Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
8km:eek: lekker rustig gehouden zegt ie:o
 
klasse man goed bezig!
 
netjes weer dumba...nice train!!
 
Gedachte op 0 en gaan... Wil ik af en toe in de zomer nog wel is doen, stukje hardlopen...

Nu vind ik het nog te koud :P
 
netjes weer dumba...nice train!!

Bedankt. Gaat lekker.:)

Gedachte op 0 en gaan... Wil ik af en toe in de zomer nog wel is doen, stukje hardlopen...

Nu vind ik het nog te koud :P

Dat vind ik het mooie van lopen. Lekker gaan met die banaan.
Vandaag alleen een loopje van 4km gedaan en thuis wat oefeningen

Bil-hams en liesoef. 10x
Hamsoef 10x
Quadsversteviger 10x
Knie- en quadsversteviger 10x
Heupheffen 20x

Kogelstoot BP 5x30-3x40/wallcrunch 2x15/kneeraise 2x15/Ballistic BP 5x30-3x40/Crunch 2x15/conc.curl 2x5x12,5

Zo blijf ik lekker soepel.;):)

Ik denk dat ik voor de 2e week achter elkaar boven de 50km in een week uitkom. Dat gaat de goede kant op.:D
 
alleen een loopje van 4km netjes man! goed bezig
 
Lekkere training toch bro! Dacht dat je gister zei dat je geen tijd had :p
 
alleen een loopje van 4km netjes man! goed bezig

Bedankt. Je wilt altijd meer, maar als ik deze week boven die 52km van vorige week uit kom ben ik zeeeeer tevreden. FF omschakelen van sprint-/krachttraining naar duurwerk. :)
Lekkere training toch bro! Dacht dat je gister zei dat je geen tijd had :p

Dank je. Ik probeer iedere dag tijd vrij te maken om toch wat te kunnen doen.:)
 
Boven de 50km per week :eek: I kill for 10 a week. ;)
 
Boven de 50km per week :eek: I kill for 10 a week. ;)

Haha. Ik moet het deze week ook nog maar zien te redden. Vandaag ga ik voor 5km. Het was een druk weekje.:)
 
Leeft Dumba nog?

Ja hoor. Ik wel. De Dumba op mn avatar helaas niet meer.

Vandaag een mini duathlon gedaan (ik heb eindelijk weer een fiets die het doet zonder slag in mn voorwiel en een band die iedere dag langzaam leeg loopt:o) 12km fietsen en 4km lopen.

Morgen heb ik wat meer tijd om krachttraining te gaan doen. Ik kom deze week denk ik net niet aan de 50km looptraining, maar het is niet iedere week feest. Fijn weekend.:)
 
zozozozo goed bezig hoor met al die loopjes:)
 
lekker hoor! heb je trouwens geen wielrenfiets ofzo?niks voor jou?
 
zozozozo goed bezig hoor met al die loopjes:)

Ja. Thanx.:)

lekker hoor! heb je trouwens geen wielrenfiets ofzo?niks voor jou?

Die beschrijving was mn wielrenfiets.;):o Ik heb nu een sportfiets. Thanks.

Vandaag wat medleys gedaan. Ik had geen zin om vandaag buiten te trainen, omdat ik me wat grieperig voel. Zere keel. Ik ga later nog wel even wandelen, maar in een rustig tempo 6km/u.

1. Db BP 8x15/fly 8x15/wallcrunch 15x/kneeraise 15x/crunch 15x/Conc.curl 5x15/plate side raise 8x5/discus 3x5

2. Kogelstoot BP 3x30/crunch 15x/side crunch 15x/ballistic BP 3x30/wallcrunch 15x/hammercurl 5x15

3.Tri-dips 15x/2 h extensions 8x15/crunch 15x/kneeraise 15x/CGBP 15x30

4. 1 h plate front raise 8x5/kneeraise 20x/kogelstoot BP 6x30/nosebreaker 6x30/crunch 15x

5. CG upr.row 8x30/kuitheffen 15x30/trippling 20x30/GM 8x30/joggen met 30kg in de nek 30 sec/schaatspas 16x30/ wallcrunch met de laatste 5 reps piekcontractie 25x

Lekker zondagtraininkje. Denk dat ik een half uurtje ff ga wandelen of wat langer, maar deze is puur voor mezelf.;):)
 
Netjes man nog steeds flinke trainingen
 
Mooie krachttraining en die verdomde looptraining weer van je. Ik voel mijn knie niet meer en ik moet echt thuisblijven om niet te gaan lopen. Pfff dit is zwaar, helemaal met jou logs. ;)
 
Nice die zondag training brah! Hoop dat de grieperigheid niet verder doorzet
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven