Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ik ook:D
 
Bruut, succes Dumba :thumbup:

Ik ben zeer benieuwd. ;)


Netjes Dumba, succes!

Thanks
LogDL 2x120 en 2x140 met 1 hand en het staat superberoerd op film, omdat ik alleen was, maar deze komt vanavond in mijn log. Ik denk met het heen en weer lopen naar de camera dat het totaal toch wel 10 sec. actie is. Supermakkelijke lifts.;):D:rolleyes:

Heupjumps 2x4
Froggyjumps over 60cm touw 4x

Ik ga zo buiten nog 'echt' trainen. De 2x140 is overigens een PR, want het was 2x130kg
 
i love froggyjumps
goed bezig hier
 
Het filmpje is mislukt, maar ik heb wel 2 foto's kunnen downloaden.
Invalid file werd aangegeven.
Maar bij deze 2x140kg log DL 1 handed met 6 vingers in mijn neus.:)
Misschien later in de week nog trainen. Dumbi zat overigens op mijn schouder bij de lifts.
Buiten nog 3km wandelen/joggen/snelwandelen gedaan.






Hakkebillen en hupsen heb ik ook nog gedaan, maar dat is minder fotogeniek.;):D

Dumbi is op de 1e foto te zien zie ik nu.:)

DSCF3001.jpg


DSCF3002.jpg


DSCF2982.jpg
 
Nice dumba :eek: Jammer van het filmpje..
Kan je hem niet uploaden of bestand fout, anders kan je hem wel naar mij mailen, zet ik hem wel op mijn youtube account.
 
Nice dumba :eek: Jammer van het filmpje..
Kan je hem niet uploaden of bestand fout, anders kan je hem wel naar mij mailen, zet ik hem wel op mijn youtube account.

Thanks Ronnie. Ik ga het nog ff zelf uitvissen hoe het zit, maar lijkt op een te groot bestand o.i.d.
160kg was overigens ook wel gelukt, maar ik had geen zin meer.:o
Zal de leeftijd wel zijn.;)
 
Mooi dat je nog altijd zo ijverig bezig bent met de sport Dumba, mijn complimenten! :thumbup:

Prettig aardige lifts man!
 
nice lifts! nice ruimte ook! grappig dat je al je startnummers bewaard!:D
 
Mooi dat je nog altijd zo ijverig bezig bent met de sport Dumba, mijn complimenten! :thumbup:

Prettig aardige lifts man!

Thanks. The oldtimer komt naar Belgie over een paar maanden.:)

nice lifts! nice ruimte ook! grappig dat je al je startnummers bewaard!:D

Bedankt Bas. Ik heb een beetje last van geheugenverlies en heb alle startnummers, medailles en bekers vlak bij elkaar.
Wou je nog een keertje samen trainen als je in Enkhuizen bent???:)
 
Thanks. The oldtimer komt naar Belgie over een paar maanden.:)



Bedankt Bas. Ik heb een beetje last van geheugenverlies en heb alle startnummers, medailles en bekers vlak bij elkaar.
Wou je nog een keertje samen trainen als je in Enkhuizen bent???:)

Lijkt me een prima idee! We zouden gister gaan, maar dat is uiteindelijk niet door gegaan ivm het weer enzo. Dus ik denk dat mn ouders snel een nieuwe datum prikken.
 
Lijkt me een prima idee! We zouden gister gaan, maar dat is uiteindelijk niet door gegaan ivm het weer enzo. Dus ik denk dat mn ouders snel een nieuwe datum prikken.

Lijkt mij ook een prima idee. Liefst een zaterdag of zondag.
Misschien de rocklift doen. 22,60 of 65kg. Je mag kiezen.:D
 
mooie foto-shoot
 
Sterke grip heb je wel, 140kg met een hand doe ik je niet na.
Maar noem je dat nou een log deadlift? Dat is toch geen log?
 
Ziet er sterk uit maar dit is idd gewoon een 1 hand deadlift volgens mij :) Vind je het trouwens niet prettiger om de bar een kwartslag te draaien? Volgens mij kun je zo nooit helemaal locken zonder dat je je leuter in de prak helpt.
 
mooie foto-shoot

Thanks Ove. Er komt nog wel meer bij alleen de filmpjes lukken nog niet.:(

Sterke grip heb je wel, 140kg met een hand doe ik je niet na.
Maar noem je dat nou een log deadlift? Dat is toch geen log?

Thanks Mark. Ik denk zelf dat 170-180kg er ook wel inzit, maar dan komt het verhaal van de rug weer boven.Vroeger noemden we zo'n ding de ronde stang en ideaal om loglifting te kopieren, maar het is geen echt log: dat klopt.;):D

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Ziet er sterk uit maar dit is idd gewoon een 1 hand deadlift volgens mij :) Vind je het trouwens niet prettiger om de bar een kwartslag te draaien? Volgens mij kun je zo nooit helemaal locken zonder dat je je leuter in de prak helpt.

Ha ha. Als ik nog sneller ga liften dan wordt het pijnlijk idd.:)
 
Wel, ik snapte er niets van wat je soms allemaal postte, maar door die foto's begin ik er al een
beter idee van te krijgen :p Good work !
 
Wel, ik snapte er niets van wat je soms allemaal postte, maar door die foto's begin ik er al een
beter idee van te krijgen :p Good work !

Bedankt Rob. Ik zal de komende tijd proberen meer foto's en hopelijk ook wat filmpjes te posten. Ik ben ook wel tevreden dat ik toch wat groter ben geworden vergeleken met die foto van de laadrace.

Ik heb een circuitje bedacht van 50m met daarin sprint, hoogspringen, verspringen en hinkstapsprong. Wordt vast leuk en focking zwaar.:o:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven