XXL Nutrition

Contest Log Pun intended

Maar hier is waar ik het uiteindelijk allemaal voor doe, de pomp, de strepen, de aderen en het fucking voldane gevoel dat je hebt als je na de eerste oefening eigenlijk al bibberend op je bankje zit en toch door blijft gaan om alles eruit te halen wat erin zit. Ik vergelijk het altijd met de verzuring die een marathonloper na de eerste paar km ervaart en daar doorheen loopt om vervolgens in een soort trance te raken en boven jezelf uit te stijgen :cool:
Die trance herken ik wel een beetje als hardloper, maar tijdens de Marathon moet je, mits je echt voor de tijd en een PR gaat, toch buiten je comfort zone lopen en gefocust blijven. De wedstrijdadrenaline en het publiek zorgen er wel voor dat je boven je zelf uit kan stijgen en dat je zo veel beter kunt presteren dan op een training. Desalniettemin ging ik het vanaf de 30 wel goed voelen en vanaf de 35 echt dood (zeker omdat ik geen tempo wilde minderen en beneden de 2 uur 50 min. wilde lopen). Duursport is qua stukgaan trouwens lastig te vergelijken met krachtsport, maar verzuren en dedication heb je voor beide nodig.
Knap dat je uit jezelf die toewijding op kan brengen om het maximale uit jezelf te halen zonder dat er een klok tikt of dat je voor een wedstrijd traint.

Vandaag benen op het programma, dus hopelijk blijft het bewolkt en blijft iedereen thuis vandaag..! :wave:
Ik had vandaag ook benen, geen probleem toch; het is immers maandag-benchdag. Maar dat kan ook aan de paupergym liggen waar ik train, waar 80% geen benen traint. :roflol:

Gaat lekker man!

• Like
Waarderingen: Vonk
Die 'state of trance' herken ik nog wel van vroeger, werden altijd de beste trainingen.:heart:
Straf dieet btw bro, doe je niet aan rijst of pasta?

• Topic Starter Topic Starter
Goeie training opnieuw! Dat pashokje ziet er goed vol uit met die rug van je :D

Hopelijk speelt je onderrug niet teveel op...
Beetje vakantie en zon zal je deugd doen!

Ja ben er ook echt wel aan toe.. Volgens mij echt de MEEST geschreven, gezegde en gehoorde woorden van iemand die bijna op vakantie gaat :roflol:

@HillR heeft me gisteren met haar ellebogen gepijnigd en dat heeft wonderwel heel goed gewerkt. Ze mocht alleen rechts doen, omdat ik eerst de uitwerking wilde weten vandaag. Maar nu heb ik spijt dat ze links niet ook meteen gedaan heeft :o

Deze:
scotch-and-soda-phaidon-blue-gold-repair-licht-blauw-5664508-400x600.jpg

Ik heb hem nog steeds btw hoor
Weer zo een met gaten denk ik.

Nee deze hebben ze eerst kapot gemaakt en daarna weer gerepareerd :D

Altijd 1 die goed aansluit, dat kan een regular slim fit zijn, of een slim fit of een extra slim fit, als er maar genoeg elastaan in zit zodat hij mee rekt.

:p

Die trance herken ik wel een beetje als hardloper, maar tijdens de Marathon moet je, mits je echt voor de tijd en een PR gaat, toch buiten je comfort zone lopen en gefocust blijven. De wedstrijdadrenaline en het publiek zorgen er wel voor dat je boven je zelf uit kan stijgen en dat je zo veel beter kunt presteren dan op een training. Desalniettemin ging ik het vanaf de 30 wel goed voelen en vanaf de 35 echt dood (zeker omdat ik geen tempo wilde minderen en beneden de 2 uur 50 min. wilde lopen). Duursport is qua stukgaan trouwens lastig te vergelijken met krachtsport, maar verzuren en dedication heb je voor beide nodig.
Knap dat je uit jezelf die toewijding op kan brengen om het maximale uit jezelf te halen zonder dat er een klok tikt of dat je voor een wedstrijd traint.

Ik had vandaag ook benen, geen probleem toch; het is immers maandag-benchdag. Maar dat kan ook aan de paupergym liggen waar ik train, waar 80% geen benen traint. :roflol:

Haha ja maandag vermijd ik alles wat met chest te maken heeft.

Ik mag niet klagen, dus doe het tegenovergestelde; Gaat super idd! :cool:

Die 'state of trance' herken ik nog wel van vroeger, werden altijd de beste trainingen.:heart:
Straf dieet btw bro, doe je niet aan rijst of pasta?

