Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het leven is oneerlijk..cutten op dat soort eten..en zoveel kcals..Okay gewoon omdat het kan vandaag een refeed dagje, zenuwpijn is slopend en dan trakteer ik mezelf graag op wat troostvoedsel na al die weken dedication. Zal uiteraard morgen wel e.e.a. compenserenNiet omdat het perse moet, maar omdat mijn brein dat vind...
![]()
Lekker hoor..donderdag is het nieuwe weekend.Haha ja dit is geen reguliere dag heDit is een halve cheatday
![]()
en heb ik toch ontzettend genoten zonder limieten; ik zat gewoon vol 
Het leven is oneerlijk..cutten op dat soort eten..en zoveel kcals..

Lekker volume bro zowel qua train als qua food!
Nice pica ook looking good!
Morgen chest, biceps en delts! Hopelijk helpt dat voedsel van vandaag voor wat extra energie morgen in de gym! god***domme!! Meer dan 2x zoveel kcals dan ik...FML!![]()

Tuurlijk! Ik pak vandaag 2800kcals... 600 meer dan gemiddeld, maar heeft praktisch geen invloed op m’n weekgemiddelde![]()

true story
wanneer gaan jullie weg?

Waarom compenseren? Dat doet @HillR toch al voor jou? Jullie gemiddelde kcal valt best wel mee.Okay gewoon omdat het kan vandaag een refeed dagje, zenuwpijn is slopend en dan trakteer ik mezelf graag op wat troostvoedsel na al die weken dedication. Zal uiteraard morgen wel e.e.a. compenserenNiet omdat het perse moet, maar omdat mijn brein dat vind...
![]()

Waarom compenseren? Dat doet @HillR toch al voor jou? Jullie gemiddelde kcal valt best wel mee.
Niet normaal wat je weg eet tijdens de cut en nog steeds zo droog staan.![]()

Asociaal dat eten...weeg maar amper 1-2 kg minder en haal doordeweeks de 3000 echt never nooit....fml...![]()

Waarom compenseren? Dat doet @HillR toch al voor jou? Jullie gemiddelde kcal valt best wel mee.
Niet normaal wat je weg eet tijdens de cut en nog steeds zo droog staan.![]()