Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Haha leuk idee wedstrijdje :p los van dat de oefeningen niet heel eerlijk zijn die jij kiest :P
 
:p
Haha leuk idee wedstrijdje :p los van dat de oefeningen niet heel eerlijk zijn die jij kiest :P

Haha. We mochten beide 5 onderdelen kiezen, maar hij is redelijk goed in 2 sporten en ik rommel de laatste 10 jaar zo veel sporten door elkaar heen dat onderdelen voor mij weinig uitmaken.:)
 
Haha lekkere wedstijd bro! DBB wins again. Toch netjes rustige training de dag erna
 
......
5e onderdeel 2x65kg dumbbell hold (my thing)
Rob 8 seconden
Ik 46 seconden 3-2

6e onderdeel
Axle Clean & Jerk
Rob 65-70-75 x
Ik 61-71-x Break 4-2 voor
........

Gaat het hier niet fout?? :eek:
Nadat je met die 46 sec 3-2 maakt tel je het verlies van de Clean & Jurk bij je eigen score op. :slap:
Volgens mij doe je dan Rob tekort of zie ik dat niet goed.
Voor de rest zijn jullie rare kwasten hoor ;)
 
Haha lekkere wedstijd bro! DBB wins again. Toch netjes rustige training de dag erna

Ja, dbb rules. :)

Gaat het hier niet fout?? :eek:
Nadat je met die 46 sec 3-2 maakt tel je het verlies van de Clean & Jurk bij je eigen score op. :slap:
Volgens mij doe je dan Rob tekort of zie ik dat niet goed.
Voor de rest zijn jullie rare kwasten hoor ;)

Ja, mss staat het niet helemaal goed of wel.;) Ik had 71kg gehaald en hij 70kg. Zijn 75kg was een faal vandaar het kruisje. Ik heb mn 3e beurt niet gedaan omdat ik toch al gewonnen had. Een vol kg vsc.:D En die gekheid deden we vroeger wel vaker. Hij is zwakker geworden.:)
 
Het was een wedstrijdje en mijn trainingen werken voor mij. Ik blijf heel. D8 dat je wel happy zou zijn met mn 8+m worp met de 12kg steen. Had me al bijna voor de Masters opgegeven.:o:p

ik daag je uit, Marco !
 
Leuk zo'n onderlinge wedstrijd op de zondagmiddag :)
Wel dapper met die Dl om van 165 kg naar de 210 kg te gaan ;)
 
Whaha nice die wedstrijd, wat een leipe shit :D Die holds en db rows zijn wel heel erg nice!
 
Ojee ik voel een volgende stapavond waarbij jij total gaat en Rob je gewoon laat liggen. :p

:D Volgende x laat ik hem winnen.;)

ik daag je uit, Marco !

Accepted als ik jou eerst in actie zie bij een hinkstapwedstrijdje. Moet een mooi gezicht zijn met die 138kg. (als de aanloopbaan het houdt tenminste;):D) Dan wil ik best een uitzondering op mijn reeds geplande seizoen maken.:)

Leuk zo'n onderlinge wedstrijd op de zondagmiddag :)
Wel dapper met die Dl om van 165 kg naar de 210 kg te gaan ;)

Haha. Het was wel een hele dikke fail hoor die 210kg.:)

Whaha nice die wedstrijd, wat een leipe shit :D Die holds en db rows zijn wel heel erg nice!

Haha. Ja de db row vind ik heerlijk om te doen.:)

Vandaag lekker wat sprints en plyo binnen/buiten gedaan.

4 korte sprints
2 medium sprints
30x hakkebillen
30x trippling

Binnen
Joggen met 30kg in de nek 30sec/schaatspas 12x30/vertical jump+press (nieuwe oefening) 2x30/dynamic lunge 6x30/twist 16x30/90 graden sprong 4x30

Hakkebillen 16x30/trippling 20x30/schaatspas 16x30/hups 30x30

Bil-, hams- en liesoefening 10x/hamsversteviger 10x/quadsversteviger 10x/knieversteviger 10x/heupheffen/spreiden-sluiten 10x >>dit circuitje 2x gedaan

Diverse onderrugoefeningen en wat buik. Beetje ingehouden nog, omdat ik morgen op mn vrije dag een hele pittige buitentraining gepland heb.:)
 
nice train aaah lekker morgen dagje vrij en effe buffelen goed bezig man!
 
nice train aaah lekker morgen dagje vrij en effe buffelen goed bezig man!

Ja, het ging best lekker en vlot. Ik vind het lekker om alles uit de kast te gooien op mn vrije dagen en dan de dag erna op het werk uit te rusten.:)

Ik las net op de site van de Klimduinrun dat die eind september op het menu staat. 120m lengte 48m hoogte. (40%>>>36 graden stijging) Aangezien er in het Schadenbergcircuit geen hinkstapsprong zit kan ik de NK Klimduinrun er evt bij pakken.:D
 
goed bezig dumba nog stront aan de knikker?? ok dan
 
Hoe gaat het met de posingroutines en wanneer is je volgende bb wedstrijd, Harco?
 
Lekker bezig geweest kerel en morgen naar buiten toe ja:) nice. Lekker weer nu dus jij gaat je wel vermaken denk ik
 
vrouwenprobleem ja? nooit een vent geprobeerd jij?
 
Accepted als ik jou eerst in actie zie bij een hinkstapwedstrijdje. Moet een mooi gezicht zijn met die 138kg. (als de aanloopbaan het houdt tenminste;):D) Dan wil ik best een uitzondering op mijn reeds geplande seizoen maken.:)

no deal :rolleyes:
 
:roflol:

ik claim ook niet aan hikstapspringen of watso ever te doen.....
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven