- Waardering
- 1.221
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee eerlijk gezegd niet, ik ben van de makkelijke kcals op zulke dagen. En dat is een luxe als je al zoveel brood etc., mag eten. Uiteraard gaan we de broekriem wel langzaam wat aantrekken, letterlijk en figuurlijk. Dus de kcal uit drinken zullen steeds minder worden.
Brood ben ik mee in de lengte en in de breedte gegroeidbrood!

Zieke training bro! Dat glibberen ken ik alles van momenteel...
Al m’n kleren drijfnat, lijkt soms net alsof ik in m’n broek gepist heb![]()
Lekker sexy, wellicht toch maar eens een witte legging kopen 
Duidelijk
Hoe laag ik ook zit, brood blijft er altijd in!

De triceps is de enige spier die zich niet goed op de foto laat zetten na een deftige training. Eigenlijk is dat ook wel een beetje zo met de Quads. Definitie verdwijnt en het enige dat rest is een homp vlees met als je geluk hebt wat aderen hier en daar.
Daarom alvast een triceps foto, koud (niet echt want het is hier 28 graden binnen) geschoten.
![]()
Haha, jij bent ook zo'n liftposeerder. Bij mij op het werk is het licht ook zo ontzettend goed in de lift, ik doe daar wel 10 keer per dag een dubbele biceps pose.

j/k

Gisteren Rug/Triceps was weer mooi warm natuurlijk
Seated Rows
10x40
10x60
10x90
10x80
10x70
10x60
Plate loaded lat pulldown
10x80
10x120
10x160
10x160
10x120
BB Shrugs
20x40
10x80
10x120
10x160
10x120
Overhead Triceps Rope
15x40
10x50
10x60
10x70
10x80 pfff heavy
Face Pulls
10x60
10x70
10x80
10x90 man man man
Standing Lat Pully
10x20
10x25
10x30
Triceps Rope Pushdown
10x40
10x60
10x70
10x60
Had graag nog wat meer gedaan, maar was echt compleet leeg. Aan de kcal kan het niet hebben gelegen gisteren, maar denk dat de warmte en het slechte slapen langzaam zijn tol begint te eisen. Hopelijk koelt het wat meer af de komende dagen. Ook die high volume en high weight leg days hakken er steeds harder in merk ik wel. Maar niet janken natuurlijk, nog maar 8 weekjes om te knallen.
Vanmorgen nuchter gewogen, zowaar op mijn zwaarst ooit zeker gezien het huidige VP een ontzettend fijn gevoel; 108,7kg
Daar hoort natuurlijk ook een koude foto bij
![]()

Buckle up..this gonna be good!Dit was het wel denk ik qua max gewicht, focus gaat nu vol op shredden de komende 8 weken. Geen dagen meer met 2L cola per dag. Dus dit weekend de voedingsschema's on point brengen, alle boodschappen in huis halen en @Scoobz0r zijn winkel leeg bestellen

Dat betekende dus vol goede moed richting de gym en met dito motivatie werden weer bergen aan plates en DB's verzet
En als kers op de appelmoes was het ook nog eens ontzettend rustig in de gym
Alle ingrediënten waren daar, om er een knaltraining van te maken.. En zo geschiedde..
PR!
Daarna in de kleedkamer natuurlijk weer 5 minuten moeten strijden om mijn tanktop uit te krijgen
Vervolgens nog meer bezweet waardoor ik mijn t-shirt niet meer aan kreeg
Jaaa de leven van de bodydildoer gaat niet over roosjes van tijd tot tijd
Immers weer extra cardio die we beiden goed kunnen gebruiken!