AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
dumba

kwil iets van conditioning HIIT werk gaan doen.
Wendler raad hill sprints of prowler oefeningen aan. Nou ik heb geen hills en geen prowler.
Jij traint altijd in deze hoek, weet je een waardige vervanger ? mss gewone sprints buiten ?
 
Bedankt. De looptraining is wel killing merk ik...of word ik gewoon oud?:o:)
.....
Hahaha je bent oud. Na de 40 is het abo halen bij het bejaardencentrum. :p
 
gefeliciteerd!

Congratz met je nieuwe job!

Bedankt. Ik heb er echt zin in. Ik zou morgen al willen beginnen, maar moet eerst mn contract uitdienen. Over ruim 2 weken ga ik beginnen. Meteen bij het 1e gesprek bingo.:)

Shit man die kilometers die jij aflegt:eek:

km vreter!!!!

Haha. Ik ga nu 1x per maand 1 week dit soort conditietrainingen doen. De volgende x de 75km challenge.:D

Lekker bezig brah! Die 18km haal je makkelijk in de rest van de week.

Bedankt; al zal ik moeten kruipen.;)

dumba

kwil iets van conditioning HIIT werk gaan doen.
Wendler raad hill sprints of prowler oefeningen aan. Nou ik heb geen hills en geen prowler.
Jij traint altijd in deze hoek, weet je een waardige vervanger ? mss gewone sprints buiten ?

Ja, buiten sprinten is helemaal mn ding.
Je kunt bijv. starten met 5 min rustig joggen, 2 min wandelen, 10 seconden sprinten, 1 min wandelen, 50 sec tempoloop, (=60% van je sprintmax) 2 min snelwandelen, 3 min joggen

Paar minuutjes rust en dan nog een x. Dan ben je een half uurtje goed bezig met intervaltraining en het is veel minder saai als joggen.;)

Hahaha je bent oud. Na de 40 is het abo halen bij het bejaardencentrum. :p

Haha. Wrijf het er maar in.:D

Nog even een lichte full-body gedaan

Set 1: Kogelstoot BP 5x30/crunch 15x/ballistic BP 5x30/crunch 10xBW+30/
wallcrunch 15x/kneeraise 15x/discusbeweging 3x2,5/db snatch 3x12,5/nosebreaker 6x30/conc.curl 6x12,5/bil-hams-en liesoef 10x/hamsoef 10x/reverse wristcurl 10x12,5/cybex twist 6x12,5

Set 2: Zittend kuitheffen 100x30/wallcrunch 100x pffff/nekcrunch 15x

Set 3: Axle t-bar row 10x56/2 fingers db row 6x25;)

Set 4: Axle wrist curl 50x11/worp 10x12,5

Morgen sowieso lopen en bovenrug aanpakken. Wsl pak ik buik ook nog mee.:)
 
Kijk mooie training nog effe
 
klasse weer dumba!
 
Lekkere training gister bro! 2fingers db row? Was is voordeel van rowen en de db met 2 vingers vasthouden?
 
Kijk mooie training nog effe

Bedankt Hendrie.:)

klasse weer dumba!

Thanks Bart.:)

Lekkere training gister bro! 2fingers db row? Was is voordeel van rowen en de db met 2 vingers vasthouden?

Bedankt Sky; die db row met 2 vingers was rug en grip in 1.

Ik heb gisteren een spiertje in mn bovenrug wat verrekt. Deed pijn vannacht, maar gaat nu wel weer. Vandaag even geen km's vreten maar lekker relaxed beetje hangen. Morgen weer een buitenloop>>>tempo wordt bepaald hoe ik me voel.:D
 
Netjes man, wat is nosebreaker voor oefening:P
 
Nosebreaker :roflol: dumba komt omhoog met een sit up en iemand slaat m dan weer neer op zn neus :D

J/K nice train!
 
lekker chillen man!
 
Superlatieven schieten tekort om deze toptraining van je te verwoorden.

Goed getraind!
 
gewicht al een beetje omlaag marco
 
gaat wel lekker hier zo te zien, hoe zit het eigenlijk met een dieet...doe je daar ook nog aan?
 
gewicht al een beetje omlaag marco

Nauwelijks.

gaat wel lekker hier zo te zien, hoe zit het eigenlijk met een dieet...doe je daar ook nog aan?

Ja, gaat best aardig. Geen dieet voor mij.

Ik ga vanaf vandaag alleen nog loopwerk doen met af en toe wat ondersteunende krachttraining aangezien ik alleen maar loopwedstrijden doe dit jaar.

Vandaag een lange jogging/snelwandelen/wandelen training op het programma.:)
 
maar je kan met je voeding toch wel iets omlaag of zie je dat gewoon niet zitten???
 

Ik kan de nosebreaker idd ook wel eens zo uitvoeren; sta je toch raar te kijken.;):D

maar je kan met je voeding toch wel iets omlaag of zie je dat gewoon niet zitten???

Ik zit rond de 3000-3200kcal en ik vind het best gaaf om met dit gewicht te joggen.:)

Vandaag een beetje gecrosscountried (=nieuw werkwoord;))

30 minuten interval met daarin joggen/wandelen, uphill sprints, crosspaden, wandelen en natuurlijk:
hakkebillen 20x 60x
trippling 20x 50x
knieheffen 20x

Thuis nog 2 medleys gedaan
Crunch 15x/kogelstoot BP 6x30/wallcrunch 15x/ballistic BP 6x30/kneeraise 15x/wallcrunch 10xBW+30/kneeraise 15x/conc.curl 5x12,5

Seated NP 8x30/discus 3x2,5/conc.curl 5x12,5/tri-dips 20x/wallcrunch 25x/CGBP 20x30

Morgen uitbreiding van deze training met wat plyo erbij.:)
 
lekker is dat joh die interval cardio dee ik ook veel!
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven