MuscleMeat

Contest Log Pun intended

*Ruud naar de Gall&Gall*

miepmiep.gif

Goeie benen!! Altijd een dikke plus vind ik bij mannen:)

Holycrap :p
Flinke google maps kaart ben je aan het creeren :1e:

• Like
Waarderingen: Vonk
Monday Legday woeptiefuckingdoe..

Okay afgelopen weekend veel te veel bier gezopen, ik ga geen aantallen noemen want dan vallen jullie allemaal achterover van je stoel. En het moet ook gewoon kunnen zo nu en dan.. Pun zou Pun niet zijn als hij dan niet gewoon 3 avonden lang balls out gaat :o :roflol:

Voor de verandering dan maar eens een foto van benen met pomp. Echt geen idee hoe ik die separatie straks goed moet gaan krijgen. Ik hoop dat 2-3% zakken in vet een hoop zal doen. Aan de veins zal het niet liggen in elk geval :cool:

upload_2018-6-11_19-27-44.png

:wave:

Lekker bezig man, die separatie zit er wel in, is waarschijnlijk een manier van neerzetten en posen haha.
Eens proberen je benen neer zetten en dan je ass iets naar achter trekken en dan je benen wat naar
buiten duwen, dan voel je en zie je de binnenkant wat beter uitkomen.:D

• Like
t*ring, je legs zijn niet mis nee:o. Tijd om poseren te gaan oefenen? :eyebrow:

• Like
Dem wheelz...mirin' brah.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter

:roflol:

Goeie benen!! Altijd een dikke plus vind ik bij mannen:)

:$

Holycrap :p
Flinke google maps kaart ben je aan het creeren :1e:

Road to the best version of me :D

Lekker bezig man, die separatie zit er wel in, is waarschijnlijk een manier van neerzetten en posen haha.
Eens proberen je benen neer zetten en dan je ass iets naar achter trekken en dan je benen wat naar
buiten duwen, dan voel je en zie je de binnenkant wat beter uitkomen.:D

Ja oefenen oefenen oefenen, daar gaan nog heel wat uurtjes in zitten :eek:

t*ring, je legs zijn niet mis nee:o. Tijd om poseren te gaan oefenen? :eyebrow:

Yup, gotta do what ya gotta do :cool:

Thanks bro :cool:

Smeerpijp :haha:

We doen ons best! :flexgrin:

Vandaag Rug/Triceps

Pfff het viel niet mee vandaag, echt epische pijn in mijn onderrug en uitstraling naar achillespees. Komt echt door het zware benen trainen en met name dan de zware legpresses en in combinatie met het volume. Dus nu eerst even een weekje rust voor de benen, de spanning die er op de zijkanten van de benen staat is gelukkig al iets afgenomen door harde elleboog massages van @HillR waarbij je echt je best moet doen om niet de hele buurt bij elkaar te schreeuwen. In de vakantie wat onderhoudswerk voor de benen, gok dat ze daar toch geen plate loaded leg press hebben en al helemaal niet 400+ kg aan schijven :roflol: Daar bovenop gaan we vanaf nu direct na elke benentraining die na de vakantie weer volgen de pijnbank op bij @HillR, want die spanning moet er echt af.

Zo genoeg geklaagd, natuurlijk wel gewoon gaan trainen, wel ietsje lichter dan normaal op sommige oefeningen, maar goed ala @Skatermarvin gelet op de MM en TUT en wat extra setjes toegevoegd :engel:

Plate loaded lat pulldown
20x40
10x80
10x160
10x160
10x120
10x120
10x120

Seated Row
10x50
10x60
10x70
10x80
10x90
10x50

Overhead Cable Rope Triceps
10x40
10x50
10x70
10x80
10x60

Face Pull
10x40
10x70
10x80
10x80
10x50

Y-Bar Triceps Pushdown
10x80
10x100
10x100
10x100

Triceps Pushdown
10x70
10x70
10x50
10x30

Seated Row Machine
10x90
10x90
10x90
10x90

Plate loaded Shrug Machine
10x60
10x100
10x100
10x100

En vandaag voor de verandering weer eens een actiefoto :wave:

upload_2018-6-13_19-51-59.png

Ik vond je rug op 60 kg al flink ogen :)

Shape mag er wezen, het cutten gaat je bijzonder goed af...! Hoelang trek je het nog door?

• Like
Moet altijd een beetje grinniken als ik "lichtere training" of iets dergelijks lees en dan de log zie. Maar nice picture en training. :D

Ja alles is natuurlijk maar relatief :D

Smeert @HillR je in met baby olie voor de training?

Denk dat mijn zweet wel iets anders geurt dan babyolie :o

Ik vond je rug op 60 kg al flink ogen :)

Shape mag er wezen, het cutten gaat je bijzonder goed af...! Hoelang trek je het nog door?

:cool: Ik trek hem helemaal door tot zover ik kan, het gaat me nog erg goed af allemaal en zolang het op deze manier kan ga ik er nog wat % afsnoepen links en rechts. Er zijn een aantal hardnekkige plekken waar ik het heel graag weg zou willen zien. Maar we zullen zien waar het uiteindelijk eindigt! Ben zelf ook heel benieuwd!

Ik ben trots op je sexy :heart:

Ik klaag de hele dag terwijl ik niks mankeer terwijl jij nog zo'n training eruitknalt ondanks je zenuwpijn :heart:

Ik reken het goed:marvin:

Toch weer lekkere volumes weg geknald! Je traps knallen er ook lekker uit op die actie foto!:thumbs:

Ja ging ondanks de pijn toch wel weer lekker. Al was de motivatie wel echt ver te zoeken daardoor. Traps worden ook een stuk droger, goed teken voor mezelf dat de cut op de goede weg zit.

Valt toch wel mee? :dunno:

Ik ben trots op je sexy :heart:

Ik klaag de hele dag terwijl ik niks mankeer terwijl jij nog zo'n training eruitknalt ondanks je zenuwpijn :heart:

Vandaag gaat het geloof ik een stuk beter al :engel: En dat is dankzij al jouw massages en liefde :heart:

Okay gewoon omdat het kan vandaag een refeed dagje, zenuwpijn is slopend en dan trakteer ik mezelf graag op wat troostvoedsel na al die weken dedication. Zal uiteraard morgen wel e.e.a. compenseren :roflol: Niet omdat het perse moet, maar omdat mijn brein dat vind... :rolleyes:

upload_2018-6-14_18-5-48.png

Terug
Naar boven