Goed het festivalweekend is weer mooi geweest voor de shredz

Maar vandaag weer back to business en weer de gym in. Gisteren goed mishandeld bij de fysio (zijkant bovenbenen - tractus iliotibialis). Deze teringpezen hebben het zwaar te verduren vanwege de zware beentrainingen. Die trekken vervolgens aan mijn aanhechtingen op het heupbot, wat er weer voor zorgt dat ik last krijg van mijn onderrug en laat daar nu net ook 2 jaar geleden de operatie aan de hernia hebben plaatsgevonden. Was toen overigens niet de oorzaak van de hernia, maar het is natuurlijk wel bloed irritant dat ik nu door weer zwaarder benen trainen weer chronisch last heb. De fysio heeft het met zijn ellebogen moeten behandelen omdat deze pezen zo ontzettend stug en hard zijn, zeker als er extra spanning op staat vanwege het zware benen trainen (met name hamstrings hebben hier invloed op). Hieronder in elk geval een plaatje van hetgeen ik bedoel (dat grote witte HOERENDING). Anyway, kennelijk heb je ze nodig omdat anders je knieën alle kanten op kunnen bewegen en je 0,0 stabiliteit in de benen overhoudt
Maar dus lekker 4 dagen rust gehad en lekker weinig gegeten, heel veel bier gedronken en heel wat horizontale cardio gedaan
Dus dat zorgt weer voor een beetje minder vet, zonder daar al te veel voor te hoeven doen

Life Is Good!
Vandaag toch weer benen en misschien wat schouders en abs, afhankelijk van de hitte en hoe het gaat met de pijntjes.