Fitness Seller

Contest Log Pun intended

• Topic Starter Topic Starter
Anyway afgelopen dagen flink bezig geweest met het oefenen qua poseren van de benen en die separatie wat meer tevoorschijn te tonen. Moet zeggen dat het aardig begint te lukken en dat ondanks dat ik na gisteren ik behoorlijk bloated ben :o

Foto van vanmorgen vroeg :engel:

upload_2018-6-15_7-21-35.png

Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggg :wanker::wanker::wanker:

Damn wat een benen:bow:

Aders al over the place en dikke seperatie! Ben benieuwdd of je nog feathers erop gaat krijgen!

• Like
Waarderingen: Vonk
Goeie benen bro! Zeker met je 1m85.

Duidelijke separatie nu

• Like
Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggg :wanker::wanker::wanker:

:$ you dirty minded girl :$

Damn wat een benen:bow:

Aders al over the place en dikke seperatie! Ben benieuwdd of je nog feathers erop gaat krijgen!

Ja ik ook! Ben bang dat ik de laatste weken toch wat fasted cardio moet gaan toevoegen :angstig:

Goeie benen bro! Zeker met je 1m85.

Duidelijke separatie nu

Thanks maat! Het valt inderdaad niet mee met mijn lange stelten, maar voor het eerst in mijn leven ben ik er eigenlijk zeer content mee!

:roflol: Beiden... 1+1=3 :D

Goeie beentjes man :thumb:

Dat wordt shinen op vakantie.

• Like
1,85 en zo'n benen.. Sterk man!

• Like
Damn Pun, voorbeeld voor de maaltijden én de trainingen :bow:

• Like
Goeie beentjes man :thumb:

Dat wordt shinen op vakantie.

Thanks maatje! :thumbs:

1,85 en zo'n benen.. Sterk man!

:$

@Punjab kun jij eigenlijk nog wel een beetje fatsoenlijk zwembroeken kopen?

Jazeker, deze heb ik en een stuk of 6 verschillende kleuren; (XL past echt nog maar net, dus groter kan ik niet meer mooie shorts meer kopen want ze hebben geen XXL :( )

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Obese mensen hebben toch ook zwembroeken:p;)

:roflol: Dat heet toch anders? Tenten ofzo?

Damn Pun, voorbeeld voor de maaltijden én de trainingen :bow:

Dank Pieter! :cool:

Ik heb het over fatsoenlijk..geen sportbroek van Nike in maat XXL

Nee :finger: No way dat ik daar in ga lopen.. Dan denk ik serieus dat een Speedo nog sexyer is :o

Hopelijk scheur ik er niet uit :roflol:

Wat is volgens jou het voordeel van fasted cardio vs niet fasted?

• Like
Jazeker, deze heb ik en een stuk of 6 verschillende kleuren; (XL past echt nog maar net, dus groter kan ik niet meer mooie shorts meer kopen want ze hebben geen XXL :( )
Zo raar was mijn vvraag dus niet!

Ik heb soms al zwembroeken die te strak om mijn benen zitten..skère ecto mode

Denk dat het met de kcal die ik wegwerk weinig uitmaakt, maar het klinkt zo dedicated :haha:

Nee, ik heb het nog nooit gedaan en ben benieuwd hoe ik erop reageer. Misschien pleur ik wel na 10 minuten om :roflol:

Zo raar was mijn vvraag dus niet!

Ik heb soms al zwembroeken die te strak om mijn benen zitten..skère ecto mode

Nee zeker niet raar, het is altijd lastig goed passende kleding te vinden. Mijn ratio waist versus legs en schouders maakt het bijna onmogelijk om iets te vinden dat overal zit zoals het zou moeten.. :(

Ben geen Punjab, maar dit is volgens mij waar het op neerkomt.

Als je op een laag vet% zit, kun je moeilijker vetzuren mobiliseren (Wat noodzakelijk is om ze vervolgens te verbranden). Als je langere tijd niet gegeten hebt en je lichaam geen energie meer uit voeding kan halen, gaat je lichaam vanzelf energie uit vetten mobiliseren en aanspreken. Door in deze staat cardio te doen, zal je lichaam makkelijker verdere vetzuren mobiliseren waarna je ze kunt gaan verbranden. Voor iemand met een gemiddeld tot hoog vet% boeit het niet. Deze zal altijd vrij makkelijk vetzuren mobiliseren en bij een netto tekort aan kcal deze vetzuren aanspreken. Dus in dit geval zal cardio (fasted of niet) gewoon bijdragen aan een netto kcal tekort. Omdat vrijwel het gehele netto tekort uit vetmassa gehaald kan/zal worden resulteert dit in vrijwel puur vetverlies.

Fasted cardio is een middel voor verder gevorderden (Veel spiermassa, laag vet%) om meer rendement (netto vetverlies) middels hun cardio te bereiken. Waar de wat minder gevorderden vrijwel altijd volledig rendement uit hun cardio kunnen halen, moeten mensen op een (heel) laag vet% een wat agressievere aanpak hanteren voor hetzelfde resultaat.

Hoog intensieve cardio is ook heel effectief voor mobiliseren van vetzuren. Door de cardio sessie op nuchtere maag (op lage intensiteit) te beginnen met 5 minuten heel intensieve cardio, kun je nog meer vetzuren gemobiliseerd krijgen, Door daarna 30-40 minuten lage intensiteit cardio te doen verbrand je deze ook.

Maar je zou ook gewoon na je kracht training gelijk cardio kunnen doen. Drop ook nog steeds, moet zeggen eet wel maar 300kcal voor trainen dus na me training zal ik ook wel aardig fasted zijn xd

• Like
Terug
Naar boven