Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie lijstje man
 
zo dat zijn de betere trainingen weer kerel
 
Kijk de dumbbells komen erbij. Top lijstje weer Dumba.

Thanks Ron.

lichte gewichten , maar een wel een hoop werk

Ja, weer ff licht beginnen.

Nette training weer om te starten met gewichten :) Verwacht dat bij jou wel weer snel omhoog gaat

Thanks Sky.

Mooie lijstje man

Bedankt Hendrie.

zo dat zijn de betere trainingen weer kerel

Bedankt Bart.

Ik heb het ff rustig aan gedaan de afgelopen dagen, omdat ik toch wat spierpijn had van het vele lopen.

V.a. maandag begin ik met mn nieuwe schema en hoop van daar uit weer op wedstrijdniveau te komen.
 
Zo, mn eerste week met mn nieuwe schema zit er op. Het was flink afzien, maar de resultaten waren erg goed. Ik zal wat highlights delen.

Achteruitloopsprint in de sneeuw. 13,4km/u SneeuwPR.:)
Achteruitsprint 15 seconden: 60 meter=14,4km/u PR

Medley
CG Upright row 3x40/joggen met 40kg: 25 sec./twist 10x40/klokov press 3x40/staand kuitheffen 10x40/wallcrunch 30x/Axle kogelstoot BP 5x31/crunch 25x

Het gaat goed vooruit met mn nieuwe trainingsmethodiek. De 10 minuten wals.:D Zelf bedacht en het is een zwaar schema.
 
Good stuff goed om te horen dat je lekker bezig. Bent
 
Je zoekt de weg omhoog dus. Die hartzaken dus ruim achter je gelaten. En nu knallen als een malle.
 
Sneeuwpr, kan alleen in jou log D
Viel het een beetje weer met gewichten trainen
 
Mooi dat 1ste week ok ging :) afzien is altijd goed :D
 
Is achteruitloop sprinten niet erg blessure gevoelig? Wat is de meerwaarde dat je dit risico neemt?
 
Weer gestopt? xD
 
Good stuff goed om te horen dat je lekker bezig. Bent

Bedankt Hendrie.

Je zoekt de weg omhoog dus. Die hartzaken dus ruim achter je gelaten. En nu knallen als een malle.

Ja, zeker Ron.

Sneeuwpr, kan alleen in jou log D
Viel het een beetje weer met gewichten trainen

Haha, Ja het gaat wel aardig. Verw8 binnenkort weer 60-80kg te pressen.

Mooi dat 1ste week ok ging :) afzien is altijd goed :D

Ja, het is een heftig schema.

Is achteruitloop sprinten niet erg blessure gevoelig? Wat is de meerwaarde dat je dit risico neemt?

Er is een heus NK van en ik verw8 niet dat er veel zullen zijn die 15+km/u halen. Overigens nog niet voor dit jaar.

Weer gestopt? xD

Haha. Nee, zeker niet. Ik log niet zoveel meer. Ik train 7 dagen per week.

Vandaag
Tripplingsprint
Snelwandelsprint 22,74km/u
Kniehefsprint
Shrugrolls 2x10
Side raise 10x
Boxerstwist 20x
Pec dec 10x
Standing fly 2x10

Joggen met 46kg 15 sec./twist 10x46/klokov press 3x46/staand kuitheffen 10x46/Axle kogelstoot BP 5x31/crunch 20x/knneeraise 15x/wallcrunch 15x

Plate side raise 10x3/plate front raise 10x/sprintercurl 12x7,5/crunch 20x/kneeraise 15x

Snelwandelen 20 min.

Schakelloop 20 min.
 
Ben je al een baist?

Haha. Wat is een beest? Ik ben nog niet gemuteerd tot een ratje, maar dat is vast niet wat je bedoelt.

Voor een snelwandelaar ben ik een beest. De meesten wegen met mijn lengte rond de 65-75kg en ik weeg 100kg bij 188cm. Ik ben behoorlijk groot; denk dat dat de beste omschrijving is.

Heerlijk getraind vandaag.