Ja dat zijn echt de mooiste, gisteren ook echt wel goed stuk gegaan weer.. Dat je na sommige sets echt het idee hebt net je laatste adem uitgeblazen te hebben en het lampje elk moment uit kan gaan :roflol:

Soms rijst omdat ik het lekker vind, pasta alleen in salades. Verder vind ik aardappels lekkerder en alhoewel te verwaarlozen, de GI index van aardappels is iets gunstiger dan die van rijst en pasta. Dus dat rechtvaardigt mijn aardappel vreterijen een beetje voor mezelf. Daarnaast ben ik op brood in de lengte en in de breedte gegroeid, voeding is voor mij alleen vol te houden met genoeg variatie en dat kan met brood als geen ander! Bakjes rijst, vlees en groente word ik echt heel gauw zat en dan fl**ker ik het na dag 3 weg en ga ik naar McDonalds :o

Ja ben er ook echt wel aan toe.. Volgens mij echt de MEEST geschreven, gezegde en gehoorde woorden van iemand die bijna op vakantie gaat :roflol:

@HillR heeft me gisteren met haar ellebogen gepijnigd en dat heeft wonderwel heel goed gewerkt. Ze mocht alleen rechts doen, omdat ik eerst de uitwerking wilde weten vandaag. Maar nu heb ik spijt dat ze links niet ook meteen gedaan heeft :o

:heart: Doen we de andere kant vanavond toch? :kiss:

Ja dat zijn echt de mooiste, gisteren ook echt wel goed stuk gegaan weer.. Dat je na sommige sets echt het idee hebt net je laatste adem uitgeblazen te hebben en het lampje elk moment uit kan gaan :roflol:

Soms rijst omdat ik het lekker vind, pasta alleen in salades. Verder vind ik aardappels lekkerder en alhoewel te verwaarlozen, de GI index van aardappels is iets gunstiger dan die van rijst en pasta. Dus dat rechtvaardigt mijn aardappel vreterijen een beetje voor mezelf. Daarnaast ben ik op brood in de lengte en in de breedte gegroeid, voeding is voor mij alleen vol te houden met genoeg variatie en dat kan met brood als geen ander! Bakjes rijst, vlees en groente word ik echt heel gauw zat en dan fl**ker ik het na dag 3 weg en ga ik naar McDonalds :o

Been there done that.:D

Ah ok, helder!

• Like
jesus gvd wat een gewicht op die legpress, zijn bijna alle 20-ers of niet

• Like
Nice, nieuwe contest! :thumbup:
Aardig wat gemist zie ik hier in alle drukte van de afgelopen weken.

Ik ga volgen (niet competen :o).

Brute shape Pun! :thumb:

• Like
Been there done that.:D

Ah ok, helder!

Ja toen ik het schreef dacht ik hmmm he can really relate :eek:

jesus gvd wat een gewicht op die legpress, zijn bijna alle 20-ers of niet

Er past nog meer op! En @HillR kan er ook nog op gaan zitten :D

Nice, nieuwe contest! :thumbup:
Aardig wat gemist zie ik hier in alle drukte van de afgelopen weken.

Ik ga volgen (niet competen :o).

Brute shape Pun! :thumb:

Welkom, gezellig en thanks! :cool:

Jesus wat een gewicht op die legpress.

Zal er zo uit hebben gezien zeker:p

legg press.jpg

Nog niet :roflol: Maar dat is wel het uiteindelijke doel natuurlijk. Al denk ik dat @HillR er bovenop veiliger is dan zo’n plate van bovenop in je gezicht krijgen :D

"Kleine" Shape Update

Strepen op de buik beginnen langzaam door te komen, qua voeding gaat het ook uitstekend en kan ik vaak zelfs makkelijk nog iets laten liggen/achterwege laten waardoor ik iets lager uitkom elke dag :cool:

Weegschaal is stabiel op 108,2kg vanmorgen, nuchter uiteraard.

Vandaag rug/triceps echt MEGA veel zin in :woot:

Foto deze keer iets van de zijkant geschoten. Ik ga binnenkort eens die spiegel ophangen en zorgen voor deftig licht, want ik wordt er helemaal stapelgek van, zulke aardappelfoto's :o

upload_2018-6-6_7-53-56.png

:wave:

En voeding van vandaag, gok dat ik het niet allemaal naar binnenwerk overigens :o

upload_2018-6-6_8-40-42.png

Flinke hap kerel.

Maar na 17u eet je helemaal niks meer tot 04.30u 's morgens?

Flinke hap kerel.

Maar na 17u eet je helemaal niks meer tot 04.30u 's morgens?

Nee die tijden kloppen uiteraard niet helemaal, ik zal het eens aanpassen idd :p Ik hoor al weken die autist in mij op de verte roepen dat die tijden niet kloppen en je schema zo niet klopt en je hele prep naar de maan gaat :roflol:

In principe begin ik pas met eten rond 08:30u, dan ben ik reeds 3-3,5u wakker. Vervolgens eet ik bijna ieder uur wel iets tot 15:30u. Dan haal ik @HillR op en rijden we door naar de gym en zijn we meestal ergens tussen 18:00-19:00u toe aan het avondeten. Meestal eet ik daarna niets meer.

Terug
Naar boven