AndroidHealthClinic

Contest Log Pun intended

• Topic Starter Topic Starter
Wat een rug/traps op die foto man.. sick

Thanks man! :cool:

Duitse biefstuk is ook een aanrader. Lekkerder maar toch minder vet dan tartaar (bij lidl en ah tenminste). Meer een hamburger structuur vind ik.

Ik vind Duitse Biefstuk te mager en te droog vaak. Ook zitten er vaak smaakversterkers in die ik niet lekker vind, heeft denk ik met het imago te maken van wat een Duitse Biefstuk moet voorstellen in NL. Ik hou op het op de Tartaar van de slager of de LIDL, beiden kan kilo's van weg eten als het moet :p

Voeding voor vandaag, chest/biceps/delts dag :woot:

upload_2018-6-8_11-7-51.png

Ja als ik er geen carbs bij neem dan zijn het er minimaal 4 :engel: Omnomnom

Misschien een stomme vraag, maar waar bakken jullie die dingen in? In olijfolie of anders soort vet? Vroeger bakte ik die dingen altijd in bak&braad, maar dat is me te vet...

Oh is dat het formaat van een shotglaasje? :o

Beetje laat maar IN!

• Like
Waarderingen: Vonk
Trouwens, Belgische vrienden, weten jullie waar wij zo een "tartaar" kunnen vinden hier ? Genre Colruyt, Delhaize, Aldi, Lidl, Keurslager ofzo ??
Ben wel benieuwd...
Gewone hamburgers vind ik wel, maar dat zijn meestal nogal vette plakken...

Trouwens, Belgische vrienden, weten jullie waar wij zo een "tartaar" kunnen vinden hier ? Genre Colruyt, Delhaize, Aldi, Lidl, Keurslager ofzo ??
Ben wel benieuwd...
Gewone hamburgers vind ik wel, maar dat zijn meestal nogal vette plakken...
Misschien gewoon maken met rundsgehakt? :dunno: Ik weet nog altijd niet zo goed wat het hier is :p

Wikipedia zegt dit:

Wat in Nederland tartaar heet, is nauw verwant met wat in België filet americain wordt genoemd. Wat in Nederland filet americain heet, lijkt sterk op wat in België préparé heet, oftewel gehakt rundvlees dat reeds is aangemaakt met andere ingrediënten zoals peper en ei. Wie in België om filet americain of gewoon americain vraagt, krijgt gemalen rundfilet 'natuur', zonder peper of andere toevoegingen.

Daar dacht ik inderdaad aan ja, aan filet americain, alleen ziet dat echt nog heel "rood" als je dat in de winkel koop hier

Aah ok, dank voor de verduidelijking... alleen, zo rauw eten... hm, nog niet geprobeerd

Aah ok, dank voor de verduidelijking... alleen, zo rauw eten... hm, nog niet geprobeerd

Best lekker, met een beetje peper en zout, beetje fritessaus of mayo.. Maar wij eten ze overigens zelden rauw ;) Even dichtschroeien in de pan en medium-rauw zoals een biefstuk bereiden.

Ga ik zeker eens proberen... want altijd die harde biefstukken... mijn tanden zien af... ne mens op leefijd weette wel :D:roflol:

Terug
Naar boven