprint, terug laten zakken en dan nog wat sprints.;):) Dan moet de finish vanzelf hopelijk in het zicht komen.

Kogelstoot BP
3x5x30
2x4x35
2x3x40
1x2x45
1x1x50
1x1x60

1 been zittend kuitheffen
4x10x32,5

1 been staand kuitheffen
4x8x7,5
2x8x12,5

Buiten
5 medium sprints

Morgen volgt een zware buitentraining met metingen en tijden. FF kijken hoe snel die ouwe geworden is.:o:)
 
.......Ff geduld nog. Ga eerst maar lekker wat kms vreten met wandelen.:)......

Ja bedankt he. En jij maar knallen. Tsssss weet je hoe moeilijk dat is, iets niet doen wat je heel graag wil.
Net als een klein kind een zakje snoep geven en dan zeggen, niet opeten hoor. :eek:
 
Goede training bro, lekkere kogelstoot BP's en kuitheffen. Ben benieuwd naar je tijden van morgen
 
Ja bedankt he. En jij maar knallen. Tsssss weet je hoe moeilijk dat is, iets niet doen wat je heel graag wil.
Net als een klein kind een zakje snoep geven en dan zeggen, niet opeten hoor. :eek:

Haha. Ik weet het. Ik heb zelf ook lange tijd niet kunnen hardlopen vanwege een constant krampgevoel in mn kuiten. Ik bedoelde dan ook: jouw tijd komt echt wel weer.;):)

Goede training bro, lekkere kogelstoot BP's en kuitheffen. Ben benieuwd naar je tijden van morgen

Bedankt Sky. Morgen 20-100ms waarvan meer als de helft bergop (15% ong):)
 
lekker jonge je gaat goed man
 
Weer een typische dumba training... snap er geen donder van maar geloof best dat het pittig geweest is :D
 
Nice traning man, maar wat is kogelstoot bp eigenlijk?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven