MuscleMeat

Contest Log Pun intended

Gisteren lekker kunnen trainen in Ede, mooie rustige gym daar tegenwoordig. Dat was jaren geleden wel anders, altijd ontzettend druk, maar konden dus lekker onze gang gaan :cool:

DB Chest press 15 incline
10x24
10x36
10x40
10x40

Cable Rope Curl
10x30
10x40
10x50
10x60

One Arm Cable Lateral Raise
10x15
10x20
10x25

Smith BB Shoulder Press
10x40
10x60
10x80
10x40

Seated Plate Loaded Chest Press
10x40
10x80
10x120
10x140
10x80

One Arm DB Hammer Curl
10x20
10x24
10x26
10x20

Cable Fly
10x15
10x20
10x25

Ik zeg mooie pomp training voor de ekte festival pomp :engel:

Vandaag dus Emporium :banana:

Nu nog lekker vol, morgen waarschijnlijk zo plat en depleted als een dubbeltje :D

Natuurlijk nog een foto om het af te sluiten :wave:

0f21bece-af26-4b1f-ad28-af156b835ee2-jpeg.jpg

Gruwelijk mooi weer ervoor!
Ik heb er ook een keer gestaan met hoosbuien... Dat was minder grappig.

Heel veel plezier met @HillR en niet teveel aan de verboden snoepjes zitten vandaag (grapje :p)

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Sjongejonge.. gaan we nu over paardenvlees beginnen ja? In mijn log? :dunno:

Dem proteins brah..

• Like
Ja weinig proteïnes vandaag man :roflol: Maar wel een uitermate geslaagde dag ondanks de hitte :cool: Veel bekijks en denk van de 30.000 man maar een enkeling die echt buff was.. is weleens anders geweest!

• Like
Een enkeling, maar t scheelde maar weinig geloof ik.. kun je denk ik beter aan@HillR vragen, mijn zelfbeeld is wat verstoord wat dat betreft :o

Ja weinig proteïnes vandaag man :roflol: Maar wel een uitermate geslaagde dag ondanks de hitte :cool: Veel bekijks en denk van de 30.000 man maar een enkeling die echt buff was.. is weleens anders geweest!
@bob k en zijn maat kwamen wel in de buurt denk ;)

Zowieso in de hardcore tent wel wat buffe gasten schat ik zo..

Relatable.
De laatste feestjes waar ik geweest ben leken ook steeds minder buffe gasten rond te lopen, zou ook kunnen dat naarmate je langer traint en zelf buffer wordt je perceptie wat verandert.

Een enkeling, maar t scheelde maar weinig geloof ik.. kun je denk ik beter aan@HillR vragen, mijn zelfbeeld is wat verstoord wat dat betreft :o

Very relatable :roflol:

Heb me toch ingeschreven :p veel succes nog verder kast :p

• Like
Terug
Naar boven