Tripplingsprint 3x
2x tempoloop vooruit
1x tempoloop achteruit 15,36km/u dik PRRR. Ik wil wel eens zien of er atleten zijn die het sneller kunnen.:)
Trippling 10x/hakkebillen 10x/knieheffen 10x
Boxerstwist 20x
Sideraise 10x
Frontraise met 2 handen tegelijk 10x
kruiselingse frontraise 10x
Staande BP 10x
Pec dec10x
Staande fly 10x
upright row 10x
Achterwaartse SW

1 hand Rolling Thunder row 5x17/1 hand Rolling Thunder shrugs 5x17/wallcrunch 20x/Axle kogelstoot BP 5x27/crunch 20x/plate sideraise 10x3/plate front raise 10x3

DB upr. row 8x7,5/db shrugs 20x7,5/CG BB row 5x40/CG upr. row 3x40/joggen met 40kg: 15 sec./twist 10x40/kneeraise 15x/Axle kogelstoot BP 5x27/wallcrunch 20x/Axle nosebreaker 5x27/crunch 15x

Powerclean 2x40/MP 5x40/twist 10x40/joggen met 40kg: 20 sec./staand kuithefen 10x40/wallcrunch 25x/Axle ballistic BP 5x27/crunch 15x

Axle kogelstoot BP 5x47/crunch 15x/kneeraise 15x/sidecrunch 10x/wallcrunch 15x

Twist 20x20/klokov press 12x20/twist 12x20/staand kuitheffen 12x20/triplling 10x20/GM 6x20
 
Lekker lijstje weer. Moet altijd goed lezen wat er nou allemaal staat. En gefeliciteerd met je PR.
 
zo nog 100 kg kerel en zo atletisch trainen, netjes!

nooit geweten dat achteruit sprinten een sport was, zo leer je nog eens wat hier:)
 
het is weer erg veel van alles
is er nog sprake van opbouw van weights gezien de oefeningen
 
Lekker lijstje weer. Moet altijd goed lezen wat er nou allemaal staat. En gefeliciteerd met je PR.

Haha. Thanks Ron.


Merci Hendrie.

zo nog 100 kg kerel en zo atletisch trainen, netjes!

nooit geweten dat achteruit sprinten een sport was, zo leer je nog eens wat hier:)

Haha. Ik wist het ook nog niet zo lang. Ik heb overigens weinig kans om te vallen omdat ik een platvoet ben.

het is weer erg veel van alles
is er nog sprake van opbouw van weights gezien de oefeningen

Ik denk dat dit het wat duidelijker maakt. Ik stel mezelf iedere 4-weekse periode 10 onderdelen ten doel om te behalen. En dit dan weer verhogen.

Deze periode zijn dat:
Axle kogelstoot BP 50+ v
Axle BP 60+ v
BB row 60+ v
Powerclean 60+ v
MP 50+ -
Klokov press 45+ -
Staande horizontale BP :eek: 25+ -
Db row 60+ v
Db kickback 25+ v
Push press 60+ v

v=gehaald
x=niet gehaald
-=nog niet geprobeerd

Rustig aan begonnen en haalbare doelen gesteld.

BB row 3x60/powerclean 1x60/Push press 2x60/frontshrug 8x60/Axle kogelstoot BP 3x51/wallcrunch 20x/sidecrunch 10x/

Sprintercurl 12x7,5/2 dbs extension 6x7,5/zottmann curl 6x7,5/db shrug 15x7,5/crunch 15x/kneeraise 15x/wallcrunch 15x

Axle BP 3x61/crunch 15x/wallcrunch 15x/Rolling Thunder shrug 8x17

Axle kogelstoot bp 5x27/wallcrunch 20x/kneeraise 20x/crunch 10xBW+27/1 hand RT shrug 10x17/

DB row 3x62,5/wallcrunch 20x/Axle ballistic BP 5x27/crunch 15x

DB kickback 3x27,5/wallcrunch 15x/CG Axle BP 10x27/crunch 15x

Verder veel loopwerk verricht en PRs gehaald, maar daar kom ik nog op terug.:)
 
al om al wel redelijk wat krachtig werk verricht Marco.
 
dat zijn mooie doelen - ik denk dat de mp wel bij jou snel omhoog gaat
 
Sterke doelen en heel wat werk te doen. Maar volgens mij zet je je tanden erin hahaha.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven