XXL Nutrition

Contest Log Pun intended

Misschien heb je er het al over gehad.. Maar geen echte wedstrijdambities?

• Topic Starter Topic Starter
Zieke rug heb je daar man! Gaat lekker zo.

Thanks ouwe :thumbs:

Misschien heb je er het al over gehad.. Maar geen echte wedstrijdambities?

Het wordt inderdaad vaker aan me gevraagd, maar met foto's kun je die zo schieten dat het in je eigen ogen deel waardig is. Er is nog zoveel dat verbetering behoeft aan mijn fysiek en ik ben ook de jongste niet meer. Wellicht als ik vroeger was begonnen met dedicated sporten, dat ik er anders in had gestaan. Maar als ik mezelf vergelijk met sommige die ik on stage zie, dan ben ik daar gewoon nog lang niet en wellicht ga ik daar in mijn eigen ogen ook wel nooit komen. Daarbij komt de lange prep die echt het uiterste van je vraagt en funest is voor je gezondheid. Tel daar bovenop nog de vleeskeuring, waarbij een ander een oordeel over jou velt. Dat alles bij elkaar zorgt ervoor dat ik inderdaad geen wedstrijd aspiraties heb :) De aandacht die ik in het dagelijks leven krijg als soort van real life gratis kermis attractie is voor mij genoeg voldoening en bevestiging wat dat betreft.

Zo leeg als de gym gisteren was is echt mega lang geleden :heart: Dat mag wel vaker zo! Heerlijke training gehad, @HillR liep een beetje met haar ziel onder de armen door de gym te zwalken :D Die had er echt geen puf voor en geen zin meer in :roflol: Elke 10 minuten, wat moet je nog? Ben je al klaar? :haha:

Plate loaded lat pulldown
20x40
10x80
08x120
08x160
08x200
08x220
08x120 slowly and burn

Seated Rows
10x50
10x60
10x70
10x80
10x90 extra slow

Overhead Triceps Rope
10x40
10x50
10x60
10x70 damn heavy

Face pulls
10x50
10x60
10x70
10x80 pfff haha

Ab Rope Crunch
10x40
10x60
10x70
10x70

Standing Lat Pully Straight Arms
10x25
10x30
10x30

Seated Dip Machine
10x60
10x80
10x80
10x80

BB Shrugs
10x60
10x100
10x140 pfff

Plate loaded Rows
10x40
10x80
10x120

Aaand done! :engel:

Vandaag nog even een superdude training, omdat morgen shinen op Emporium. Dus max pompwerk op de delts, arms en chest :haha: En dan zal het morgen wel zo'n 20-30k stappen/danspasjes worden, dus een mooi dagje cardio. Wel dikke vette hitte, dus dat wordt goed hydrateren :zuip:

Natuurlijk sluiten we ook deze training weer af met een foto :wave:

h048k2y0.png

Gym in het centrum was ook al zo rustig........mag wat mij betreft echt vaker.

Morgen Emporium zullen ze bij de EHBO wel genoeg te doen hebben denk ik met die voorspelde hitte :eek::eek:.
Have fun in ieder geval!

Gym in het centrum was ook al zo rustig........mag wat mij betreft echt vaker.

Morgen Emporium zullen ze bij de EHBO wel genoeg te doen hebben denk ik met die voorspelde hitte :eek::eek:.
Have fun in ieder geval!

Ja gelukkig treffen ze genoeg maatregelen, dus zal wel loslopen op een enkeling na die zichzelf niet overeind kan houden :p

Echt niet normaal die rug!!

Niet normaal hoe zwaar je die pulldowns doet..ik strandde gister al op 120kg:eek!:

• Like
Waarderingen: Vonk
Echt niet normaal die rug!!

Niet normaal hoe zwaar je die pulldowns doet..ik strandde gister al op 120kg:eek!:

Ik heb echt heel lang op 180-200 gezeten, nu eindelijk de 220 ook met een redelijke uitvoering nog. Maar na 240 houdt het qua gewicht wel op voor dat apparaat.. Dan moet ik toch iets nieuws gaan bedenken of vragen of ze 25kg plates willen aanschaffen in de gym.

Ik heb echt heel lang op 180-200 gezeten, nu eindelijk de 220 ook met een redelijke uitvoering nog. Maar na 240 houdt het qua gewicht wel op voor dat apparaat.. Dan moet ik toch iets nieuws gaan bedenken of vragen of ze 25kg plates willen aanschaffen in de gym.
Het is zo iets toch?

images?q=tbn:ANd9GcRhrSTaG2NlTL11XMXCkN92MRvgQegXhB-kqyPBprFUS6dwzkbj.jpg

Er passen niet meer schijven op zeker? Wij hebben gelukkig wel 25kg schijven..niet dat ik die vaak nodig heb..:o

Het is zo iets toch?

images?q=tbn:ANd9GcRhrSTaG2NlTL11XMXCkN92MRvgQegXhB-kqyPBprFUS6dwzkbj.jpg

Er passen niet meer schijven op zeker? Wij hebben gelukkig wel 25kg schijven..niet dat ik die vaak nodig heb..:o

Klopt die van Matrix idd! Nee er passen niet meer dan 6x20kg schijven op per kant, maar zover ben ik nog niet dus lekker belangrijk. Tegen die tijd maar zien, misschien kom ik er wel nooit :roflol:

Het wordt inderdaad vaker aan me gevraagd, maar met foto's kun je die zo schieten dat het in je eigen ogen deel waardig is. Er is nog zoveel dat verbetering behoeft aan mijn fysiek en ik ben ook de jongste niet meer. Wellicht als ik vroeger was begonnen met dedicated sporten, dat ik er anders in had gestaan. Maar als ik mezelf vergelijk met sommige die ik on stage zie, dan ben ik daar gewoon nog lang niet en wellicht ga ik daar in mijn eigen ogen ook wel nooit komen. Daarbij komt de lange prep die echt het uiterste van je vraagt en funest is voor je gezondheid. Tel daar bovenop nog de vleeskeuring, waarbij een ander een oordeel over jou velt. Dat alles bij elkaar zorgt ervoor dat ik inderdaad geen wedstrijd aspiraties heb :) De aandacht die ik in het dagelijks leven krijg als soort van real life gratis kermis attractie is voor mij genoeg voldoening en bevestiging wat dat betreft.

Misschien ben je ook gewoon te kritisch over je eigen lichaam waardoor je voortdurend verbeteringspunten ziet. Het is ook zo dat het niveau tijdens wedstrijden, zelfs op lager niveau, best wel hoog is. Anabolen en groeihormoon zijn nu eenmaal gemakkelijk te verkrijgen en ik vermoed dat veel wedstrijdatleten enorm veel geld spenderen aan deze middelen. Hetgeen belachelijk is, want vaak is het prijzengeld verwaarloosbaar. De vleeskeuring hoort er natuurlijk bij, wanneer je dat niet ziet zitten dan worden wedstrijden moeilijk. Alhoewel dat tijdens deze forumcontest ook wel een beetje het geval is :)

Misschien ben je ook gewoon te kritisch over je eigen lichaam waardoor je voortdurend verbeteringspunten ziet. Het is ook zo dat het niveau tijdens wedstrijden, zelfs op lager niveau, best wel hoog is. Anabolen en groeihormoon zijn nu eenmaal gemakkelijk te verkrijgen en ik vermoed dat veel wedstrijdatleten enorm veel geld spenderen aan deze middelen. Hetgeen belachelijk is, want vaak is het prijzengeld verwaarloosbaar. De vleeskeuring hoort er natuurlijk bij, wanneer je dat niet ziet zitten dan worden wedstrijden moeilijk. Alhoewel dat tijdens deze forumcontest ook wel een beetje het geval is :)

Ja dat klopt en een heel valide punt! Denk ook dat het dan ook niet meer rationeel te rechtvaardigen valt voor mij en ik het echt doe voor mezelf. Hier op DBB meedoen is toch anders, iedereen kent je hier toch enigszins persoonlijk en daardoor zit er toch een persoonlijk tintje aan de contest, wat het voor mij leuk maakt om eraan mee te doen, inclusief de extra motivatie die je erdoor krijgt.

Zieke Lat Pulldowns. Foto kan ik niet over oordelen, want je rug past niet op mijn beeldscherm. :laugh:
Ik kan helaas geen karma geven, want eerst 10 anderen blablabla...

• Like
Je rug is wel fucking insane :loveyou::1010:

• Like

Vooral over het puntje mbt kritisch zijn (onzeker?) over je shape ben ik het met je eens. Dit is vaak de grootste obstakel.
Prijzengeld wat is dat? Wedstrijden kosten alleen maar geld, daar doe je het niet voor. Niveau vind ik bij nbbf eigenlijk wel meevallen, zeker als ik het vergelijk met een bond zoals pca. Tja vleeskeuring, dat is het en dat weet je. Als je maar beseft dat dit je beste shape tot nu toe is dan valt dat wel mee..

Gisteren lekker kunnen trainen in Ede, mooie rustige gym daar tegenwoordig. Dat was jaren geleden wel anders, altijd ontzettend druk, maar konden dus lekker onze gang gaan :cool:

DB Chest press 15 incline
10x24
10x36
10x40
10x40

Cable Rope Curl
10x30
10x40
10x50
10x60

One Arm Cable Lateral Raise
10x15
10x20
10x25

Smith BB Shoulder Press
10x40
10x60
10x80
10x40

Seated Plate Loaded Chest Press
10x40
10x80
10x120
10x140
10x80

One Arm DB Hammer Curl
10x20
10x24
10x26
10x20

Cable Fly
10x15
10x20
10x25

Ik zeg mooie pomp training voor de ekte festival pomp :engel:

Vandaag dus Emporium :banana:

Nu nog lekker vol, morgen waarschijnlijk zo plat en depleted als een dubbeltje :D

Natuurlijk nog een foto om het af te sluiten :wave:

0f21bece-af26-4b1f-ad28-af156b835ee2-jpeg.jpg

Ik zou ook lachen als ik er zo uit zag!:D

Stevige workout weer. Lekker pompen:woot:

Heel veel plezier vandaag, lekker shinen daar!:rocker2::rocker2:

• Like
Terug
Naar boven