Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.461
Nope dat klopt. er zijn geen hinkstapsprongwedstrijden in de buurt dit jaar.;)

• #3.462
Mn training van vandaag verliep niet helemaal soepel, omdat ik wat last van mn knie had in het begin.

3 blokstarts
2 standing starts
1 steigerung
2x vertical jump
One to two stick landing: door de knieen zakken tot diep sq positie en dan een sprong maken op 1 been landen en doorspringen waarbij je op 2 benen landt
3x 360 graden sprong
3x 270 graden sprong op 1 been
Squat jump worp: handen gestrekt voor de borst, 15 cm zakken en dan omhoog springen waarbij de armen de lucht in gaan
Schaatspas 2x20
2x zweefhinks
hakkebillen 2x30
knieheffen 2x20
hogekaats 10x
5-sprong (ging erg goed vandaag:D)

Ik had wat meer gewild, maar ben toch wel tevreden.:)

Toch lekkere training bro ondanks knie! One to two stick landing klinkt wel als k*t oefening voor je knie als je er al wat last van hebt :p

dat jij niks verrek zeg.... wat een oefeningen:)

Weer heftige looptraining. Zal lekker verzuurt zijn die benen van je.

killing gast vindt niet gek van je knie als ik zie wat jij allemaal doet in een week respect man!

• #3.467
Toch lekkere training bro ondanks knie! One to two stick landing klinkt wel als k*t oefening voor je knie als je er al wat last van hebt :p

Bedankt. Ik had goed opgewarmd en toen viel het best mee.:)

dat jij niks verrek zeg.... wat een oefeningen:)

Ja, op de dag zelf lukt het allemaal wel, maar stijf vandaag.:D

Weer heftige looptraining. Zal lekker verzuurt zijn die benen van je.

Thanks. Zeker, maar zo zuur is een tijd geleden.;)

killing gast vindt niet gek van je knie als ik zie wat jij allemaal doet in een week respect man!

Bedankt. Ik merk dat ik niet dagelijks het gaspedaal meer open kan trekken.
Vandaag een rustig aan dagje. 5km gelopen waarvan 4 @ 6km/u en 1km @ 8km/u>>>snelwandelen.:D

Ik ga morgen ff kijken wat ik ga doen, want vandaag zure spierpijn en kotsmisselijk.:)

spierpijn en kotsmisselijk is teken dat je goed bezig bent :D Hoe check je eigenlijk je snelheid tijdens wandelen?

• #3.469
spierpijn en kotsmisselijk is teken dat je goed bezig bent :D Hoe check je eigenlijk je snelheid tijdens wandelen?

Ik heb een tijdje een snelheidsmeter gehad en toen wist ik precies hoe hard ik liep. Nu is het op gevoel en ik wandel vrij snel.:) Het is wsl wel iets sneller, maar ik houd dit ong aan.

Fantastisch getraind, mattie! Chapeau!

Netjes man nog steeds wel goed aan de gang. Train je trouwens elke dag:D

last van je knie en dan draai sprongen maken :roflol: dan vraag je er toch om of zie ik dat verkeerd?

Nice train though!

• #3.474
Ik zie dat je je woensdag weer lekker hebt uitgeleefd, misschien ff een rustdag met in de avonduren wat cardio ;):p

• #3.477
chill modes!

• #3.479

Ja, ff lekker rustig aan.:D
Ik ga me vlpg bezig houden met mn lange afstandsconditie, want met mn BW (97,5kg) schiet het niet echt op en ik wil toch een beetje superduden op het strand, dus veel Borst, Buik, Biceps trainen.:) Ik heb nog steeds geen knappe hinkstapsprongwedstrijd gespot, dus het is vlpg 5x een 2,5km loop en de Klimduinrun als optie. Mss dat we op de club bij de clubkampioenschappen een officieel wedstrijdje kunnen organiseren, want anders kan ik me niet plaatsen dit jaar...en de hss is toch waar mn focus het meest ligt.:)

Komen er ook filmpjes van je wedstrijden?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven