XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goede training, lekkere jumpsquats ook
 
Netjes man, nou maar hopen dat je enkel morgen genezen is.
 
Goede training, lekkere jumpsquats ook

Bedankt. Is altijd wel een goede graadmeter; heb niets meer aan de enkel gevoeld. Ik ben ook best taai hoor...niet eetbaar.:o;)

Netjes man, nou maar hopen dat je enkel morgen genezen is.

Bedankt. Morgen wil ik gaan cross-countrien= in mijn geval door gras, prutpaden en zand rennen en onderweg boompjes, stenen, etc. liften.:)
 
lekkere training! goed om te horen dat het beter gaat met je enkel!
 
lekker gewerkt weer planing voor morgen ziet er ook goed uit!
 
effe gemist
last van je enkel gehad marco
 
af en toe komen we ook nog bekende train-oefeningen tegen, goed werk man!
 
serieuze dumbbell rows Dumba! aardig je best gedaan :)
 
Nice, back from blessure! Lekkere jumpsquats indd.

Bedankt maat. Het voelt weer goed nu. Moet gewoon beter oppassen met al die kuiltjes.:)

lekkere training! goed om te horen dat het beter gaat met je enkel!

Bedankt.

lekker gewerkt weer planing voor morgen ziet er ook goed uit!

Thanks, het was wel een leuke vond ik zelf. Toch iets gedaan wat ik veel te lang niet had gedaan...;):D

effe gemist
last van je enkel gehad marco

Ik stapte in een kuiltje en toen klapte mn enkel dubbel. Mwa ik ben best taai hoor.:)

af en toe komen we ook nog bekende train-oefeningen tegen, goed werk man!

Haha. Niet teveel bekende oefeningen hoop ik.:o;)

serieuze dumbbell rows Dumba! aardig je best gedaan :)

Bedankt Bart. Kan ze wel met meer gewicht maar dan wordt de uitvoering toch wel wat minder.:)

Tempoloop in het gras
3x30 seconden

Joggen in het zand
5 min D1-5 min SW1

Hinkstapsprong (zand)
3 sprongen

verspringen (gras)
3 sprongen

Crosscountry
Gras ong 300m-over boomstronken springen-modder/prut ong 200m-door een buis kruipen-500m verhard-steen stoten ong 45kg 4x-steen stoten op afstand ong 25kg 4,7m-5,3m

Tot slot en dat vond ik het leukste een Fiat Panda 3x aan de bumper gelift. Kon het vroeger wel wat vaker, maar ja ik word toch hier en daar een beetje o.d.r.:o:)
 
Ziet er goed uit bro! Waar heb je dat crosscountry gedeelte gedaan? 0o
 
Ziet er goed uit bro! Waar heb je dat crosscountry gedeelte gedaan? 0o

In Hoorn>Vredenhofpark en het Schelpenstrandje aan het IJsselmeer. Was leuk omdat ik het een tijd niet meer had gedaan, maar met deze lente-achtige winter kan het makkelijk.:)
 
In Hoorn>Vredenhofpark en het Schelpenstrandje aan het IJsselmeer. Was leuk omdat ik het een tijd niet meer had gedaan, maar met deze lente-achtige winter kan het makkelijk.:)


ziet er iniedergeval uit als mooi parcours. Dacht eerst dat die buis 200m lang was, maar van stuk ervoor :P
 
een VPR van 2 x 86 kg Dumba row OMFG !
 
ik ben ooit s'ochtends bij het uitstappen van een loc
op z'n klote steen gestapt - donker natuurlijk , nooit gezien
ik ging er doorheen als een malle - jaren terug - maar sindsdien
blijf dat toch een zwakke plek - ik draag tegenwoordig bijna ook altijd
hoge schoenen

navy seal training zag ik - alleen in jou log
fijn weekend nog
 
Je knalt er weer overheen man. Top hoor. En afsluiten met een bootcamp achtige training geweldig.
 
die eigenaar van die Panda zal blij geweest zijn :roflol:
 
Dus jij hebt men bumper van men panda naar de reet gedaan !


:mad:

just kidding , leuke trainingen weer , zeker omdat er veel variatie inzit, woonde ik dicht bij je , zou ik met plezier eens training bijwonen/ meedoen
 
ik ben ooit s'ochtends bij het uitstappen van een loc
op z'n klote steen gestapt - donker natuurlijk , nooit gezien
ik ging er doorheen als een malle - jaren terug - maar sindsdien
blijf dat toch een zwakke plek - ik draag tegenwoordig bijna ook altijd
hoge schoenen

navy seal training zag ik - alleen in jou log
fijn weekend nog

Bedankt. het is bij mij ook een zwakke plek. Alleen was deze x de klap wat groter. Gebeurd me een paar x per jaar.

Je knalt er weer overheen man. Top hoor. En afsluiten met een bootcamp achtige training geweldig.

Bedankt Ron. Ik denk dat ik deze trainingsvorm iedere maand ga doen. het gaf me een heel voldaan gevoel.:)

die eigenaar van die Panda zal blij geweest zijn :roflol:

Haha. Vroeger draaide ik ze om. Als ie vooruitgeparkeerd stond ie achteruitgeparkeerd na mn speciale behandeling.;) Die power heb ik helaas (nog) niet meer.:)

Dus jij hebt men bumper van men panda naar de reet gedaan !


:mad:

just kidding , leuke trainingen weer , zeker omdat er veel variatie inzit, woonde ik dicht bij je , zou ik met plezier eens training bijwonen/ meedoen

Haha. Je bent welkom, maar dat is wel erg ver. Een panda heeft een schroef door de bumper...bij andere auto's trek je de bumper er zo af.

Vandaag had ik blaren onder mn voeten terwijl ik zelf amper had gezweet. FF mn schoenen gecheckt...zat er in beide een groot gat.
Ik heb nieuwe gekocht en die ingelopen middels een 5km wandeling.
Morgen begint het nieuwe schema. Heb er zin in.:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven