Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vandaag een sprinttraining gedaan en een schakelloop van 20 minuten. Tegen de wind in gesprint en man, man, wat was het koud.

Kniehefsprint
Hakkebilsprint
Tripplingsprint
Kniehefsprint
Achteruitsprint

Pec dec 10x
Staande BP 10x
Sprintercurl 20x
Upright row 10x
Side raise 10x

Schakelloop met daarin snelwandelen, tempolopen, joggen, wandelen en steigerungs. Voor de wind eitje, tegen wind...pfffff.

Bijna alle veldsporten zijn afgelast in de kop van Noord Holland. En een of andere mafkees gaat de baan op. :p
 
Bijna alle veldsporten zijn afgelast in de kop van Noord Holland. En een of andere mafkees gaat de baan op. :p

Haha. het wordt gelukkig weer wat beter.

De nieuwe doelen ff doornemen en de trainingen.

BOR 80kg
Powerclean 72,5
Pushpress 72,5
DB row 77,5
DB kickback 37,5
DB pull-over 42,5
CG upright row 75
1 hand Rolling Thunder 57
Neckpress 70
2 handen pichblock 42

De looptrainingen gaan goed en ik ben van plan de afstanden wat te vergroten i.v.m. die mini-wedstrijdjes van 2,5km die v.a. 8 mei van start gaan. Wil er iig 2 gaan doen.
 
Als ik jouw schema ziet moet ik altijd ff goed nadenken, termen als Rolling thunder en 2 handen pichblock zie ik niet veel op dbb. Mooie trainingen alsnog :)

Fijn paasweekend!
 
Als ik jouw schema ziet moet ik altijd ff goed nadenken, termen als Rolling thunder en 2 handen pichblock zie ik niet veel op dbb. Mooie trainingen alsnog :)

Fijn paasweekend!
Thanks.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Happy World Rat Day.:) 4 april Wereld Ratten Dag.
 
8 van de 10 doelen behaald en zit nu midden in mn eigen verhuizing, dus v.a. morgen ga ik de rest doen.
DB row 80 en DB pull-over 42,5 nog te doen.

Verder veel sprintwerk gedaan en ik focus me nu op de 1-5km, omdat 25 mei een 2,5km loop op het program staat. Weinig tijd gehad om te loggen; ik hoop dat dat v.a. morgen ook weer wat beter gaat. Greetzz & have a nice Sunday.:)
 
Hoe staat jet met je verhuizing? Alles al over?
Zag nog ergens een wandeling langskomen met je Rat. En hier is je rat online hahaha
 
succes met de verhuizing kerel!

cheers
 
verhuizen D - weg uit je mooie omgeving - how come
 
Succes kerel
 
Hoe staat jet met je verhuizing? Alles al over?
Zag nog ergens een wandeling langskomen met je Rat. En hier is je rat online hahaha

Haha. Ik typ mn berichten ook nooit zelf hoor; daar heb ik Pumba voor.:)

succes met de verhuizing kerel!

cheers

verhuizen D - weg uit je mooie omgeving - how come


Bedankt mannen. Verhuizen is gelukt. Het was ook maar 8 meter verder.:)

Deze week zonder schema wat getraind. Vanmiddag een 15km wandeling op het programma. Volgende week aan mn nieuwe schema beginnen.
 
Wel mooi dat Ziggo je IP-adres heeft mee verhuisd. Bevalt je nieuw stek?
 
8 meter verder , D waar begin je aan man - ze is zeker lekkah he
 
8 meter verder , D waar begin je aan man - ze is zeker lekkah he ��

Heb wel sinds 2 weken een vriendin, maar ga echt niet samenwonen.
Het is weer wat groter.

Vandaag joggen/wandelen gedaan 20 minuten en wat conditie/fitnesstraining.

MP 5x40/twist 10x40/staand kuitheffen 10x40/Axle kogelstoot BP 5x21/wallcrunch 20x

Klokov press 5x30/front shrugs 20x30/ziitend kuitheffen 20x30/boxerstwist 20x2/side raise 20x2

Joggen met 20kg 20sec./GM 10x20/staand kuitheffen 12x20/crunch 20x/Axle nosebreaker 8x21

High pull 3x50/powerclean 3x50/MP 3x50/CG upright row 3x50/Front shrug 10x50

Sprinttrainingen
Hakkebilsprint
Tripplingsprint
Kniehefsprint
Snelwandelsprint
Achterwaart snelwandelen 10.8km/u PR
 
Leuk een vriendinnetje. Whoohoe.
 
Nette training vandaag! Moet fijn voor je zijn dat het eindelijker mooier weer wordt :D

btw pics in pm?
 
Leuk een vriendinnetje. Whoohoe.

Haha. Per ongeluk hoor; kwam haar toevallig tegen.

Nette training vandaag! Moet fijn voor je zijn dat het eindelijker mooier weer wordt :D

btw pics in pm?

Thanks Sky. Nog geen foto's gemaakt. Wel van mn kleine schatje.[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Lichte sprinttraining gedaan met daarin

Hakkebillen 30x
Trippling 20x
Tripplingsprint
Achterwaartse starts 3x
Steigerung
Side raise 10x
front raise 10x
boxerstwist 20x
Upr. row 10x

V.a. maandag begin ik aan mn nieuwe schema. Had dat ff een weekje uitgesteld, hoewel het meeste wat ikgedaan heb wel in de richting van dat schema komt.
 
Tuurlijk Dumba, tuurlijk :engel:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven