mouss
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.366
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien heb je er het al over gehad.. Maar geen echte wedstrijdambities?
De aandacht die ik in het dagelijks leven krijg als soort van real life gratis kermis attractie is voor mij genoeg voldoening en bevestiging wat dat betreft.Wat een zeur toch uiteindelijk ook@HillR liep een beetje met haar ziel onder de armen door de gym te zwalkenDie had er echt geen puf voor en geen zin meer in
Elke 10 minuten, wat moet je nog? Ben je al klaar?
![]()

Zo leeg als de gym gisteren was is echt mega lang geledenDat mag wel vaker zo! Heerlijke training gehad, @HillR liep een beetje met haar ziel onder de armen door de gym te zwalken
Die had er echt geen puf voor en geen zin meer in
Elke 10 minuten, wat moet je nog? Ben je al klaar?
Plate loaded lat pulldown
20x40
10x80
08x120
08x160
08x200
08x220
08x120 slowly and burn
Seated Rows
10x50
10x60
10x70
10x80
10x90 extra slow
Overhead Triceps Rope
10x40
10x50
10x60
10x70 damn heavy
Face pulls
10x50
10x60
10x70
10x80 pfff haha
Ab Rope Crunch
10x40
10x60
10x70
10x70
Standing Lat Pully Straight Arms
10x25
10x30
10x30
Seated Dip Machine
10x60
10x80
10x80
10x80
BB Shrugs
10x60
10x100
10x140 pfff
Plate loaded Rows
10x40
10x80
10x120
Aaand done!
Vandaag nog even een superdude training, omdat morgen shinen op Emporium. Dus max pompwerk op de delts, arms en chestEn dan zal het morgen wel zo'n 20-30k stappen/danspasjes worden, dus een mooi dagje cardio. Wel dikke vette hitte, dus dat wordt goed hydrateren
Natuurlijk sluiten we ook deze training weer af met een foto
![]()

.Gym in het centrum was ook al zo rustig........mag wat mij betreft echt vaker.
Morgen Emporium zullen ze bij de EHBO wel genoeg te doen hebben denk ik met die voorspelde hitte.
Have fun in ieder geval!

Haha, hier leest ze mee natuurlijk...
Haha, hier leest ze mee natuurlijk...
Gelukkig kan je in PB rechtuit zijn, wink wink, nudge nudge

Plots zie ik jou wel in een legging

Cute 
Echt niet normaal die rug!!
Niet normaal hoe zwaar je die pulldowns doet..ik strandde gister al op 120kg![]()
Het is zo iets toch?Ik heb echt heel lang op 180-200 gezeten, nu eindelijk de 220 ook met een redelijke uitvoering nog. Maar na 240 houdt het qua gewicht wel op voor dat apparaat.. Dan moet ik toch iets nieuws gaan bedenken of vragen of ze 25kg plates willen aanschaffen in de gym.

Het is zo iets toch?
![]()
Er passen niet meer schijven op zeker? Wij hebben gelukkig wel 25kg schijven..niet dat ik die vaak nodig heb..![]()

Het wordt inderdaad vaker aan me gevraagd, maar met foto's kun je die zo schieten dat het in je eigen ogen deel waardig is. Er is nog zoveel dat verbetering behoeft aan mijn fysiek en ik ben ook de jongste niet meer. Wellicht als ik vroeger was begonnen met dedicated sporten, dat ik er anders in had gestaan. Maar als ik mezelf vergelijk met sommige die ik on stage zie, dan ben ik daar gewoon nog lang niet en wellicht ga ik daar in mijn eigen ogen ook wel nooit komen. Daarbij komt de lange prep die echt het uiterste van je vraagt en funest is voor je gezondheid. Tel daar bovenop nog de vleeskeuring, waarbij een ander een oordeel over jou velt. Dat alles bij elkaar zorgt ervoor dat ik inderdaad geen wedstrijd aspiraties hebDe aandacht die ik in het dagelijks leven krijg als soort van real life gratis kermis attractie is voor mij genoeg voldoening en bevestiging wat dat betreft.

Misschien ben je ook gewoon te kritisch over je eigen lichaam waardoor je voortdurend verbeteringspunten ziet. Het is ook zo dat het niveau tijdens wedstrijden, zelfs op lager niveau, best wel hoog is. Anabolen en groeihormoon zijn nu eenmaal gemakkelijk te verkrijgen en ik vermoed dat veel wedstrijdatleten enorm veel geld spenderen aan deze middelen. Hetgeen belachelijk is, want vaak is het prijzengeld verwaarloosbaar. De vleeskeuring hoort er natuurlijk bij, wanneer je dat niet ziet zitten dan worden wedstrijden moeilijk. Alhoewel dat tijdens deze forumcontest ook wel een beetje het geval is![]()
Misschien ben je ook gewoon te kritisch over je eigen lichaam waardoor je voortdurend verbeteringspunten ziet. Het is ook zo dat het niveau tijdens wedstrijden, zelfs op lager niveau, best wel hoog is. Anabolen en groeihormoon zijn nu eenmaal gemakkelijk te verkrijgen en ik vermoed dat veel wedstrijdatleten enorm veel geld spenderen aan deze middelen. Hetgeen belachelijk is, want vaak is het prijzengeld verwaarloosbaar. De vleeskeuring hoort er natuurlijk bij, wanneer je dat niet ziet zitten dan worden wedstrijden moeilijk. Alhoewel dat tijdens deze forumcontest ook wel een beetje het geval is![]()