- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks
focus gaat nu vol op shredden de komende 8 weken.
Gebruik je die liggende chest press van Matrix? Kun je idd goed zwaar op gaan. Jammer dat ik de 1e rep niet kan doen vanwege m'n apenarmen :')
Ik heb ook lange armen hoor, maar die 1e rep ga je gewoon wat extra naar onderen liggen zodat je schouders mee kunnen helpen, daarna schuifel je wat terug naar de correcte positie onder het apparaat. Overigens pak ik hem niet in de lengte of de breedte, maar precies in het midden van de 90gr hoek op het handvat.

Doen jullie nog aan mountainbiken? Leuk toch om dat zomers te doen icm. cutten.
We komen van de Veluwe en daar was het een heel klein beetje heuvelig, precies genoeg om uitdagend te zijn. Maar waar we nu wonen (heuvels van Noord Limburg) is het niet meer uitdagend maar een t*ring hoge drempel geworden om die fiets uit de stalling te trekken
Maar wie weet zal het noodzakelijk worden in de laatste paar weken, dan gaat het er zeker van komen! 

Overigens tijdens het passen een klein meisje van een jaar 5 die steeds bij iedereen de pashokjes inliep, dus ik kwam naar buiten en heb mijn
face opgezet en gezegd dat ze dat niet zomaar mag doen he
Denk niet dat ze dat ooit nog eens doet 

En jij maar sjouwen met al die tassen
Ben benieuwd wat deze voeding voor je doet sexy!En of je het een beetje volhoud hihihi.

En dan wilde er ook nog een klein meisje bij.. Maar goed dat ik het was en niet xyz 
Maar hier is waar ik het uiteindelijk allemaal voor doe, de pomp, de strepen, de aderen en het fucking voldane gevoel dat je hebt als je na de eerste oefening eigenlijk al bibberend op je bankje zit en toch door blijft gaan om alles eruit te halen wat erin zit. Ik vergelijk het altijd met de verzuring die een marathonloper na de eerste paar km ervaart en daar doorheen loopt om vervolgens in een soort trance te raken en boven jezelf uit te stijgen
![]()

Ooit haal ik de 500kg x 8 reps 

Woensdag wordt het weer 30 graden natuurlijk
Maar we moeten toch echt rug en triceps gaan doen.