dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
lekker is dat joh die interval cardio dee ik ook veel!
Ja, dat is heerlijk: jezelf lekker leeg lopen. Ik wil er naar toe dat ik 2x per week 90-120 minuten interval ga doen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker is dat joh die interval cardio dee ik ook veel!

Ja, dat is heerlijk: jezelf lekker leeg lopen. Ik wil er naar toe dat ik 2x per week 90-120 minuten interval ga doen.![]()

heavy man....heb gisteravond er eentje gedaan van 12 min, niet veel maar begin is er...![]()

Gefeliciteerd met je nieuwe job man, altijd lekker om een nieuwe uitdaging aan te gaan.
Trainingen gaan lekker zo te zien, repect dat je met dit gewicht zoveel loopt/sprint want ik ben bekaf als ik 5 KM gerend heb met ongeveer hetzelfde gewicht![]()

gefeliciteerd: en dat in deze tijd, ik hoor alleen maar ontslagen of werkvermindering
![]()

proficiat kerel, en wederom een kick ass training weg gewerkt!

Training van gister ziet er goed uit bro! Morgen lekker het park in kaart brengen![]()

Ja, ik ben er blij mee. Dank je.
Ik ga voor de 500 in 1x binnenkort. Of ik daarna nog kan lopen zie ik wel; vandaar dat ik dat in het weekend ga proberen![]()

voor explosiviteit ook niet... neem aan dat hinkstaphupseflupse ook een behoorlijke mate van explosiviteit is..
voor duursport heb je een punt

Ik lees nieuwe job, helemaal top man. En je seizoen op de baan gaat zeker bijna beginnen? Zal wel afvallen worden zo door het seizoen heen, of kan je voldoende herstellen en op kracht komen.

nice 8 km is nice. je kan vast hoop leuke dingen doen met wat je in het park bent tegengekomen![]()
) om wat meer oefeningen uit de kast te knallen.
echt een training om even je drukke prive leven te ontlopenlekkah