MuscleMeat

Contest Log Pun intended

Gebruik je die liggende chest press van Matrix? Kun je idd goed zwaar op gaan. Jammer dat ik de 1e rep niet kan doen vanwege m'n apenarmen :')

• Like
Waarderingen: Vonk
Monstertrains brah, lekker.

• Like
Lekker hoor:D

• Like
  • Topic Starter Topic Starter

:$ :heart:

Gebruik je die liggende chest press van Matrix? Kun je idd goed zwaar op gaan. Jammer dat ik de 1e rep niet kan doen vanwege m'n apenarmen :')

Ja klopt, heerlijk apparaat en de rom is ook ontzettend fijn voor mijn bouw. Ik maak er de gains van mijn leven op in elk geval :D Ik heb ook lange armen hoor, maar die 1e rep ga je gewoon wat extra naar onderen liggen zodat je schouders mee kunnen helpen, daarna schuifel je wat terug naar de correcte positie onder het apparaat. Overigens pak ik hem niet in de lengte of de breedte, maar precies in het midden van de 90gr hoek op het handvat.

Ja mag niet klagen, vandaag weer benen, dus morgen weer helemaal naar de klote :roflol:

:D

Licht gewicht en hoge herhalingen!!

Wie heeft je dat wijs gemaakt? Je gaat daarmee alleen maar aan kracht inleveren en dat is wat je juist moet zien te voorkomen in een kcal tekort. Intensiteit gewoon hoog houden, volume eveneens niets aan doen en proberen veel te supersetten en ook dropsets toevoegen waar mogelijk. Licht gewicht en hoge herhalingen is leuk voor je uithoudingsvermogen, maar voor een BBer die zoveel mogelijk massa en kracht wil bewaren zie ik niet in waarom ik dat zou gaan toepassen. Wellicht heb je nog een goed onderbouwd verhaal ergens gelezen?

Doen jullie nog aan mountainbiken? Leuk toch om dat zomers te doen icm. cutten.

Ja dat doen we eigenlijk veel te weinig :o We komen van de Veluwe en daar was het een heel klein beetje heuvelig, precies genoeg om uitdagend te zijn. Maar waar we nu wonen (heuvels van Noord Limburg) is het niet meer uitdagend maar een t*ring hoge drempel geworden om die fiets uit de stalling te trekken :roflol: Maar wie weet zal het noodzakelijk worden in de laatste paar weken, dan gaat het er zeker van komen!

:heart:

Nieuwe Week - Nieuwe Kansen :D

Voeding gaat vanaf nu een tandje bij, meer kwalitatieve kcal, minder loze kcal. Qua shape lig ik mooi op schema, het echte shredden zal langzaam moeten gaan beginnen. Hier een voorbeeld van voeding op een trainingsdag. Op rustdagen zal ik iets lager in kcal gaan zitten, rond de 3400kcal.

upload_2018-6-4_8-25-37.png

Gisteren weer zo'n 7.500 stappen gezet tijdens het shoppen, zo voelt het toch naast de fun ook nog een beetje nuttig allemaal. Thuis was er waarschijnlijk helemaal niets verbrand en was het blijven steken op 500 stappen, voornamelijk van de bank naar de keuken en weer terug :roflol:

Geloof dat @HillR zo'n 25 items heeft gekocht en ik ben blij met een nieuwe jeans en twee t-shirts, ze hadden zowaar XXL t-shirts bij The Sting die niet als een tent om mijn middel heen vielen :cool: Overigens tijdens het passen een klein meisje van een jaar 5 die steeds bij iedereen de pashokjes inliep, dus ik kwam naar buiten en heb mijn :mad: face opgezet en gezegd dat ze dat niet zomaar mag doen he :roflol: Denk niet dat ze dat ooit nog eens doet :haha:

Shoppen is geen shoppen zonder paskamer gains natuurlijk...

upload_2018-6-4_8-28-45.png

Vandaag benen op het programma, dus hopelijk blijft het bewolkt en blijft iedereen thuis vandaag..! :wave:

En jij maar sjouwen met al die tassen :heart:

Ben benieuwd wat deze voeding voor je doet sexy! :kiss: En of je het een beetje volhoud hihihi.

• Like
Dat jij überhaupt nog in pashokjes past!

• Like
Pun's parenting tips :D :finger: :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Like
Maar hier is waar ik het uiteindelijk allemaal voor doe, de pomp, de strepen, de aderen en het fucking voldane gevoel dat je hebt als je na de eerste oefening eigenlijk al bibberend op je bankje zit en toch door blijft gaan om alles eruit te halen wat erin zit. Ik vergelijk het altijd met de verzuring die een marathonloper na de eerste paar km ervaart en daar doorheen loopt om vervolgens in een soort trance te raken en boven jezelf uit te stijgen :cool:

upload_2018-6-2_12-48-18.png

Haha yess, this is Spartaaa!!!

• Like
So Legday it was... :D

Kwam een maatje tegen die toevallig ook net wilde beginnen met de Legpress en ook benen deed, dat is toch wel weer even leuk om dan samen te knallen, geeft weer extra motivatie en iemand die kan helpen met de laatste reps als je faalt. Dat lukt niet op een legpress met @HillR :D :heart:

45 Plate Loaded LP
10x160
08x240
08x280
08x360
08x400
05x440 + 3x assist jezus wat zwaar :roflol: Ooit haal ik de 500kg x 8 reps :p
08x320 wijd + 08x320 smal
08x180 wijd + 08x180 smal

Gelijk door naar de Leg Extensions want die was vrij :roflol:
10x40
10x110
10x60
10x60 kon al niet meer staan inmiddels :o

Calf Machine
10x60
10x100 wijd
10x100 smal
10x100 wijd
10x100 smal

Lying Leg curl
10x50
10x60
10x70
10x60

Abductor
10x30
10x40
10x50

Adductor
10x30
10x40
10x50

Cable Rope Crunch
10x40
10x50
10x60
10x60

En dat was wel weer mooi geweest zo..

Ik merk dat mijn onderrug echt te lijden heeft onder mijn stramme pezen aan de zijkant van de benen. Ook het feit dat mijn broekriem gaatje steeds bijgemaakt moet worden helpt niet, want daardoor duwt de riem tegen mijn glutes wat weer voor extra spanning zorgt. Liefst zou ik de hele dag in een joggingbroek lopen ofzo, maar dat zit er niet in met het werk helaas. Maar even doorbijten de komende weken en @HillR lief aankijken voor de nodige massages met ellebogen :heart:

Morgen rustdag en de MuscleMeat Bestelling ophalen :engel: Woensdag wordt het weer 30 graden natuurlijk :mad: Maar we moeten toch echt rug en triceps gaan doen.

:wave:

Goeie training opnieuw! Dat pashokje ziet er goed vol uit met die rug van je :D

Hopelijk speelt je onderrug niet teveel op...
Beetje vakantie en zon zal je deugd doen!

• Like
Welke jeans had je?

• Like
Terug
Naar boven