AndroidHealthClinic

Contest Log Pun intended

Wat bedoelen jullie met 1 stuk tartaar?

• Like
Waarderingen: Vonk

tartaar.jpg

Lidl tartaar vind ik zelf wat minder.

De gekruide variant van de jumbo is echt lekker.

Tartaar is feitelijk heel magere rundergehakt, vaak ook wat minder grof van structuur dan gehakt.Wordt ook wel rauw gegeten, broodje tartaar.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie je fysiek met de dag veranderen! :heart: HNNNGG!

:heart:

Ja gewoon.. Tartaar :dunno:

Lidl tartaar vind ik zelf wat minder.

De gekruide variant van de jumbo is echt lekker.

De lekkerste tartaar is de verse van de slager, maar dan moet er niet richting de 0% vet in zitten, want dat wordt droge meuk, ook al schroei je het alleen maar dicht. Die van de Lidl heeft een mooie structuur, zijn altijd sappig en daar kan ik er zo 8 van op als het moet.

Van waar steeds die boze smileys? Mis ik iets?

Zo rauw? Is het rund, varken, rund-varken?

Tartaar is feitelijk heel magere rundergehakt, vaak ook wat minder grof van structuur dan gehakt.Wordt ook wel rauw gegeten, broodje tartaar.

Precies, mager rundvlees, welke je (liefst vers) ook gewoon rauw kunt verorberen.

Rug/Triceps :woot:

Ondanks dat de airco aanstond was het gewoon weer een halve sauna in de gym. Gelukkig daardoor wel wat rustiger en op 1 asociale autist na, die niet inzag waarom we niet samen een oefening konden doen, was het weer knallen geblazen. Ik heb die autist natuurlijk wel "netjes" duidelijk gemaakt dat het echt ontzettend sociaal was van hem, waarna ik vervolgens 30cm naast hem ben gaan staan terwijl hij zijn setjes afraffelde. #awkwardmuch

Plate loaded lat pulldown
15x80
10x120
10x160
08x200
08x120
08x80

BB BOR
10x40
10x60
10x80
10x80
10x60

Seated Row
10x50
10x80
10x80
10x50

Overhead Cable Triceps
10x40
10x60
10x70
10x80

Face Pull
10x40
10x60
10x70
10x80
10x90

Dip Machine
10x60
10x90
10x90
10x90

Seated Row Machine
10x50
10x80
10x90

Plate Loaded Shrug Machine
10x40
10x80
10x120
10x120

Begin van de training was ik wat slapjes, futloos en had ik hoofdpijn. Maar na de training was alles weer goed en voelde ik me weer topfit, voldaan en kreeg ik ook nog een complimentje "Goede rug man!" van een oude rot in de gym :cool:

En natuurlijk nog een foto van de rug :wave:

upload_2018-6-7_7-31-45.png

Gewoon een hamburger dus, noem het dan een hamburger

:p koop jij lekker hamburgers, eten wij de tartaartjes :kiss:

Tartaar is in principe fijngehakte biefstuk, ook wel Duitse biefstuk genoemd :stfu:
Hamburgers zijn die baggervette dingen die je op de Vogeltjesmarkt in Antwerpen haalt na een nacht doorhalen. :who:

:ontopic:

candy or no candy..... Epic rug man! :eek:

• Like
:p koop jij lekker hamburgers, eten wij de tartaartjes :kiss:

Op dit moment zitten rundvlees hamburgers nog in mijn eetschema, vind het gewoon chill om ook wat anders dan kip te eten qua vlees. Bak ze normaal in de oven maar stress hem de laatste tijd behoorlijk over hoe veel vet er nou precies verloren gaat haha.
Ga ze na vandaag zeker omswitchen voor tartaartjes. Thanks voor de tip!

• Like
Tartaar is in principe fijngehakte biefstuk, ook wel Duitse biefstuk genoemd :stfu:
Hamburgers zijn die baggervette dingen die je op de Vogeltjesmarkt in Antwerpen haalt na een nacht doorhalen. :who:

:ontopic:

candy or no candy..... Epic rug man! :eek:

Ja precies! Maar Duitse Biefstuk onderscheid zich vaak nog door verse uitjes en wat groene shit langs de randen.

ennuh, thanks! :cool:

Op dit moment zitten rundvlees hamburgers nog in mijn eetschema, vind het gewoon chill om ook wat anders dan kip te eten qua vlees. Bak ze normaal in de oven maar stress hem de laatste tijd behoorlijk over hoe veel vet er nou precies verloren gaat haha.
Ga ze na vandaag zeker omswitchen voor tartaartjes. Thanks voor de tip!

Hahaha herkenbaar :roflol:

Nou aangezien het toch alleen maar over eten gaat.. Voeding voor vandaag:

upload_2018-6-7_9-38-4.png

Waar haal je die zero ginger ale? :D

Ik had de laatste 5 stuks van MuscleMeat :engel: Maar ik vind ze echt niet te zuipen :mad:

Ik wil ZEVIA!

Wat een rug/traps op die foto man.. sick

Duitse biefstuk is ook een aanrader. Lekkerder maar toch minder vet dan tartaar (bij lidl en ah tenminste). Meer een hamburger structuur vind ik.

Terug
Naar boven