XXL Nutrition

Contest Log Pun intended

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Lijkt wel of je in het buitenland bent man...prachtig! Als ik naar buiten kijk, zie ik alleen maar gebouwen, gebouwen en gebouwen :treuren:

Ja we wonen hier nu iets meer dan een jaar, echt genieten! Wel een crime met het verkeer :o Er zijn hier veel mooie plekjes op wandelafstand, dat was op de Veluwe toch een stuk minder.

Ik zag inderdaad je insta post. Mooi landschap. Eigenlijk boeit het mij geen reet en haat ik lopen en natuur.

Ik hoop dat jij nooit gaat kuren, je bent nu al zo obstinaat als de pest :roflol:

Klinkt cheesy.... maar heel mooi om te zien hoe jullie elkaar aanvullen :)

Makkelijk lullen maat, als je er al uitziet als de hulk :(

Wel een harde les... maar je bent nooit te oud om te leren :thumb:

Haha echt! Zit geloof ik in de genen :rolleyes:

Sorry ik heb alle broodjes kaas net op :(

Zonder meteen te solliciteren naar de emo van de week trofee, kan ik toch wel zeggen dat je pas rijk bent als je iets hebt wat niet met geld te koop is :heart:

En zo zie je maar weer, ook bodybuilders zijn gewoon mensen met gevoel ;), maar het is wel 100% waarheid wat je daar zegt :thumbs:

Mmm... Kaas.
Vanochtend was mijn vriend zuivere chocoladepasta (verse pot) aan het binnen lepelen , dus nu heb ik zin in een wit broodje met choco en eentje met kaas.
Fok :( Net mijn ontbijt binnen en alweer honger :janken:

Oja, en dan is het nog vrijdag-koffiekoekendag ook :grumble:

Laatst bewerkt:
Mmm... Kaas.
Vanochtend was mijn vriend zuivere chocoladepasta (verse pot) aan het binnen lepelen , dus nu heb ik zin in een wit broodje met choco en eentje met kaas.
Fok :( Net mijn ontbijt binnen en alweer honger :janken:

:roflol: ernstig he!

Ik was vanochtend vroeg broodjes smeren en een fruitshake met yoghurt maken voor Pun. Eerst de shake, Yoghurt uit bakje lepelen, lepel aflikken natuurlijk :eyebrow: Vervolgens broodjes met kaas maken. Hmmm, plakje kaas voor Hil. Vlak voor ik het in mijn mond stopte realiseerde ik me wat ik aan het doen was.. NOOOOOOOO STOP!!! :roflol: Heb het plakje uiteindelijk op het broodje gedaan. Maar die afgelikte lepel heb ik binnen, HAH!

:roflol: ernstig he!

Ik was vanochtend vroeg broodjes smeren en een fruitshake met yoghurt maken voor Pun. Eerst de shake, Yoghurt uit bakje lepelen, lepel aflikken natuurlijk :eyebrow: Vervolgens broodjes met kaas maken. Hmmm, plakje kaas voor Hil. Vlak voor ik het in mijn mond stopte realiseerde ik me wat ik aan het doen was.. NOOOOOOOO STOP!!! :roflol: Heb het plakje uiteindelijk op het broodje gedaan. Maar die afgelikte lepel heb ik binnen, HAH!

Dat vond ik het moeilijkste om af te leren...
Maak ook altijd mijn vriend zijn boterhammen, maar dan 's avonds terwijl ik aan het koken ben/voor ik ga sporten (hij werkt altijd 's nachts).
Vroeger stopte ik dan ook een plakje kaas, salami, kip, kantje van het brood,... in mijn mond. Maar als je het uiteindelijk allemaal optelt :eek:
Dus nu beheers ik mezelf :cool:

Een lepel kun je ook niet vol yoghurt in de vaat stoppen hé, aflikken is verplicht :D
Net zoals even met je vinger over de rand van de pindakaas pot gaan, anders koekt het aan :engel:

:haha::haha:

Heerlijk dit soort verhalen!

Precies zoals ik het inderdaad ook doe. Doe het ook al een hele tijd niet meer, maar de laatste tijd wordt het wel weer moeilijker.
Voorheen deed ik dat ook wel, plakje ham, plakje kaas mmmm. En met 14 boterhammen per dag met allerlei verschillend beleg zou ik in een week wel een heel brood op hebben :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Thanks iedereen :heart:

Was weer een zware dag, maar er gloort weer licht aan het einde van de tunnel :)

Wandelgains zijn ook weer gemaakt :flexing:

upload_2018-7-12_21-0-34.png

Weegschaal zegt nu een dikke 8kg in de min, maar dat was natuurlijk te verwachten, komt tzt wel weer. Ben allang blij dat ik weer een beetje tot leven kom :engel:
wandelen is cardio , zodra je weer gaat trainen heb je een belachelijk goed uithoudings- vermogen ^^

• Like
Nu dus even echt rustig aan!

• Like
Ik hoop dat jij nooit gaat kuren, je bent nu al zo obstinaat als de pest :roflol:

Dat hoor ik dus echt elke dag op het werk. Maar niet te vergeten hoe ik thuis ben of bij visite dat ik mij enorm moet inhouden.

Thuis valt dit makkelijk goed te maken met een bloemetje of iets anders haha.

• Like
Dat hoor ik dus echt elke dag op het werk. Maar niet te vergeten hoe ik thuis ben of bij visite dat ik mij enorm moet inhouden.

Thuis valt dit makkelijk goed te maken met een bloemetje of iets anders haha.

Zo werkt het niet hoor, eerst de boel kapotmaken en vervolgens een bloemetje brengen. :dunno:

• #1.053
Zo vandaag de eerste dag dat ik mee weer een beetje mens voel :cool:

Gisteren echt mega koppijn gehad, zeker tijdens de BBQ een behoorlijke strijd geweest om niet alvast Mn bed in te duiken, maar heb het tot iets na 23u volgehouden, daarna keek ik zo scheel dat ik toch maar afgetaaid ben.

Overbuurman kwam net vragen waar we onze kip kopen, dus @Scoobz0r kan er weer een nieuwe klant bij verwachten uit deze uithoek :D

Komende week weer veel wandelen, het weer is echt bizar te noemen voor onze begrippen. Dus absoluut geen straf :cool: Gisteren en vandaag een stuk minder gewandeld omdat ik merkte dat Mn lichaam echt op was. Grieperig gevoel tot in je botten, extreem vermoeide benen etc. Dus deze rust was zeker geen overbodige luxe!

Vandaag nog even gezellig BBQ met @HillR aangezien we beiden gisteren amper zelf genoten hebben :roflol: typisch weer iets voor ons :o Maar iedereen vond het eten lekker (vind ik belangrijk) en ook sociaal gezien was het top :cool:

Komende week foto’s selecteren en de collage maken. Zit erom te denken om er een shot van zowel voor als na de operatie in te doen, maar dan moet ik die foto’s even naast elkaar zien om te zien of dat inderdaad een mooi verschil laat zien. Denk dat het wel leuk is om te zien wat voor impact zoiets heeft op het fysiek :)

Kutje uitnodiging gemist...

• Like
  • #1.055
Die volgt direct na de uitnodiging voor de vakantie :D

• Like
  • #1.058
Een van de buren had nog foto's gemaakt (met zijn nokia 3310 ofzo) en uitgeprint en door de brievenbus gedaan :roflol:

upload_2018-7-16_13-11-11.png

Terug
Naar boven